Gå til innhold

Pinlige relasjoner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen av dere også møtt folk som anser seg selv for å være ‘helt fantastiske’, for så å tenke at hvis personen er så fantastisk, så trenger man ikke å være venn lenger med personen? For så at den ‘fantastiske’ personen blir sur på deg for at du ikke er med ham/henne? Altså, hvis noen er helt fantastiske og jeg er helt normal, hvorfor vil ikke den personen være med andre mennesker som er ‘helt fantastiske’, lik dem selv? Hvorfor er det så viktig for dem at man synes de er fantastiske? Hvorfor blir de så fiendtlige med en gang man prøver å være litt edruelig? Jeg synes personlig det er slitsomt å være så innbilsk. 
 

 

Anonymkode: 44965...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har noen av dere også møtt folk som anser seg selv for å være ‘helt fantastiske’, for så å tenke at hvis personen er så fantastisk, så trenger man ikke å være venn lenger med personen? For så at den ‘fantastiske’ personen blir sur på deg for at du ikke er med ham/henne? Altså, hvis noen er helt fantastiske og jeg er helt normal, hvorfor vil ikke den personen være med andre mennesker som er ‘helt fantastiske’, lik dem selv? Hvorfor er det så viktig for dem at man synes de er fantastiske? Hvorfor blir de så fiendtlige med en gang man prøver å være litt edruelig? Jeg synes personlig det er slitsomt å være så innbilsk. 
 

 

Anonymkode: 44965...786

Du virker sjalu. Du er normal og de er innbilsk og fantastiske. Sikker på at du ikke har ett mindreverdighetskompleks her?

Anonymkode: c2c7c...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...