Cdcover Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #21 Del Skrevet 8. januar 2022 ATLAS6 skrev (Akkurat nå): Blir sur når folk tester seg unødvendig og kaster bort ressurser ja. Å dele ut testene til familie og/venner som har behov for det ville vært langt mer nyttig enn å ta unødvendige tester. Din arbeidsgiver har fått tester til å dele videre til de ansatte, det betyr ikke at de ansatte bare skal kaste testene i søpla, så neste gang du trenger en pakke med tester så vet du at du hadde flere du egentlig kunne ha brukt. Jada men selvfølgeli har både jeg og min samboer brukt av disse testene. Det går ann å spørre hvordan ting henger sammen før man skyter fra hoften. Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 8. januar 2022 #22 Del Skrevet 8. januar 2022 Cdcover skrev (På 7.1.2022 den 0.57): Hei! Jeg har sittet i isolasjon siden nyttårsaften og var altså ferdig i dag. Har fortsatt symptomer, men dog mildere enn i starten. Føler meg ellers frisk. saken er den at jeg vet at jeg ikke må teste meg ut av isolasjon, men har likevel gjort det og får utelukkende positive hjemmetester. Finnes det noen konkrete tilfeller hvor dere fortsatt har testet positivt, men ikke smittet videre? Nasjonal koronatelefon sier bare at dette er uvanlig, men at det skjer av og til og at jeg uansett nå kan leve som normalt. virker likevel litt skummelt? 6 døgn og feberfri 24 t så er det bare å gå ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 8. januar 2022 #23 Del Skrevet 8. januar 2022 ATLAS6 skrev (24 minutter siden): Blir sur når folk tester seg unødvendig og kaster bort ressurser ja. Å dele ut testene til familie og/venner som har behov for det ville vært langt mer nyttig enn å ta unødvendige tester. Din arbeidsgiver har fått tester til å dele videre til de ansatte, det betyr ikke at de ansatte bare skal kaste testene i søpla, så neste gang du trenger en pakke med tester så vet du at du hadde flere du egentlig kunne ha brukt. For noe gnål. Jeg tester meg i hytt og pine hvis jeg vil. Angår ikke deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 8. januar 2022 #24 Del Skrevet 8. januar 2022 Kaktusogsol skrev (15 minutter siden): For noe gnål. Jeg tester meg i hytt og pine hvis jeg vil. Angår ikke deg Det angår oss alle når mange tar unødvendige tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 8. januar 2022 #25 Del Skrevet 8. januar 2022 ATLAS6 skrev (7 minutter siden): Det angår oss alle når mange tar unødvendige tester Nei. Slutt og bland deg i ting som ikke angår deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 8. januar 2022 #26 Del Skrevet 8. januar 2022 Du tester deg ikke ut av isolasjon, det er x-antall dager (husker ikke hvor mange det er nå), eller til etter du har vært symptomfri i ett døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galanga Skrevet 8. januar 2022 #27 Del Skrevet 8. januar 2022 Rart at du ikke vet som helsepersonell at du ikke skal teste deg ut av karantene… Etter 6 døgn og 24 timer feberfri kan du leve livet igjen, selv med restsymptomer. Det burde du også ha fått beskjed om fra smittesporingen. Å teste seg etter avsluttet isolasjon er rett og slett å kaste tester ut av vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg