AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #321 Del Skrevet 23. januar 2022 Måneskinn skrev (5 minutter siden): det gjøres på klingende norsk, syns det hele er ganske moro jeg 😄 Hva er moro der? BS snakk om «galakser» og ingen direkte kontakt med Woolfers, kun en raring som svarer «på deres vegne». Anonymkode: b84e0...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 23. januar 2022 #322 Del Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er moro der? BS snakk om «galakser» og ingen direkte kontakt med Woolfers, kun en raring som svarer «på deres vegne». Anonymkode: b84e0...730 ja sært er det jo, det kan ingen nekte for - men syns det var litt moro allikevel hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #323 Del Skrevet 23. januar 2022 Nå skriver Subwoofers: «We have planned our next earth landing on Thursday at 9am and will be touching down right behind the kiwi on Hegdehaugsveien. Perhaps we will meet in person someday. Until then we send you lots of wolf. Keith and Jim«. Anonymkode: b84e0...730 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 24. januar 2022 #324 Del Skrevet 24. januar 2022 Er jeg alene om å mislike Subwoofers? Synes det er intetsigende og useriøst. Ville liksom aldri hatt den på spillista. Ser ikke ut som noen har nevnt Northkid, er det ingen som heier på de her? Er bare noe med den sangen som hitter meg. Begynner å kjenne på følelser jeg hadde glemt bort. Synes Bilal har en utrolig stemme og formidlingsevne. Iværtfall min favoritt. Ser at det er flere esc fans på nett som har sammenlignet den med Arcade, og den sanger gjorde det jo veldig bra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #325 Del Skrevet 24. januar 2022 Om det fortsetter sånn her har vi ikke en sjanse til å vinne hvert fall.🤷♀️ Herregud så mange kjedelige bidrag vi sender videre, trodde mgp skulle være dans, fart og glam? Anonymkode: 8bde9...235 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 24. januar 2022 #326 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg vet hvem de er, jeg 😁 Og jeg vet også at de ikke kommer til å ta av seg maskene noen gang (det er i hvert fall ikke planen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #327 Del Skrevet 24. januar 2022 Sharp skrev (3 minutter siden): Jeg vet hvem de er, jeg 😁 Og jeg vet også at de ikke kommer til å ta av seg maskene noen gang (det er i hvert fall ikke planen). Tviler på at de ikke tar av seg maskene. Da blir mange skuffet og mister interessen. Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #328 Del Skrevet 24. januar 2022 Blueberrymuffin skrev (5 timer siden): Er jeg alene om å mislike Subwoofers? Synes det er intetsigende og useriøst. Ville liksom aldri hatt den på spillista. Ser ikke ut som noen har nevnt Northkid, er det ingen som heier på de her? Er bare noe med den sangen som hitter meg. Begynner å kjenne på følelser jeg hadde glemt bort. Synes Bilal har en utrolig stemme og formidlingsevne. Iværtfall min favoritt. Ser at det er flere esc fans på nett som har sammenlignet den med Arcade, og den sanger gjorde det jo veldig bra Låta er fin, men jeg fikk litt sånn rart inntrykk av gutta da de ble presentert. Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 24. januar 2022 #329 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Låta er fin, men jeg fikk litt sånn rart inntrykk av gutta da de ble presentert. Anonymkode: b84e0...730 Åssen rart inntrykk da? Fikk veldig godt inntrykk av Bilal da han var med i stjernekamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #330 Del Skrevet 24. januar 2022 Som nevnt tidligere må nesten Subwoolfers være noen som er godt kjent i resten av Europa. Og da kan jeg ikke komme på andre enn Ylvis og Madcon med tanke på låten. Hvis ikke så blir det som om vinneren av «Maskorama» skulle vært «Odd Rune Gudmundsen, lokalartist fra Brønnøysund»🎉 For meg så hører introen ut som Vegard og midtpartiet ut som Bård. Men, har lagt merke til at den høyeste av dem har veldig kraftig hals/nakke og det er jeg usikker på om stemmer med de to? Anonymkode: 99957...229 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #331 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som nevnt tidligere må nesten Subwoolfers være noen som er godt kjent i resten av Europa. Og da kan jeg ikke komme på andre enn Ylvis og Madcon med tanke på låten. Hvis ikke så blir det som om vinneren av «Maskorama» skulle vært «Odd Rune Gudmundsen, lokalartist fra Brønnøysund»🎉 For meg så hører introen ut som Vegard og midtpartiet ut som Bård. Men, har lagt merke til at den høyeste av dem har veldig kraftig hals/nakke og det er jeg usikker på om stemmer med de to? Anonymkode: 99957...229 Ben Adams! Han er jo også veldig kjent ☺️ Anonymkode: b84e0...