Gå til innhold

Surost/surbrimost


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Har noen peiling på hvor man får kjøpt surost/surbrimost? Vet at det lages på et meieri i Folldal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er surost sånn som kun brukes som en ingrediens i div. grøter osv.? Altså ikke en påleggsost? I såfall mener jeg at det faktisk var på Maxi på Strømmen at jeg ble stående å lese på en slik pakke i ostedisken. Den var hard og på str. som de vanlige brunostene, og pakket i hvitt papir tror jeg. MEN, det er mulig det er noe helt annet jeg har ramla borti, asså! Men mener det var surost det het...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er surost sånn som kun brukes som en ingrediens i div. grøter osv.? Altså ikke en påleggsost? I såfall mener jeg at det faktisk var på Maxi på Strømmen at jeg ble stående å lese på en slik pakke i ostedisken. Den var hard og på str. som de vanlige brunostene, og pakket i hvitt papir tror jeg. MEN, det er mulig det er noe helt annet jeg har ramla borti, asså! Men mener det var surost det het...

Ja, det er sånn ost! Jeg får ta en tur rundt i butikker med godt utvalg og se om jeg finner det. Ellers fant jeg et sted på nettet hvor man kan bestille, men det var 50 kr i porto, så da blir det en dyr ost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...