AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Sluttet på p-piller for ca. 7 måneder siden. Har tatt alle tre dosene med koronavaksinen (pfizer). Mensen er fortsatt fryktelig uregelmessig, og nå er det første gang i mitt liv jeg har mensen og det blør bare pittelitt. Fikk mensen natt til i går, men det blør så lite at jeg vet ikke om jeg kan kalle det mensen en gang.. Hvorfor skjer dette og når kan jeg forvente en regelmessig og stabil syklus? Er i midten av 20 åra Anonymkode: 0e7a6...388
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 Det kan ta tid. Vaksinene kan også ha påvirket. Siden du nevner vaksinen i sammenheng med dette, må jeg advare at tråden her nok blir stengt, siden det er anti-vax å snakke om slikt. Men det kan generelt ta tid før syklusen stabiliserer seg etter p-pille slutt. Hvor lang tid kan jeg ikke svare på. Om du er bekymra er det ikke noe galt i å få en time hos gyn til en ultralyd Anonymkode: f64ff...f0a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan ta tid. Vaksinene kan også ha påvirket. Siden du nevner vaksinen i sammenheng med dette, må jeg advare at tråden her nok blir stengt, siden det er anti-vax å snakke om slikt. Men det kan generelt ta tid før syklusen stabiliserer seg etter p-pille slutt. Hvor lang tid kan jeg ikke svare på. Om du er bekymra er det ikke noe galt i å få en time hos gyn til en ultralyd Anonymkode: f64ff...f0a Nå tuller du? Jeg er ikke anti-vax, men det er på bevist at pfizer tukler med syklusen. Hva faen.. Takk for svar Jeg var til gyn av andre grunner for noen måneder siden og jeg er tilsynelatende frisk. Anonymkode: 0e7a6...388 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 *altså KG sine regler sier det er ani-vax å snakke om slikt. Jeg synes det er en idiotisk regel, da vi er mange som gjerne trenger å snakke om mensen og endringer i syklus etter vaksinen. Anonymkode: f64ff...f0a 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå tuller du? Jeg er ikke anti-vax, men det er på bevist at pfizer tukler med syklusen. Hva faen.. Takk for svar Jeg var til gyn av andre grunner for noen måneder siden og jeg er tilsynelatende frisk. Anonymkode: 0e7a6...388 Burde lagt til dette meg en gang 😅 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): *altså KG sine regler sier det er ani-vax å snakke om slikt. Jeg synes det er en idiotisk regel, da vi er mange som gjerne trenger å snakke om mensen og endringer i syklus etter vaksinen. Anonymkode: f64ff...f0a Anonymkode: f64ff...f0a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #6 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå tuller du? Jeg er ikke anti-vax, men det er på bevist at pfizer tukler med syklusen. Hva faen.. Takk for svar Jeg var til gyn av andre grunner for noen måneder siden og jeg er tilsynelatende frisk. Anonymkode: 0e7a6...388 Jeg hadde senest en tråd tidligere i dag, det jeg ønsket input fra folk. Men den ble stengt inne få timer. Anonymkode: f64ff...f0a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #7 Skrevet 6. januar 2022 Min mensen er og forandret, den har vært lik hele veien, min syklus var 26 dager og blødde i 3 og en halv dag-4 dager nå er den 28-32 dager, jeg har to barn og det ble fort normalt etter fødsler(type 4-6 mnd) Anonymkode: 3296d...849
Hedda-78 Skrevet 6. januar 2022 #8 Skrevet 6. januar 2022 Umulig å vite. Noen har uregelmessig syklus hele livet, fullstendig uavhengig av p-piller og vaksiner.
GulSitron Skrevet 6. januar 2022 #9 Skrevet 6. januar 2022 Min menstruasjon er også endret. Jeg har riktig nok spiral da, men i begynnelsen var det litt hurramegrundt med syklusen før den stabiliserte seg. Etter vaksine har jeg bare ekstra mye slim-aktig utflod med litt brunt og kanskje utflod med pittelitt friskt blod, så blir det brunt igjen. Kan holde på i flere uker av gangen, ha en til tre uker fri også få skikkelige menssmerter uten at det kommer noe ordentlig. slitsomt hele greia. etter jeg sluttet på p-pilla fikk jeg mensen og normal syklus ca med en gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå