Gå til innhold

Har du vært sammen med eller datet en "gris"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en kompis, som har elendig tannhygiene. Satt i bilen med han, og skulle til å si: har noen prompa? Men så var det bare han som hadde åpnet munnen…

Det er sinnsykt viktig å skylle hele munnen med vann og munnskyll. Å pusse tennene litt, gjør ikke hele munnen ren! Virker som om det er enkelte som ikke skjønner helt basis munnhygiene. Å flosse (bruke tanntråd) to ganger daglig er essensielt for god hygiene (og ånde!) Puss ordentlig, skyll hele munnen ordentlig, bruk tanntråd to ganger daglig. Er virkelig ikke vanskelig.
Bruk Listerine, også i svelg. (Ikke svelg! Men gurgle!) tenner med matrester, stinker døden…

Men noen har ikke god hygiene og forstår ikke hvorfor de forblir single… 

Anonymkode: 65d0f...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det å dusje, noen klatter litt såpe under armene, skyller av og tror at det er alt som må gjøres. Noen dusjer ikke ordentlig og stinker selv ette dusj fordi de ikke er nøye nok! Og ikke dusjer lenge nok. Under armene,nedover på sidene, overarmer, rygg, skuldre og alt skal såpe grundig inn! Gjerne to ganger. Generelt ser jeg at hygienen ofte er så dårlig. Og føtter også. De glemmer å vaske føttene grundig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2022 den 16.44):

Ja, faren til barnet mitt. 

Det begynte bra, reagerte ikke på slikt i starten. Husket ikke helt når det snudde, men brått la jeg merke til dette.

Han fiklet med penishodet mens han slappet av å så på tv. Så tar han opp hånden, klør seg rundt i ansiktet og hånden i felles godtepose. Han var helt i koma og fikk ikke med seg at jeg kikka på han. Jeg har ikke spist noe felles godised han igjen etter det.

En annen gang la jeg merke til at han tørket buse på buksa si. 

Så begynte jeg å legge merke til at han sluttet å vaske hender etter å ha vårt på do. Han dusjet sjeldnere og prøvde å overdøve med deo og parfyme. Så kjøpte han seg ny parfyme som bare stinket så jeg klarte ikke være nær han. 

Hjemme så bidro han lite, så jeg gadd ikke lengre å vaske hans klær. Hans klær lå i en haug i flere timer før han hang de opp. Dette skapte ennå mer sur lukt på han.

Så skulle han absolutt ha skjegg, da sa jeg at det må også vaskes, men det gjorde han aldri. Matsmuler og annet gris ga skjegget en grusom lukt. Det begynte å vokse hår ut av nesen og han gadd ikke ta det bort. Han sluttet å shave.

Han snuser, men ble etter hvert dårlig på tannpuss. Så la han seg ofte med snus i munn og den falt ut og på dyne/pute/seng og det ble gris. 

Så kommer en av foreldrene hans til meg etter alt dette å sier at "han var jo så bra så lenge, jeg trodde virkelig han hadde endret seg." Så det viser seg at han var bare bedre i noen år.

Så når vi deler på barnet vårt så luktet barnet vårt alltid surt når det kom fra pappa. Alltid møkkete og alltid sur lukt på klær. Jeg var så glad da far fikk ny samboer kjapt for da ble det mer stell på barnet vårt. 

Husker til måltider med eks så smatter han og tygger med ganske åpen munn. En av våre siste felles måltider gapet han over gaffelen og sikker rant ut av munnen hans. 

Jeg sluttet å sove med han, ekkel illeluktende mann, jeg sluttet å kysse han, sluttet å spise i samme rom som han, sluttet å være med han rett og slett. Glad da det ble slutt. 

Anonymkode: 36f15...710

Ekspander  

Hahahaha unnskyld, men fy faan

Anonymkode: f87bf...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 20.39):

Det kan du faen meg ta deg i ræva på at det ikke gjør, med den lange klissete ballene som henger å dingler og ræva fullstappet av hår, smegma i kukhode å tiss i trusa hvergang kuken ståpes i bokseren etter toalett besøk. Så det kan jeg love deg. KUK STINKER HESTEMØKK, en MUS kan stinke. MEN ALDRI SÅ MYE SOM KUK.

Anonymkode: 8bd3e...1fc

Ekspander  

Som bifil kvinne er jeg svært uenig.

Anonymkode: 7257e...372

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis denne tråden til hun som startet tråd om at kg fikk henne til å forbli singel😂😂

Har forøvrig oppdaget selv at det er for enkelte menn er utrolig vanskelig å vaske seg _ren_ i dusjen. Altså, vask deg med såpe når du er inni der, og få med kriker og kroker. Ikke bare stå under vannet i fem minutter😔

Anonymkode: c8966...124

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2022 den 16.18):

Var sammen med en som ble utsatt for omsorgssvikt i barndommen. Han var ikke flink til å pusse tennene og når han tok en dusj så gikk ting litt for raskt, så han ble ikke ordentlig ren. Merkelig nok hadde han sjeldent dårlig ånde, men jeg tror det var fordi han i tillegg røyket tobakk og han hadde for det meste røykånde, noe som ikke plagde meg så fryktelig mye siden jeg røyka selv på den tiden. 

Men, jeg er glad i å suge når vi har sex, og de første gangene jeg sugde han så var han helt ren. Men så ble han mer og mer slurvete. Ene gangen var det så mye kukost og urinrester under forhuden at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre.. Men jeg holdt pusten og brukte mye spytt og gjorde han "ren".. 😢 Turte ikke si noe for jeg ville ikke skjemme han ut. Men jeg sugde han aldri igjen etter det. Han ble fryktelig såret over småting og tok kritikk ufattelig dårlig, så jeg vågde ikke si noe, redd det skulle gjøre at vi aldri hadde sex igjen 

Anonymkode: 24af0...4e0

Ekspander  

Fyyyyy flateee. Dette må være det ekleste jeg noen gang har lest.. og jeg spiser!!! Du er alt for snill og omtenksom som gjorde det, men du burde virkelig bare ha latt være. Jeg hadde aldri klart det!!!!! Brekker meg av å lese dette. 

Anonymkode: aea7d...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.1.2022 den 16.18):

Var sammen med en som ble utsatt for omsorgssvikt i barndommen. Han var ikke flink til å pusse tennene og når han tok en dusj så gikk ting litt for raskt, så han ble ikke ordentlig ren. Merkelig nok hadde han sjeldent dårlig ånde, men jeg tror det var fordi han i tillegg røyket tobakk og han hadde for det meste røykånde, noe som ikke plagde meg så fryktelig mye siden jeg røyka selv på den tiden. 

Men, jeg er glad i å suge når vi har sex, og de første gangene jeg sugde han så var han helt ren. Men så ble han mer og mer slurvete. Ene gangen var det så mye kukost og urinrester under forhuden at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre.. Men jeg holdt pusten og brukte mye spytt og gjorde han "ren".. 😢 Turte ikke si noe for jeg ville ikke skjemme han ut. Men jeg sugde han aldri igjen etter det. Han ble fryktelig såret over småting og tok kritikk ufattelig dårlig, så jeg vågde ikke si noe, redd det skulle gjøre at vi aldri hadde sex igjen 

Ekspander  

"Men jeg holdt pusten og brukte mye spytt og gjorde han "ren".. 😢" Å herregud... har ikke ord🤮

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2022 den 16.31):

Jeg vet, blir dårlig bare jeg tenker på det.. Men redselen for å såre han var større enn redselen for smak av kukost, lol.. Menn med forhud MÅ vaske seg under der før de blir sugd! Er man omskåret så blir det mindre gris og å gi impulsive blow jober er faktisk ikke så ille, men fy faen det samler seg mye nasty under den forhuden ass.. uegjiwkogpweg

Ekspander  

Hva er egentlig kukost? er det gamle urinrester? Jeg er ikke dum, bare aldri visst hva det er selvom folk bruker det ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 21.36):

Hva er egentlig kukost? er det gamle urinrester? Jeg er ikke dum, bare aldri visst hva det er selvom folk bruker det ordet.

Ekspander  

Smegma, talg som kommer fra porene som smører.  Kvinner har det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes.. jeg klarte ikke å lese hele tråden. Har bakterifobier og vasketvang, og dette var forferdelig lesning. Tenk at dert finnes så urenslige folk...

Jeg har heldigvis ikke vært sammen med noen med dårlig hygiene, men så har jeg bare 4 ekser. Hadde en mannlig venn en gang som ble veldig urenslig fordi han ble deprimert. Jeg klarte ikke å være rundt han til slutt, har hatt litt dårlig samvittighet for det, men jeg følte jeg ikke fikk puste og jeg ble kvalm. Aner ikke hvordan det går med han i dag, men nå bor jeg på andre siden av landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 11.1.2022 den 21.40):

Smegma, talg som kommer fra porene som smører.  Kvinner har det også. 

Ekspander  

Hvor har kvinner det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og vasker håret hver fjerde dag. Resten av kroppen varierer hvor mye jeg vasker alt ettersom hvor ofte jeg trener (dusjer alltid etter trening), men går aldri lenger enn hver fjerde dag hvis jeg er alene. Skifter sokker, truse og t-skjorter hver dag. 

Aldri noen som har klagd. Får derimot ofte høre at jeg har så god og myk hud og fint hår. Det er faktisk en fordel med å ikke dusje hver dag 😊.

Anonymkode: 91233...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 21.36):

Ekspander  

Det er det samme som "fitte ost" altså snegma, googke det. 

Anonymkode: 96009...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 21.57):

Jeg er kvinne og vasker håret hver fjerde dag. Resten av kroppen varierer hvor mye jeg vasker alt ettersom hvor ofte jeg trener (dusjer alltid etter trening), men går aldri lenger enn hver fjerde dag hvis jeg er alene. Skifter sokker, truse og t-skjorter hver dag. 

Aldri noen som har klagd. Får derimot ofte høre at jeg har så god og myk hud og fint hår. Det er faktisk en fordel med å ikke dusje hver dag 😊.

Ekspander  

Uh-huh. Noen spesiell grunn til at du skriver dette i en tråd om griser...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, Pusset ikke tenner, vasket ikke hender etter å ha vært på do og brukte de samme klærne flere dager på rad🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min er ei som ikke klærte å vaske ræva si etter at hun dreit, så de gangene jeg tok henne i doggy luktet det møkk.

Ellers har jeg vært borti damer som ikke vasker bestikk ordentlig, eller hender når de tar i forskjellig mat osv.

Anonymkode: c4873...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 20.47):

Har en kompis, som har elendig tannhygiene. Satt i bilen med han, og skulle til å si: har noen prompa? Men så var det bare han som hadde åpnet munnen…

Det er sinnsykt viktig å skylle hele munnen med vann og munnskyll. Å pusse tennene litt, gjør ikke hele munnen ren! Virker som om det er enkelte som ikke skjønner helt basis munnhygiene. Å flosse (bruke tanntråd) to ganger daglig er essensielt for god hygiene (og ånde!) Puss ordentlig, skyll hele munnen ordentlig, bruk tanntråd to ganger daglig. Er virkelig ikke vanskelig.
Bruk Listerine, også i svelg. (Ikke svelg! Men gurgle!) tenner med matrester, stinker døden…

Men noen har ikke god hygiene og forstår ikke hvorfor de forblir single… 

Ekspander  

Vil du ha god ånde er det dumt å drepe alle de gode bakteriene, tannkrem skal heller ikke skylles vekk. Lukter det avføring fra noens ånde er det pga mandelsteiner og det har ingenting med hygiene å gjøre. Sorry, måtte bare 😅

Anonymkode: e3f28...d36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 20.58):

Som bifil kvinne er jeg svært uenig.

Ekspander  

Som lesbisk kvinne er jeg enig!!!!

Anonymkode: 8bd3e...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 13.07):

Uh-huh. Noen spesiell grunn til at du skriver dette i en tråd om griser...?

Ekspander  

Ja, at det er subjektivt hva som blir oppfattet som "grisete " og at folk ikke burde legge seg for mye opp i det andre gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...