Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fitbit-klokke som ikkje vil aktivere skjermen når eg snur på armen for å sjå kva klokka er, det er litt slitsomt. Eg må alltid bruke to hender for å sjå kva klokka er, liksom. 

Eg har hatt fitbit 3 før, og eg meiner det fungerte i starten då eg bytta til 4. Men no er eg lei, og skulle gjerne hatt muligheita til å sjå på klokka og sjå kva klokka er! 

Er det nokon med erfaring? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket appen om det kan være en mulig innstilling?

Anonymkode: 32c3a...28e

AnonymBruker
Skrevet

Så rart. Jeg har Fitbit Charge 3 og min har også begynt å gjøre dette de siste par månedene. Jeg tror heller ikke min vibrerer når telefonen min ringer (noe jeg har i innstillingene at den skal) så har liksom bare tenkt at det er en oppdatering eller noe jeg må sjekke etter om, men har ikke kommet så langt enda.

Jeg har hatt min i snart 2 år, men ikke brukt den mer enn litt over 1 år. Så i teorien skal det ikke være noe galt med den, selv om jeg har hørt masse negativt om selve levetiden på Fitbit. De silikonreimene den kom med ble ødelagt etter et par måneders bruk (begge to!), så måtte investere i ei ny reim fra et annet merke i metall. Det er liksom et litt dårlig inntrykk av merket, spør du meg.

Anonymkode: 75ce0...3a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...