Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvissleis har det seg at den verste sangen alltid går videre i denne konkurransen?

Anonymkode: c1677...05d

Ola og Kari skjønner seg ikke på musikk, og stemmer veldig ofte fram de dårligste låtene. 

Anonymkode: c3825...21d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så langt har låtene vært utrolig dårlige, nivået er ikke bra i år, etter min mening i alle fall. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ola og Kari skjønner seg ikke på musikk, og stemmer veldig ofte fram de dårligste låtene. 

Anonymkode: c3825...21d

Heartland skrev (6 timer siden):

Så langt har låtene vært utrolig dårlige, nivået er ikke bra i år, etter min mening i alle fall. 

Og hva forventet dere på MGP? Pink Floyd? 

Anonymkode: b84e0...730

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke disse vinner i år så vet ikke jeg… knallfin låt, i en helt annen klasse enn det andre mølet.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tantadi skrev (1 time siden):

Hvis ikke disse vinner i år så vet ikke jeg… knallfin låt, i en helt annen klasse enn det andre mølet.

Er redd for at det ikke blir det samme å se de live på en scene 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarte skrev (45 minutter siden):

Er redd for at det ikke blir det samme å se de live på en scene 

Jeg tenker det samme. Det er ikke bare for to personer å stå der og synge på en scene. Hele "pakken" inneholder musikk OG det visuelle - i form av dans, bevegelser, farger etc. En ting er å få alt til å klaffe i en video, men å få det til å klaffe i en direktesending er mye vanskeligere. Det kan bli et antiklimaks hvor alt faller sammen, eller de kan overraske stort og levere et show av en annen verden. Skal bli spennende å se hvordan de gjør det. Skal også bli interessant å se hva de gjør når de blir intervjuet av programlederne. Vil vi få vite hvem det er som skjuler seg bak maskene?  🐺🍌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kunne kokt i salen når Subwoolfers kom på scenen - forutsatt at det faktisk hadde vært publikum der. Blir det publikum i finalen? Og har NRK sendt et team til verdensrommet når de skal vise familien til woolfers?

Anonymkode: a159e...7af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantadi skrev (3 timer siden):

Den er elendig. Versmelodien er blitt gjort flere ganger før og «refrenget» er så tamt og platt at det gjør vondt. Da sitter man igjen med noen elendige kostymer og det morsomme ordet «banan» og jeg tror ikke resten av Europa syns det er like gøy som oss. Men så er det ikke noe nytt at Norge er stuck 2-3 år tilbake i tid.

Anonymkode: 5e846...4dd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (44 minutter siden):

Jeg tenker det samme. Det er ikke bare for to personer å stå der og synge på en scene. Hele "pakken" inneholder musikk OG det visuelle - i form av dans, bevegelser, farger etc. En ting er å få alt til å klaffe i en video, men å få det til å klaffe i en direktesending er mye vanskeligere. Det kan bli et antiklimaks hvor alt faller sammen, eller de kan overraske stort og levere et show av en annen verden. Skal bli spennende å se hvordan de gjør det. Skal også bli interessant å se hva de gjør når de blir intervjuet av programlederne. Vil vi få vite hvem det er som skjuler seg bak maskene?  🐺🍌

De trenger en flink kameramann slik at det visuelle klaffer 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, savner fortsatt litt schwung over Mgp.  Det blir for tamt. Og hva var greia med lyden i går?  Trodde at både Lily og Steffen hadde lydproblemer, for der var det mye rart..  Så mange som var imponert over Lily, men ikke jeg. Vokalen og uttalen var rar.. låta i seg selv var jo helt ok, men nei det ble litt tamt. Som så mye annet i år 

Meget fornøyd med Farida, men jammen meg ble det en opptur å se Daniel Lukas live! Han var råflink :)    Men sånn slår liksom ikke helt gjennom i Norge, men hadde dette vært en låt i Sverige så haddet folk likt det meget godt  :) 

Tipper det blir en stigning inn mot finalen og at låtene som kommer neste helg vil være bedre - og forhåpentligvis vil det som skjer på scenen også være bedre.  Jeg tror NRK kan bedre enn som så, men de er nok litt gammeldagse i enkelte ting. 

For de av dere som liker Subwolfers, minner om at http://escnorge.no har livesending med de i kveld kl  19 :) kan bli moro tror jeg.  (skjer på deres fb-side og youtubekanal) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (Akkurat nå):

Nei, savner fortsatt litt schwung over Mgp.  Det blir for tamt. Og hva var greia med lyden i går?  Trodde at både Lily og Steffen hadde lydproblemer, for der var det mye rart..  Så mange som var imponert over Lily, men ikke jeg. Vokalen og uttalen var rar.. låta i seg selv var jo helt ok, men nei det ble litt tamt. Som så mye annet i år 

Meget fornøyd med Farida, men jammen meg ble det en opptur å se Daniel Lukas live! Han var råflink :)    Men sånn slår liksom ikke helt gjennom i Norge, men hadde dette vært en låt i Sverige så haddet folk likt det meget godt  :) 

Tipper det blir en stigning inn mot finalen og at låtene som kommer neste helg vil være bedre - og forhåpentligvis vil det som skjer på scenen også være bedre.  Jeg tror NRK kan bedre enn som så, men de er nok litt gammeldagse i enkelte ting. 

For de av dere som liker Subwolfers, minner om at http://escnorge.no har livesending med de i kveld kl  19 :) kan bli moro tror jeg.  (skjer på deres fb-side og youtubekanal) 

Takk! Det visste jeg ikke 😁 Jeg er en stor banana fan 😁❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, banana sangen er kliss lik Lost frequencies - Where are you now.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Forresten, banana sangen er kliss lik Lost frequencies - Where are you now.

Da har vi svært forskjellig definisjon av «kliss lik».

Den ligner jo ikke i det hele tatt.

Endret av Highhopes
Leif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at live stream fra bananas blir på engelsk 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Highhopes skrev (1 time siden):

Da har vi svært forskjellig definisjon av «kliss lik».

Den ligner jo ikke i deg hele tatt.

Jo verset så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noe av refrenget ligner på Alice Morton - no roots

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt...Bedre å ikke se på denne «live stream» hvis man fortsatt ønsker å like Woolfers 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tipper at live stream fra bananas blir på engelsk 😁

det gjøres på klingende norsk, syns det hele er ganske moro jeg 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...