Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

lady90 skrev (På 3.2.2022 den 15.20):

Nei det er jo bare en tilleggsgreie, men sangen i seg selv synes jeg er kjempebra. Alexandra Joner sin låt går det 100 av på dusinet. Kommer aldri til å nå opp der ute. 

For min del er Marias låt i samme kategori, 100 på dusinet.

Anonymkode: 39930...b65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den eneste låta (av de 4 som skal presenteres i kveld) jeg tåler er «Made of glass». 

«Fly» og «La melodia» er gjesp / tissepause og «Hasta la vista» er som å lese spansk ordbok: «la meg bruke alle ordene jeg husker fra min tur til Granca». Hasta la vista, mamacita, senorita.... 🤦‍♀️ 

Anonymkode: b84e0...730

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den eneste låta (av de 4 som skal presenteres i kveld) jeg tåler er «Made of glass». 

«Fly» og «La melodia» er gjesp / tissepause og «Hasta la vista» er som å lese spansk ordbok: «la meg bruke alle ordene jeg husker fra min tur til Granca». Hasta la vista, mamacita, senorita.... 🤦‍♀️ 

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Haha, det var sånt man gjorde i gamle dager da teksten skulle være på norsk, men det var om å gjøre å lure inn flest mulig utenlandske ord 😄

Anonymkode: a159e...7af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Insta stories til Subwoolfers 😁 Den med antibac er morsom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 14.1.2022 den 22.28):

Delfinale 4, 5. februar

Subwoolfer - 'Give That Wolf A Banana' (forhåndskvalifisert til finalen) (Video)

Alexandra Joner - 'Hasta la vista' (Video)

Maria Mohn - 'Fly' (Video)

Kim Wigaard - 'La Melodia' (Video)

Sofie Fjellvang - 'Made Of Glass' (Video)

Oddsen hos Norsk Tipping mener at det er Sofie Fjellvang og Maria Mohn som vil kjempe om en plass i finalen i kveld. Må innrømme at jeg ikke har særlig sans for noen av dagens fire deltakere. Men jeg gleder meg til å se Subwoolfer. De har nå best odds til å vinne den norske finalen.   🐺🍌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt stille på Ben Adams sin insta i dag. Han som pleier å poste masse stories før hver delfinale 😀 

Skjønner 🤣🤣

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Kim Wigaard er innmari flink, og  har så nydelig stemme, men sangen er bare dritkjedelig og minner mest om noe fra Grand Prix, Øst-Europa.

Hvorfor synger han aldri noe med mer trøkk i?? Han har jo virkelig stemmen til det! 

Han kunne lett ha steppet inn i duett med Floor i Nightwish, men velger heller å synge sanger jeg ikke orker å høre to ganger.  

Hilsen en som ønsker han alt godt.

Anonymkode: d4584...ded

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger intervju med Subwoolfers på forsiden av NRK.no nå.. Noen som drar kjensel på stemmen? Høres kjent ut for meg men klarer ikke plassere 🧐 Kan ikke si jeg syns det høres ut som Ylvis akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blærgh skrev (27 minutter siden):

Ligger intervju med Subwoolfers på forsiden av NRK.no nå.. Noen som drar kjensel på stemmen? Høres kjent ut for meg men klarer ikke plassere 🧐 Kan ikke si jeg syns det høres ut som Ylvis akkurat.

Det er jo ikke Woolfers som snakker, men "tolken" deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 17.44):

Uff... som en mangeårig mgp og eurovision seer, må jeg si at de to siste årene  har kvaliteten vært elendig... Har egentlig ikke vært noe bra fra Norge  siden Vivi var mgp general..... Kanskje de burde bytte til en person som drar inn bedre kvalitet...? Eller, så ønsker kanskje ikke NRK å vinne ennå. Ser også at seertallene går ned uke for uke. Tror ikke det er tilfeldig..... eller...?

Anonymkode: dbe4d...456

Hm… Nå vet jeg ikke hvor langt tilbake du tenker, men fjoråret var da et bra år. Feil vinner, men mange gode sanger i fjor synes jeg. I 2019 hadde vi Keiino som burde ha vunnet hele esc etter mitt syn, selv om jeg eeelsker den nederlandske låta også. I 2020 var det også et godt felt såvidt jeg husker med gode låter i gullfinalen. 
Men i år er jeg enig i at det har vært litt tynt. Jeg håper Subwolfer gjør det bra live for det er det eneste som har sjans tror jeg, men skal gi de andre også en sjanse i dag.

Også håper jeg at folk tenker hva som kan gjøre det best i esc når de stemmer i finalen. Vi valgte feil i fjor (jeg var sikkert ikke den eneste som lenge på forhånd tippet 15-20 plass hvis vi i det hele tatt gikk videre).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Når starter det?

Anonymkode: 47553...817

Om 8 min :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om 8 min :) 

Oj oj!

Anonymkode: 47553...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hasta la vista mamacita senorita salsa tequila por favor cerveza muy bueno 😁

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italia ligger litt foran oss, for i kveld er det siste kveld av Sanremo-festivalen. Det betyr at vi i kveld får vite hvem som skal representere Italia i årets ESC. Mahmood & Blanco er favorittene. (Link)  :popcorn:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NordicViking skrev (1 minutt siden):

Italia ligger litt foran oss, for i kveld er det siste kveld av Sanremo-festivalen. Det betyr at vi i kveld får vite hvem som skal representere Italia i årets ESC. Mahmood & Blanco er favorittene. (Link)  :popcorn:

Mahmood??? Han som sang «Soldi» før? Jeg elsker han!! 😍😍😍

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...