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #332 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som nevnt tidligere må nesten Subwoolfers være noen som er godt kjent i resten av Europa. Og da kan jeg ikke komme på andre enn Ylvis og Madcon med tanke på låten. Hvis ikke så blir det som om vinneren av «Maskorama» skulle vært «Odd Rune Gudmundsen, lokalartist fra Brønnøysund»🎉 For meg så hører introen ut som Vegard og midtpartiet ut som Bård. Men, har lagt merke til at den høyeste av dem har veldig kraftig hals/nakke og det er jeg usikker på om stemmer med de to? Anonymkode: 99957...229 Skjønner ikke helt hvor noen av disse forslagene kommer fra. Vet ikke om du oppriktig tenker at Madcon kan være et alternativ, men det er 0% sjanse for at det er Madcon, det ligner ikke på stemmene dere i det hele tatt, de synger ikke så bra og de er alt for lave . Så også i en nyhetsartikkel at Per Sundnes mistenkte Erik og Chris, det er et like rart forslag spør du meg. Når det er sagt så forstår jeg ikke hvorfor det MÅ være noen som er kjent i Europa, det er jo mer en gimmick enn at det må gjemme seg noen veldig kjente bak. Men selv er jeg ganske sikker på at det er Gaute og Ben. Forstår at enkelte gjetter Ylvis, men jeg personlig syns ikke det høres ut som dem i det hele tatt. Anonymkode: 39930...b65 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #333 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Skjønner ikke helt hvor noen av disse forslagene kommer fra. Vet ikke om du oppriktig tenker at Madcon kan være et alternativ, men det er 0% sjanse for at det er Madcon, det ligner ikke på stemmene dere i det hele tatt, de synger ikke så bra og de er alt for lave . Så også i en nyhetsartikkel at Per Sundnes mistenkte Erik og Chris, det er et like rart forslag spør du meg. Når det er sagt så forstår jeg ikke hvorfor det MÅ være noen som er kjent i Europa, det er jo mer en gimmick enn at det må gjemme seg noen veldig kjente bak. Men selv er jeg ganske sikker på at det er Gaute og Ben. Forstår at enkelte gjetter Ylvis, men jeg personlig syns ikke det høres ut som dem i det hele tatt. Anonymkode: 39930...b65 Helt enig med deg. Gaute og Ben. Anonymkode: b84e0...730 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uni-Leak Skrevet 24. januar 2022 #334 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skjønner ikke helt hvor noen av disse forslagene kommer fra. Vet ikke om du oppriktig tenker at Madcon kan være et alternativ, men det er 0% sjanse for at det er Madcon, det ligner ikke på stemmene dere i det hele tatt, de synger ikke så bra og de er alt for lave . Så også i en nyhetsartikkel at Per Sundnes mistenkte Erik og Chris, det er et like rart forslag spør du meg. Når det er sagt så forstår jeg ikke hvorfor det MÅ være noen som er kjent i Europa, det er jo mer en gimmick enn at det må gjemme seg noen veldig kjente bak. Men selv er jeg ganske sikker på at det er Gaute og Ben. Forstår at enkelte gjetter Ylvis, men jeg personlig syns ikke det høres ut som dem i det hele tatt. Anonymkode: 39930...b65 Hei! Jeg har en teori jeg gjerne også vil slenge ut i manesjen. Dette er i forbindelse med at Ylvis er den ledende teorien, da de allerede er en duo som er signert på plateselskapet Universal, samme selskap som gruppen Subwolfer også er signert til. Tenkte først det kunne vært Markus & Martinus siden de også spiller for universal, men syns høydeforskjellen blir feil. Jeg har senere lagt merke til at det også er en annen maskert duo som er signert til Universal, nemmelig gruppen viking_death_trap.exe. Jeg tenker jo at det må være de, siden de allerede har erfaring med å opptre med masker på. Jeg syns også stemmene høres like ut, man kan jo ikke høre molde-dialekten når de synger engelsk. Dette er i allefall min teori! Hva tenker dere? Uansett, heia Subwolfer, jeg syns låta er kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #335 Del Skrevet 24. januar 2022 Han ene er Ormåsen. Helr lik stemme. Andremann vet jeg ikke. Anonymkode: 6c533...a02 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #336 Del Skrevet 25. januar 2022 https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/z7e194/subwoolfer-utsetter-melodi-grand-prix-opptreden-etter-corona-smitte Oh no 😔 Anonymkode: b84e0...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. januar 2022 #337 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/z7e194/subwoolfer-utsetter-melodi-grand-prix-opptreden-etter-corona-smitte Oh no 😔 Anonymkode: b84e0...730 Kjedelig! Er så spent på å høre låten alle snakker om. Så virkelig frem til lørdag. Men men, får vente da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 25. januar 2022 #338 Del Skrevet 25. januar 2022 Kan ikke fatte at ikke "Ecstasy" gikk videre fra første delfinale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #339 Del Skrevet 28. januar 2022 Av de 4 som spiller i morgen, liker jeg ingen 😕 Ekstra trist uten Woolfers da Anonymkode: b84e0...730 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 29. januar 2022 #340 Del Skrevet 29. januar 2022 En mulig måte å finne ut om Ben Adams er i Subwolfers: Titans skal fremføres i kveld. Ben Adams er låtskriver. Da er det vel naturlig at han er til stede? Subwolfer skulle opptre men har korona. Hvis Ben ikke er til stede i kveld, er han antakelig i karantene. En mulig teori? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå