Adrenalina1 Skrevet 16. januar 2022 #181 Del Skrevet 16. januar 2022 Heartland skrev (38 minutter siden): Synes MGP har mistet den grandiose og pompøse storheten som har vært før. De står å slenger bak scenen og intervjuer deltakere mens kamerafolk og ansatte i NRK rusler i bakgrunnen, kabler og instrumentkasser slenger rundt. Hva skjedde med tiden da de introduserte deltakere på en flott måte, de sang, gikk av scenen, så ble neste presentert. Det er ingenting med denne sendingen som føles så «Big deal» som MGP skal være. Enig👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 16. januar 2022 #182 Del Skrevet 16. januar 2022 Lawyam skrev (1 time siden): Deltok de i går da? Nei, Subwoolfer deltok ikke i går. De er med den 29. januar. AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 20.43): Sangen høres ut som noe Ylvis kunne kokt ihop, stemmen høres ut som en ung Gaute Ormåsen. Har de tenkt å holde identiteten skjult helt til de vinner, som i Maskorama? Kanskje det er Solli Tangen igjen. 😅 Anonymkode: a159e...7af Er det ikke litt rart at både Didrik og Emil Solli-Tangen var med som "kommentatorer" på lørdag? Det ble jo spekulert en del under Maskorama at begge to alternerte som Snømonsteret. Hva om det er begge brødrene Solli-Tangen som er bak maskene denne gangen? Jeg vet ikke om stemmene passer til dem, og det er kanskje ikke helt deres stil, men vil ikke utelukke dem helt. 🐺🍌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 16. januar 2022 #183 Del Skrevet 16. januar 2022 NordicViking skrev (Akkurat nå): Er det ikke litt rart at både Didrik og Emil Solli-Tangen var med som "kommentatorer" på lørdag? Det ble jo spekulert en del under Maskorama at begge to alternerte som Snømonsteret. Hva om det er begge brødrene Solli-Tangen som er bak maskene denne gangen? Jeg vet ikke om stemmene passer til dem, og det er kanskje ikke helt deres stil, men vil ikke utelukke dem helt. 🐺🍌 Ikke direkte rart da de ofte nevnes i en setning, men hadde ikke tenkt på dem og tanken er jo ikke dum. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 16. januar 2022 #184 Del Skrevet 16. januar 2022 Heartland skrev (1 time siden): Synes MGP har mistet den grandiose og pompøse storheten som har vært før. De står å slenger bak scenen og intervjuer deltakere mens kamerafolk og ansatte i NRK rusler i bakgrunnen, kabler og instrumentkasser slenger rundt. Hva skjedde med tiden da de introduserte deltakere på en flott måte, de sang, gikk av scenen, så ble neste presentert. Det er ingenting med denne sendingen som føles så «Big deal» som MGP skal være. De fleste låtene er også alt for ordinære og radiopop-aktig. Heartland skrev (2 timer siden): Ok, Ben Adams kan utelukkkes som en del av Subwoolfer. Han la ut flere stories på Instagram mellom 20 og 21 i går kveld hvor han filmer seg selv med MGP i bakgrunnen. De var jo uansett ikke med i går. Men spørsmålet er vel heller hvorfor ben Adams er så opptatt av norsk MGP? Skjønner hvis det var den sendingen Christian Ingebrigtsen var med i men. bor han i Norge liksomm? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 16. januar 2022 Forfatter #185 Del Skrevet 16. januar 2022 rosemarin skrev (36 minutter siden): De fleste låtene er også alt for ordinære og radiopop-aktig. De var jo uansett ikke med i går. Men spørsmålet er vel heller hvorfor ben Adams er så opptatt av norsk MGP? Skjønner hvis det var den sendingen Christian Ingebrigtsen var med i men. bor han i Norge liksomm? Han bor i Norge og er en av låtskriverne på Vilde - Titans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 16. januar 2022 #186 Del Skrevet 16. januar 2022 Lawyam skrev (2 timer siden): Deltok de i går da? Søren.. stemmer det 😂🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 16. januar 2022 #187 Del Skrevet 16. januar 2022 rosemarin skrev (1 time siden): De var jo uansett ikke med i går. Men spørsmålet er vel heller hvorfor ben Adams er så opptatt av norsk MGP? Skjønner hvis det var den sendingen Christian Ingebrigtsen var med i men. bor han i Norge liksomm? Da alle låtene ble presentert på mandag (fra ca. 12:00 og utover), så var det bare en av de to i Subwoolfer som snakket. Den andre sa ikke ett ord! Jeg vet ikke om Ben Adams snakker godt norsk eller ikke, men i en podcast fra desember i fjor - sammen med sin norske forlovede - snakket han engelsk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 16. januar 2022 #188 Del Skrevet 16. januar 2022 3 hours ago, NordicViking said: Da alle låtene ble presentert på mandag (fra ca. 12:00 og utover), så var det bare en av de to i Subwoolfer som snakket. Den andre sa ikke ett ord! Jeg vet ikke om Ben Adams snakker godt norsk eller ikke, men i en podcast fra desember i fjor - sammen med sin norske forlovede - snakket han engelsk. Men det må være han minste som er Ben. Men kan hende det var han største som snakket selv om han andre bevegde på seg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 16. januar 2022 #189 Del Skrevet 16. januar 2022 Hvorfor ligger dette på Reality-TV? MGPC har da aldri vært Reality??? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #190 Del Skrevet 16. januar 2022 sys64738 skrev (37 minutter siden): Hvorfor ligger dette på Reality-TV? MGPC har da aldri vært Reality??? Mye rart som ligger på reality-TV forumet som ikke er reality🤪 Anonymkode: abd7a...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #191 Del Skrevet 16. januar 2022 Hvis de skal kjøre et Maskorama-opplegg ute i Europa bør det jo skjule seg noen som er kjent i Europa bak maskene. Duger liksom ikke med "wow, it's... Gaute Ormåsen??". Så da kan det passe bedre med A1/Ben Adams. Og Ylvis forsåvidt, men jeg tenker egentlig at mange ikke aner hvem de er selv om alle har hørt the Fox. Egentlig bør det også være noen mer kjente enn Ben Adams om man skal få en wow-effekt. Før artistene ble presentert gikk det rykter om A-ha, kan noen av dem være involvert? Anonymkode: a159e...7af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #192 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvis de skal kjøre et Maskorama-opplegg ute i Europa bør det jo skjule seg noen som er kjent i Europa bak maskene. Duger liksom ikke med "wow, it's... Gauge Ormåsen??". Så da kan det passe bedre med A1/Ben Adams. Og Ylvis forsåvidt, men jeg tenker egentlig at mange ikke aner hvem de er selv om alle har hørt the Fox. Egentlig bør det også være noen mer kjente enn Ben Adams om man skal få en wow-effekt. Før artistene ble presentert gikk det rykter om A-ha, kan noen av dem være involvert? Anonymkode: a159e...7af Spesielt når de skal prøve å si det på engelsk måte: gÅte OhmAsen 😁 Anonymkode: b84e0...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 16. januar 2022 #193 Del Skrevet 16. januar 2022 Kan det være Madcon? Er enig i at den ene høres veldig ut som Gaute Ormåsen, men sounden er litt mer Madcon-aktig, og de er jo faktisk kjent ute i Europa. De har også gjort en del med lyden på stemmene så det er ikke nødvendigvis sikkert vi hører det vi hører 🤔 Har forøvrig mine tvil om at Morten Harket hadde vært med på en så tullete sang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. januar 2022 #194 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg er ganske sikker på at en av dem er Gaute. Stemmen et kliss lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #195 Del Skrevet 16. januar 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Jeg er ganske sikker på at en av dem er Gaute. Stemmen et kliss lik. Også stemmen til Ben Adams. Er det derfor de heter Keith og Jim? 5 og 3 bokstaver i navnene, akkurat som i Gaute og Ben? 🤔😀 Anonymkode: b84e0...730 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #196 Del Skrevet 16. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Spesielt når de skal prøve å si det på engelsk måte: gÅte OhmAsen 😁 Anonymkode: b84e0...730 Det er jo en gåte det hele, så det passer bra 😅 Anonymkode: a159e...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 16. januar 2022 #197 Del Skrevet 16. januar 2022 Gaute nekter for at det er ham. Det stinker Ylvis av hele greien, og de er gode å forandre litt på stemmer er de ikke? Også Stargate-aktig. Hva med mix av ylvis og didrik...? Eller noen i raske menn og ylvis? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #198 Del Skrevet 16. januar 2022 Lawyam skrev (33 minutter siden): Gaute nekter for at det er ham. Det stinker Ylvis av hele greien, og de er gode å forandre litt på stemmer er de ikke? Også Stargate-aktig. Hva med mix av ylvis og didrik...? Eller noen i raske menn og ylvis? Selvfølgelig nekter han. Duh! Anonymkode: b84e0...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 16. januar 2022 #199 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor Norge aldri sender det vi er best kjent for i utlandet av musikk; metal. Det fungerte for Finland med Lordi, og i fjor fikk Italia og Finland gode resultater med å sende rocka sanger. Folk begynner kanskje bli lei pop. Håper på at MGP 2023 har med minst en metalsang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 16. januar 2022 #200 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg er ganske sikker på at det er Gaute, han har litt karakteristisk stemme og det høres veldig ut som han. Men jeg håper av en eller annen grunn at det ikke er han 🙈 Vet ikke hvorfor egentlig, men jeg synes kanskje han er litt.. kjedelig? Hadde vært mye mer gøy om det var Ylvis 😁 The Fox er nok godt kjent for veldig mange i Europa. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå