AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Hei. har en jeg har kosa litt med, han har sagt han vil ha ff til alle andre men ikke sagt No til meg, vi spiser ute sammen alle vet vi er med hverandre hele tiden. Når jeg sov sånn halvveis og han sto opp stryker han meg over håret og kysser meg når jeg drar derfra. Virker ikke helt som bare ff liksom.. Jeg vet ikke helt hva jeg vil har følelser for han men vil egentlig bare legge de fra meg og kose meg og ja bruke kroppen hans til egen nytelse.. Vet ikke sånt varer evig og blir det et forhold vil jeg bare føle meg liten og sjalu.. Jeg føler at nå har han sex med meg og ser på andre og det er ikke noe jeg kan gjøre med det og ingenting å bry seg om. Og jeg trenger ikke tenke på annet enn at jeg koser meg med han. Jeg vet ting forandrer seg i et forhold jeg er usikker og har ikke vært i bra forhold tidligere. Han er introvert itillegg så vanskelig å vite hva han vil. han er ikke flink til å snakke men flørter ofte med meg. Sier jeg er søt og fin og god å kose med og frister mer å legge seg når jeg ligger ved siden av han. Er mange ganger vi bare sover sammen og koser sammen uten å ta på hverandre annet enn å holde rundt hverandre og han koser med håret mitt. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 4e422...e08
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke sånt varer evig og blir det et forhold vil jeg bare føle meg liten og sjalu.. Jeg føler at nå har han sex med meg og ser på andre og det er ikke noe jeg kan gjøre med det og ingenting å bry seg om. Det her er selvmotsigende og slår meg derfor som det aller viktigste i det du sa. Du slår meg absolutt ikke som en person som gir faen. Du slår meg tvert i mot som en person som føler behov for nærhet og "noe mer", og som reagerer på at han vender blikket mot andre samtidig som dere holder på. Du distanserer deg fra tanken og ideen om deg og han, og forsøker ganske hardt å akseptere ovenfor deg selv at dette kan forbli kun noe seksuelt, fordi du ikke vil bli såret ved å innse at han kanskje ikke vil ha deg som noe mer. Stemmer det? Du er i en krevende situasjon. Du virker også ganske ung, noe som gjør det ekstra vanskelig. Du har likevel to valg, som jeg ser det: enten lar du relasjonen gå sin gang, setter ord på hva du føler (enten på egen hånd, eller med venninner eller familiemedlemmer) og jobber med måten du selv håndterer den på, eller så setter du ord på hva dere har sammen med han (snakker sammen) og forsøker å jobbe gjennom dette begge to. Det finnes ingen fasit, og begge valgene byr på store utfordringer. Men en ting er sikkert: du kommer ikke til å gifte deg med denne fyren. Det dere har her er midlertidig. Så gå inn i dette med holdningen om at du skal ha det gøy, gjøre det som er rett for deg, og samtidig lære mer om hvem du er, hvilke behov du har, hvor grensene dine går, og hvordan du skal kommunisere disse til et annet menneske. Lærer du det er du bedre rustet til å lykkes i fremtiden. Anonymkode: f2c0e...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Virker som han liker deg og har følelser. Tror ikke en mann orker så mye kos med en uten følelser. Men han virker også som en fyr som er populær nok blant damene til å ikke stresse med hva dere to er, det betyr at her må du ta intiativ og kreve din plass. Det er som oftest kvinnen som må ta samtalen dessverre. Jeg har 2 forhold bak meg og hver gang har jeg måtte ta samtalen og det har endt med forhold Anonymkode: 425ba...e1d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er mange ganger vi bare sover sammen og koser sammen uten å ta på hverandre annet enn å holde rundt hverandre og han koser med håret mitt. Hva ville dere gjort? Vet da pokker Har truffet en dame som jeg liker godt, hun vil ha sex Kunne fått det etter noen dater. Holder litt igjen er redd å skuffen henne. Ha sex men henne og så er det ikke annet en begjær som ligger bak. Ekstremt vanskelig å vurdere dette synes jeg. "følelser" og begjær? Hva er forskjellen ? Neste gang kommer jeg til å ha sex med henne tror jeg. Er jeg en drittsekk om det viser seg at dette ikke fungerer etter en tid ? Hun er snill, hun er deilig, hun er kåt! Faen! Skulle ønske at det kunne gått litt lengre tid før jeg gir meg ut på dette. Anonymkode: f2e6d...fe5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Virker som han liker deg og har følelser. Tror ikke en mann orker så mye kos med en uten følelser. Men han virker også som en fyr som er populær nok blant damene til å ikke stresse med hva dere to er, det betyr at her må du ta intiativ og kreve din plass. Det er som oftest kvinnen som må ta samtalen dessverre. Jeg har 2 forhold bak meg og hver gang har jeg måtte ta samtalen og det har endt med forhold Anonymkode: 425ba...e1d Det er sånn det bør være også det… Menn forventes å ta initiativ til å bli kjent, ta kontakt og be ut på date. Kvinnen forventes å være den som tar det videre, tar initiativ til prater om forholdet og hva som skjer videre. Anonymkode: d5531...4d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå