Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hat datet en fyr i 3 mnd nå. Og vi har hatt det utrolig bra sammen

Men jeg føler forholdet mer og mer går over i ff-forhold. Grunne er, vi begge har barn og små muligheter for å treffes.og når vi treffes er det som regel sene ukedager, og da starter vi direkte rett i sex. Men vi treffes også de helgene vi har fri fra barna, men da er det også mye nakenhet, sex og kos. Selv om vi også snakker om andre ting. Vi drar aldri ut på noe. Vi har begge innstillingen på at vi har det gøy så lenge det varer, og om det skulle utvikles følelser, så er det hjertelig velkommen. 

Hadde dere tolket dette som ff eller kjærestemsterialet? 

Anonymkode: 0811f...570

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid mye sex i starten av nye forhold jeg, er ikke det normalt da? :fnise: 

Anonymkode: 29455...438

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tolket det som FF. 

"gøy så lenge det varer" da ser man ikke akuratt kjæreste emne i hverandre 

Anonymkode: e4fc4...739

• Liker 6
Skrevet

Det finner dere ut av etter hvert. Kos deg du👍

AnonymBruker
Skrevet

Ut fra det dere har snakket om så ville jeg tenkt FF. Det høres ikke ut som dere er innstilt på forhold. men ellers er det jo veldig vanlig med mye sex og kos i starten av forhold også.

Anonymkode: 91427...576

AnonymBruker
Skrevet

Her må dere bevisst legge til rette for at det skal bli noe annet. God sex kan dessverre maskere for at dere egentlig ikke passer sammen i forhold, på kommunikasjon, interesser etc. Kanskje er det ubevisst også, at dere gjør det dere er best på sammen, og vet at det var det liksom? 

Anonymkode: a067c...445

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dere ekslusive? Da er dere vel bare i starten av et forhold. Men rart at dere ikke har fått følelser tross for at det har gått 3 måned og etter masse intimitet? Virker som det kun er seksuelle begjæret dere har til felles. Ikke mye forhold å bygge på det da?m 

Anonymkode: f7c92...3de

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er dere ekslusive? Da er dere vel bare i starten av et forhold. Men rart at dere ikke har fått følelser tross for at det har gått 3 måned og etter masse intimitet? Virker som det kun er seksuelle begjæret dere har til felles. Ikke mye forhold å bygge på det da?m 

helt rett! Intimitet er viktig, det kan man ha masse av uten direkte sex i starten med dating og man blir kjærester. Det er da man fort legger merke til om det er interesse for noe mer en akkurat dette. Finne på ting sammen, være i lag og bli godt kjent utover bare treff for sex. Er ikke den interessen der at man treffes ofte når datingen glir fra date til forhold? Da vet man at noe ikke stemmer. Kommunisere det og er det ikke noe viljesendringer der? Da hadde jeg takket for meg for å si det slik. Alltid handling foran ord.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Antiviruset skrev (1 minutt siden):

helt rett! Intimitet er viktig, det kan man ha masse av uten direkte sex i starten med dating og man blir kjærester. Det er da man fort legger merke til om det er interesse for noe mer en akkurat dette. Finne på ting sammen, være i lag og bli godt kjent utover bare treff for sex. Er ikke den interessen der at man treffes ofte når datingen glir fra date til forhold? Da vet man at noe ikke stemmer. Kommunisere det og er det ikke noe viljesendringer der? Da hadde jeg takket for meg for å si det slik. Alltid handling foran ord.

Treffes ofte er ikke alltid lett for de med barn. Men antall treff trenger ikke ha så mye å si. Så lenge man blir prioritert nok til å føle seg spesiell. Hvis hun føler at dette er FF, så kjenner hun seg nok ikke så spesiell og da har det lite å si hva relasjonen kalles, den gir ikke nok uansett. På tide å kommunisere med han. 

AnonymBruker
Skrevet

Ff. Det der er det jeg gjør når mannen er pulbar men ikke kjærestemateriale, unngår å finne på ting med han men kan møtes hjemme i helgene når jeg vil ha litt kos og oppmerksomhet. 

Anonymkode: 7a2a9...d96

AnonymBruker
Skrevet

FF er fantastisk da. Har en ff som bor i samme by som meg, hverken hun eller jeg har barn. Vi treffes 3-4 ganger i uka for sex og kos, helt perfekt.

Anonymkode: 5c7ee...19d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men jeg føler forholdet mer og mer går over i ff-forhold. Grunne er, vi begge har barn og små muligheter for å treffes.og når vi treffes er det som regel sene ukedager, og da starter vi direkte rett i sex. Men vi treffes også de helgene vi har fri fra barna, men da er det også mye nakenhet, sex og kos. Selv om vi også snakker om andre ting. Vi drar aldri ut på noe. Vi har begge innstillingen på at vi har det gøy så lenge det varer, og om det skulle utvikles følelser, så er det hjertelig velkommen. 

Jeg hadde tolket det som tegn på enda et sjelløst ff-forhold.

Anonymkode: fbedb...5c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

FF er fantastisk da. Har en ff som bor i samme by som meg, hverken hun eller jeg har barn. Vi treffes 3-4 ganger i uka for sex og kos, helt perfekt.

Eh, det er ikke fantastisk når man faktisk ønsker noe mer, da føles det bare deprimerende ut. Men samtidig som man søker noen er det helt perfekt 

Anonymkode: 7a2a9...d96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2022 den 0.55):

Har vel forstått at en bør avklare sånt ikke bare la ting skure og gå da kan en fort ende opp som ff eller fwb hvis en ønsker noe mer så må en kommunisere det først som sist

Anonymkode: 1fe63...038

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2022 den 0.55):

Har det helt likt (skulle nesten tro det var keg som skrev innlegget) Innser nå at det kun er FF å at det ikke blir noe mere. Sliter litt med å avslutte for sexen er så sykt bra, han er rett å slett on the top i senga.

Anonymkode: a0998...7e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har det helt likt (skulle nesten tro det var keg som skrev innlegget) Innser nå at det kun er FF å at det ikke blir noe mere. Sliter litt med å avslutte for sexen er så sykt bra, han er rett å slett on the top i senga.

Hva er galt med ff om sexen er bra?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er galt med ff om sexen er bra?

Jeg ønsker forhold, rett å slett. Ikke noe værre enn det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ønsker forhold, rett å slett. Ikke noe værre enn det.

Ok. Det fine med ff er at det er uformelt og veldig god sex, ellers hadde man ikke giddet. Det skumle er da at eventuelle partnere for forhold vil alltid bli målt opp mot ff i senga og ofte falle igjennom da settingen er helt annerledes.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ok. Det fine med ff er at det er uformelt og veldig god sex, ellers hadde man ikke giddet. Det skumle er da at eventuelle partnere for forhold vil alltid bli målt opp mot ff i senga og ofte falle igjennom da settingen er helt annerledes.

Vi begynnte å date for å evt bli sammen å det er det jeg har hatt i tankene men innser nå at set bare er FF å at det er på tide å gå videre. Og du har helt rett, den sexen skal det bli vanskelig å finne makan til men jeg er forberedt på at det kan bli dårligere iallefall en periode… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi begynnte å date for å evt bli sammen å det er det jeg har hatt i tankene men innser nå at set bare er FF å at det er på tide å gå videre. Og du har helt rett, den sexen skal det bli vanskelig å finne makan til men jeg er forberedt på at det kan bli dårligere iallefall en periode… 

Bra du tenker sånn og er forberedt.

Hadde en ff for flere år siden hvor vi hadde en helt syk sterk seksuell kjemi, vi kunne ikke være i samme rom uten at det rant av oss begge to. Helt fantastisk sex, men vi passet ikke sammen i forhold. Har innsett at jeg nok aldri får oppleve slik sex igjen. Har avsluttet med potensielle kjærester i ettertid for at de ikke kunne måle seg med henne i senga. Klarer ikke sex med kvinner som ikke gir masse av seg selv i senga etter å ha hatt henne som ff et par år.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...