AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Vi holder på å pusse opp, og tenkte å gjøre noe med fargene i huset - nå er alt hvitt. Dessverre er interiør og Stil virkelig ikke min greie. Tenkte derfor å høre her om noen har noen tips til farger. Planen er i utgangspunktet å få inn en kontrastvegg i stua. Litt redd for at en fort kan gå lei sterke farger, og heller derfor mot en mørkere farge - grå, evt mørk blå eller grønn. Problemet er bare at kjøkkenet er grått (elegant fra Jotun), og grått på grått er kanskje ikke den beste kombinasjonen? Noen tanker? Tar også gjerne imot tips til farger på soverom Anonymkode: 3fe92...61c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi holder på å pusse opp, og tenkte å gjøre noe med fargene i huset - nå er alt hvitt. Dessverre er interiør og Stil virkelig ikke min greie. Tenkte derfor å høre her om noen har noen tips til farger. Planen er i utgangspunktet å få inn en kontrastvegg i stua. Litt redd for at en fort kan gå lei sterke farger, og heller derfor mot en mørkere farge - grå, evt mørk blå eller grønn. Problemet er bare at kjøkkenet er grått (elegant fra Jotun), og grått på grått er kanskje ikke den beste kombinasjonen? Noen tanker? Tar også gjerne imot tips til farger på soverom Anonymkode: 3fe92...61c Husk at hvitt ikke er hvitt....noen farger kan få hvitfargen til å se gul ut. Sørg for at kontrastfargen du velger, passer til hvitfargen din. Grått på grått kan bli veldig fint, så lenge de passer til hverandre. Det kan du få god hjelp til hos fargehandleren. På soverom sies det at mørke farger gir god søvn. En mørk blå kan være fint. Feks. sophisticated blue eller deco blue. Grønt er også behagelig og fint. Skulle det bli helt galt, er det bare å male over. Masse lykke til Anonymkode: 16358...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 Hva med å tapetsere en kontrastvegg? Anonymkode: 49f8d...beb 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 Ikke vær redd for å gå lei av fargen på en kontrastvegg. Det er jo det fine med å ha kun én kontrastvegg, det er enkelt, kjapt og billig å endre den. Jeg ville gått for det du syntes er aller finest her og nå. og så støtter jeg forslaget om tapet, hvis du vil legge litt mere i det. Tapet løfter rommet på en annen måte enn maling. Anonymkode: d775d...9ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå