AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Jeg har siden i sommer klart å få igjen søvnrutinene mine etter et års tid med problemer på den fronten. De gikk kort fortalt ut på at jeg våknet sånn ved 2-tiden +/÷, og ikke fikk sove igjen. Det ble en fast "rutine" som nesten tok knekken på meg, og jeg var delvis sykmeldt i over et halvt år😣 Jeg har aldri slitt med søvnen før, og ble litt skremt av hva søvnmangel over tid gjør med deg. Nå har ett av barna mine vært syk i jula, med svært høy feber og urolige netter. Jeg har sovet veldig dårlig og vært mye oppe. Hun er nesten frisk igjen nå, og skuldrene er senket, men jeg har falt inn i den dårlige søvnrutinen igjen og er på vei til å bli desperat. Har nå ligget siden kl 02.30, og skal opp til jobb kl 7. Har også aleneansvar for oppfølging av 3 barn. Jeg VIL rett og slett ikke tilbake i den karusellen! Jeg må fungere både hjemme og på jobb! Er det noen som har gode råd for å snu dette før jeg ender opp der igjen? (Ja, jeg vet at skjerm ikke er lurt.) Anonymkode: 9600b...e52
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 Hvordan kom du deg ut av det sist? Kan søvnrestriksjon hjelpe deg å bryte sirkelen? Anonymkode: 641b0...269
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 Det finnes sovemidler på apotekene som man ikke behøver resept for å kjøpe! Jeg ville også snakket med legen om dette! Uansett MÅ du holde deg unna all skjerm på nettene! Lykke til! Anonymkode: a052c...80b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 Snakk med legen og få hjelp til å bryte sirkelen. Anonymkode: a5531...5d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå