Gå til innhold

Keysia`s innerste


Keysia

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Melder meg inn i klubben...Tenkte dagen i dag kunne være en fin dag å starte en dagbok :)

Først og fremst for å kunne bli en bedere planlegger og få ut litt frustasjon av og til :roll:

Trenger et sted hvor jeg kan skrive for å realisere og utveksle tanker om min hverdag.

Vet ikke helt om det blir hver dag, men en bok som jeg kan rable i litt innimellom.

Dagen i dag er min og samboers bursdag, vi har nemlig bursdag på samme dag, kun to år som skiller oss da. Så i dag blir det masse kos når han kommer fra jobb...

Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsen dere :)

Er klar for senga om ikke så altfor lenge tror jeg, skal først se top model og spise kebab. Kebab= ekte biffkjøtt, nystekt pita brød, hvit dressing, mais og salat.

Thats it, de har bare den beste kebaben her..Ikke sånn masse rart oppi...

Ble rolig dag egentlig, skal vel finne på noe i helga tenker jeg..

Kino + restaurant kansje?

Eller tur ut på byen?

overaskelse?

Hmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hilsen i dagboka :)

Nå skal jeg drikke en stor kopp latte, før jeg må begynne med langt viktigere ting.

Tenkte å få gjort noen oppgaver, litt husarbeid og så jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhh...For en dag..

Har i det siste hatt sikkelig uflaks, ikke så veldig big deal, men likevel små problemer som tilsammen blir mye..

Særlig, hjelp: Hvor blir pengene av? Har jeg virkelig brukt så mye?

Ikke særlig lurt når jeg vet at vi bør spare til huslån osv...

Jeg er utrulig lite økonomisk av meg, men det er vel det som kalles å leve i nuet :roll:

Uansett jeg har iallefall god helse og en kjempe ordentlig og snill samboer!

+ verdens beste gutt

Skal ikke klage, jeg er egentlig veeldig optimistisk!

Har spist rett i koppen, gr.suppe nå og skal strax gå i dusjen + smøre meg inn med deilig kokos butter fra Body shop..Elsker kokos duft

:sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

ville bare stikke inn hodet og si hei!

høhø, ser ut som vi har samme problemer med økonomien, er umulig å holde styr på gitt.... sukk

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja Seroxata, er dårlig med økonomi jeg altså...

Neste uke skal jeg derimot få ny bank, storebrand. Da må jeg inn til oslo, vika?

Er ikke det ved aker brygge tro? :klø:

Skal eller MÅ huske på å spørre om boligsparing!!

Dagens sitat:

Når det på arbeidet eller hjemme oppstår situasjoner som gir deg lyst til å eksplodere av sinne eller synke ned i fortvilselse, så si til deg selv: "Jeg er glad dette bare er en lek" :forvirret:

Eller den her:

Synes du det er vanskelig å slappe av? Prøv noe nytt- gå ut for å spise frokost eller lunsj, og sug til deg hele begivenheten- legg alt annet bak deg så lenge

Kansje mer råd det der, fikk den av "svigermor" til bursdag og boka heter tusen veier til lykke.

Kansje hun synes jeg er ulykkelig? Nei, tror hun vet at jeg setter pris på bøker med ordtak, sitater osv...Synes det er gøy å lese..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekter for høsten/vinteren:

* Begynne med kjøretimer

* Bli ferdig med nki kurs ( må ta i litt nå hvis jeg skal bli ferdig, minst tre timer om dagen)

* Se etter en jobb til ( jobber deltid nå) Finne jobb som kan kombineres med den jeg har nå, eller slutte og helt ny jobb).

* Besøke venninen min i tr. heim før jul ( sjekke ut biletter, tog el buss evnt fly)

* Kose masse med gutten og nyte tiden

* Tur til bergen og besøke resten av familien (kjøre)

* julegaver tidlig ute i år? Ikke vente til lille julaften!!!!

Gleder meg forresten veldig til julen i år fordi vi skal være hjemme sammen med mamma og resten av familien min.

Har fått større plass siden i fjor, så i år blir det plass til juletre tilogmed :)

Gleder meg til å se fjeset til gutten når han skjønner hva som er i ferd med å skje og at han kan begynne å snakke om julenisser igjen!

Tror han skjønner en del mer enn i fjor og det blir gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...