AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Jeg er så drittlei!! Snart så jeg ikke orker å gå ut mere. Tipper at rundt 10-20% av de jeg møter på ikke bruker hverken lue eller hette i det hele tatt! ALLE med litt vett i skallen skjønner jo at nå er det glatt føre i store deler av landet. Og da kan selvfølgelig lue eller hette være med på å avverge noe skade ifm fall. Jeg foreslår at alle, selv om de selv bruker lue, holder seg inne til vi har fått bukt med disse som tydeligvis nekter å bruke lue. For noen EGOISTER de er!!! Anonymkode: b6b79...fef 2
Hero1 Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Ehhh.... Det er 8 plussgrader her i Stavanger på dagtid. Lue? Neitakk! 7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 Hva har friksjon med lue å gjøre? Anonymkode: 17ec8...35a 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 Mye man skal irritere seg over, gitt..... #ilandsproblemer Anonymkode: 1f13d...5d1 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 Hero1 skrev (2 minutter siden): Ehhh.... Det er 8 plussgrader her i Stavanger på dagtid. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva har friksjon med lue å gjøre? Anonymkode: 17ec8...35a Lue? Neitakk! Tuller dere nå? Skjønner dere ikke? Anonymkode: e2873...4f8
Balian d'Ibelin Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 Hvorfor går du rundt å bryr deg om hva andre går med ? 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #7 Skrevet 5. januar 2022 Skal jeg bruke lue så må jeg først være 1000moh og det må bære stiv kuling. Anonymkode: d7556...f90 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #8 Skrevet 5. januar 2022 Blir mest bekymret for deg enn for de 80-90% du ser som ikke bruker lue. Anonymkode: 1c7d5...0ae 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #9 Skrevet 5. januar 2022 En maskemotstander i disse koronatider som skal prøve seg på en "artig vri"? Anonymkode: 3a2e0...a13 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #10 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En maskemotstander i disse koronatider som skal prøve seg på en "artig vri"? Anonymkode: 3a2e0...a13 I så fall dødfødt. Mangel på lue smitter ikke andre. Anonymkode: 1c7d5...0ae 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #11 Skrevet 5. januar 2022 Mener du munnbind? 😂😂 Anonymkode: f709b...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #12 Skrevet 5. januar 2022 Min supertynne lue full av hullmønster vil ikke akkurat gjøre en stor forskjell om hodet mitt treffer bakken dersom jeg skulle falle! Anonymkode: ecef2...82e 3
Nattero Skrevet 5. januar 2022 #13 Skrevet 5. januar 2022 Er ikke lue du mener, men hjelm! Er det ikke??😉😝 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #14 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er så drittlei!! Snart så jeg ikke orker å gå ut mere. Tipper at rundt 10-20% av de jeg møter på ikke bruker hverken lue eller hette i det hele tatt! ALLE med litt vett i skallen skjønner jo at nå er det glatt føre i store deler av landet. Og da kan selvfølgelig lue eller hette være med på å avverge noe skade ifm fall. Jeg foreslår at alle, selv om de selv bruker lue, holder seg inne til vi har fått bukt med disse som tydeligvis nekter å bruke lue. For noen EGOISTER de er!!! Anonymkode: b6b79...fef Tydelig at dette innlegget egentlig var ment som et stikk til de som vaksinerer seg. Dessverre var dette ekstremt billig og dårlig forsøk på å henge ut vaksinerte. Da det virkelig ikke er sammenlignbart med vaksine. Dette var pinlig lesing, rett og slett. Vaskiner deg! Anonymkode: ae740...493 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #15 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tydelig at dette innlegget egentlig var ment som et stikk til de som vaksinerer seg. Dessverre var dette ekstremt billig og dårlig forsøk på å henge ut vaksinerte. Da det virkelig ikke er sammenlignbart med vaksine. Dette var pinlig lesing, rett og slett. Vaskiner deg! Anonymkode: ae740...493 Haha, jeg likte sammenligningen😄 Anonymkode: 4e3da...bd1
Fru Uperfekt Skrevet 5. januar 2022 #16 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er så drittlei!! Snart så jeg ikke orker å gå ut mere. Tipper at rundt 10-20% av de jeg møter på ikke bruker hverken lue eller hette i det hele tatt! ALLE med litt vett i skallen skjønner jo at nå er det glatt føre i store deler av landet. Og da kan selvfølgelig lue eller hette være med på å avverge noe skade ifm fall. Jeg foreslår at alle, selv om de selv bruker lue, holder seg inne til vi har fått bukt med disse som tydeligvis nekter å bruke lue. For noen EGOISTER de er!!! Anonymkode: b6b79...fef Har ikke bruk for lue. Og med det scenarioet du beskriver er vel hjelm bedre, lille trollet 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #17 Skrevet 5. januar 2022 En bedre vaksine-analogi er vel bruk av sikkerhetsbelter feks. Eller å nekte å ha røykvarsler i leiligheten din i et sameie. Valg som kan påvirke flere enn deg selv, men hvor den personlige risikoen er større. Men hadde vel ikke forventet bedre mtp evnen til å resonnere hos den gjengse antivaxxeren. Anonymkode: 1c7d5...0ae 3
Honey Dew Skrevet 6. januar 2022 #18 Skrevet 6. januar 2022 Jeg brukte parykk en periode da jeg ikke hadde særlig mye hår på hodet. Jeg skled og falt bakover og smalt hodet i isen. Hadde jeg ikke hatt på denne tykke parykken, hadde det nok gått mye verre. En lue vil ikke hjelpe noe særlig mot hodeskader.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå