Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei.. jeg er i en litt rar situasjon.. 

Jeg viste bilde av min nye date til søsteren min her om dagen og hun er et ærlig menneske. Jeg har begynt å bli forelsket i han og jeg kjenner sommerfugler i magen. Men jeg vet ikke om jeg ilegger han egenskaper han egentlig ikke har. Han er mystisk, introvert, glad i matte, lyseblå kalde øyne med et stødig blikk og trent kropp. Han er spennende, utfordrende intellektuelt, maskulin, beskyttende og nerdete..

Når søsteren min så han på bilder.. sa hun rett ut at han ligner veldig på exen. «Pen, men ligner helt på han forrige. Samme hårfarge, øyenfarge, spesielt lik i øyepaftiet, øyenbrynene, pannen og ansiktsformen.»

Dette er noe jeg selv ikke har tenk på. I hvert fall IKKE bevisst. 

Nå ser jeg det litt det søsteren min påpekte, det er litt likt. Men mest ansiktsformen og fargene på øyne og hår.

Jeg er litt sjokket. 

Noen andre som har opplevd dette? 

Endret av Emma_123
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle mammas kjærester opp igjennom har hatt grønne øyne, mørkebrunt/sort hår og røyket 😉

Anonymkode: 6809d...cae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle mammas kjærester opp igjennom har hatt grønne øyne, mørkebrunt/sort hår og røyket 😉

Anonymkode: 6809d...cae

Haha, oi 😅

Men lurer på om det er fordi jeg har en type eller om jeg underbevisst prøver å erstatte eksen med en kopi. Det siste der høres litt sykt ut 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Du har en "type" du går for kanskje? 

Selv om du ikke nødvendigvis gjør det med vilje. Vi har alle naturalige preferanser. 

Anonymkode: 56e18...27c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Absolutt alle jeg har datet og vært sammen med + liker, har krøller. 5 av dem har hatt egen bedrift/firma, og de andre har jobbet veldig selvstendig. Ingen av dem har vært sportsinteresserte og alle har vært litt klikk i toppen (noen mer enn andre) ,  unntatt et par hederlige unntak.

Dette er ikke noe jeg bevisst har "gått etter"

Vil bare si at vær litt forsiktig med "'mystiske" mennesker. Det er ingen god side å være det. De kan vise deg sider som du ikke vil se. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig å ha en type utseende man lett tiltrekkes til. Jeg har det, selv om jeg kan tiltrekkes av unntak også.

Anonymkode: 5a14e...1b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...