Highhopes Skrevet 21. februar 2022 Forfatter #1481 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): litt nedtur egentlig om det er Gaute... Anonymkode: f8fdf...b74 Jeg syns det er utrolig gøy om det er han! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1482 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Beklager,jeg ser ikke humoren i dette.Mener ikke at alt må være gravalvor i MGP,tvert imot,men en viss kvaliet hadde vært fint.Dette bidraget blir for barnetvaktig for meg. Anonymkode: da83b...3f6 Det blir på en måte respektløst men det forandrer ikke det at det faktiskt er noe av det beste som er blitt servert i MGP. Anonymkode: c2cc0...660 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1483 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): litt nedtur egentlig om det er Gaute... Anonymkode: f8fdf...b74 Enig. Han lager jo egentlig ganske møblert musikk - også kommer dette... Anonymkode: 5b9f3...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1484 Del Skrevet 21. februar 2022 Gravejournalistene i VG slår til igjen... Men det er vel ingen tvil om det er Gaute, det har jeg hørt siden første gang jeg hørte sangen. Er vel stort sett bare Kurt Nilsen som har en mer gjenkjennelig stemme enn Gaute. Ben kjenner jeg ikke stemmen godt nok til at jeg har noen formening. https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/Bj2m2G/gaute-ormaasen-og-ben-adams-biler-parkert-ved-subwoolfer-innspilling Anonymkode: e0ea2...b3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 21. februar 2022 #1485 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker at de skal forbli Keith og Jim. La de få kjøre det showet hele veien ut! Tenk interjvuene i Italia! Ingen tåredryppende historie om hvor dyp låten er for artisten/bandet eller annet bullshit de kommer med under intervjuene. Kjøp på med månen og galaksen. Le litt a'! Anonymkode: e0f42...78f Jeg er så enig med deg. AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager,jeg ser ikke humoren i dette.Mener ikke at alt må være gravalvor i MGP,tvert imot,men en viss kvaliet hadde vært fint.Dette bidraget blir for barnetvaktig for meg. Anonymkode: da83b...3f6 Det er en personlig mening, men det forandrer ikke det faktum at mange synes det er et fengende bidrag! Synes det er bra at det skapes rom for all mulig musikk, og ikke bare rolige ballader. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1486 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg synes det høres ut som om det er én stemme som synger hele sangen, og det er Gaute Ormåsen sin. Anonymkode: ef082...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1487 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): litt nedtur egentlig om det er Gaute... Anonymkode: f8fdf...b74 Det synes ikke jeg. Gaute er så skjønn! Og helt uventet at han ville bli med på noe sånt, jeg liker det😍 Anonymkode: f76fc...847 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 22. februar 2022 #1488 Del Skrevet 22. februar 2022 Hørte subwoolfer-låta og en låt av Seeb rett etter hverandre i bilen her om dagen, påfallende like stemmer synes jeg 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 22. februar 2022 #1489 Del Skrevet 22. februar 2022 Plutselig fikk jeg for meg at det kan være Jowst🤔Alexander Wallmann har jo også en ganske «myk» stemme. Har lagt merke til at den høyeste har veldig kraftig nakke, noe Wallmann har. Den andre kan potensielt bare være en danser, f.eks Kevin Borgan eller hva han heter. Han som spilte Pil i Snøfall. Han er i hvertfall flink til og danse og ganske populær på TikTok. Astronauten kan være den andre halvparten av Jowst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1490 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg har et håp om at Gaute og Ben er med på moroa og hjelper til med å få media til å tro at det er dem. Helt hjernedødt å parkere sine egne biler så åpenlyst, så det tror jeg er gjort med vilje. Jeg mener, "BA1", come on. Og Ben snakker jo norsk i Norge, så den britiske stemmen er nok godt planlagt. Managementet rundt hemmeligskremmeriet vet godt hva de gjør tror jeg, og jo flere som tror det er Ben og Gaute, jo mer mediaoppslag, synsing og PR (og mindre sjanse for å finne ut hvem det egentlig er". Smart! Flere som tror det er Herman Flesvig og han som spiller Alexis Munthe, synes Mikkel Niva prøvde skjule veldig sin egen iver da de vant. Anonymkode: 12fea...148 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1491 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg forstår ikke hvorfor dette fortsatt skal være hemmelig. Ingen utenfor Norge har noen interesse av dette. Anonymkode: 1658f...adf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1492 Del Skrevet 22. februar 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg forstår ikke hvorfor dette fortsatt skal være hemmelig. Ingen utenfor Norge har noen interesse av dette. Anonymkode: 1658f...adf Det tar du feil. Det er mange Eurovision-entusiaster verden rundt som syns dette er festlig. Anonymkode: 722ea...195 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1493 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg synes det høres ut som om det er én stemme som synger hele sangen, og det er Gaute Ormåsen sin. Anonymkode: ef082...060 Det er helt tydelig to forskjellige stemmer. Det var jo helt tydelig under showet og. At begge sang. Anonymkode: dbb10...22f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1494 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Enig. Han lager jo egentlig ganske møblert musikk - også kommer dette... Anonymkode: 5b9f3...40a Tenkte i grunn omvendt, he he. Syns Gaute lager døll musikk men at dette var uberkult Anonymkode: f8fdf...b74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 22. februar 2022 #1495 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har et håp om at Gaute og Ben er med på moroa og hjelper til med å få media til å tro at det er dem. Helt hjernedødt å parkere sine egne biler så åpenlyst, så det tror jeg er gjort med vilje. Jeg mener, "BA1", come on. Og Ben snakker jo norsk i Norge, så den britiske stemmen er nok godt planlagt. Managementet rundt hemmeligskremmeriet vet godt hva de gjør tror jeg, og jo flere som tror det er Ben og Gaute, jo mer mediaoppslag, synsing og PR (og mindre sjanse for å finne ut hvem det egentlig er". Smart! Flere som tror det er Herman Flesvig og han som spiller Alexis Munthe, synes Mikkel Niva prøvde skjule veldig sin egen iver da de vant. Anonymkode: 12fea...148 Det er absolutt ikke Fridtjof Josefsen (Alexis Munthe). Stemmen hans hadde jeg kjent igjen overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1496 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det tar du feil. Det er mange Eurovision-entusiaster verden rundt som syns dette er festlig. Anonymkode: 722ea...195 Ja, at de syns det er festlig forstår jeg. Men pinlig om de skal ta av masken og alle bare «hvem er det der?» Anonymkode: 1658f...adf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 22. februar 2022 #1497 Del Skrevet 22. februar 2022 Tenkte litt på Ylvis, men det ligner jo ikke på stemmene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 22. februar 2022 #1498 Del Skrevet 22. februar 2022 Det kan vel ikke være Gaute.. Kan ikke se for meg at han kan danse på den måten mens han synger. Han virket jo så ukomfortabel på stjernekamp når han måtte bevege litt på seg mens han sang. Jeg tror det er Ylvis! Det er bare de som får til å lage en så kul tullesang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1499 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg tror ikke det er Ylvis, de synger bedre og lager bedre låter. Denne er ok+ men kan ikke måle seg med feks Jan Egeland eller Stonehenge. Anonymkode: 12fea...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1500 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg tror ikke det er Ylvis, de synger bedre og lager bedre låter. Denne er ok+ men kan ikke måle seg med feks Jan Egeland eller Stonehenge. Anonymkode: 12fea...148 De synger virkelig ikke bedre. Men de var bedre humor enn det der. Anonymkode: dbb10...22f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå