AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1401 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så arrogant og nedlatende kommentar Anonymkode: b84e0...730 Jøsses, unnskyld meg… Anonymkode: 642f2...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 20. februar 2022 #1402 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gud så negativ du er. Det geniale med dansen er at «folket» kan lære seg den og danse med. Denne dansen kommer til å bli «en greie» i Europa. Det har allerede begynt Anonymkode: 0aead...5cc Nettopp! Hvem husker vel ikke da Madcon med "Glow" var pauseunderholdningen og alle lurte på hvorfor denne ikke ble sendt til Esc? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1403 Del Skrevet 20. februar 2022 Lacuna skrev (1 minutt siden): Nettopp! Hvem husker vel ikke da Madcon med "Glow" var pauseunderholdningen og alle lurte på hvorfor denne ikke ble sendt til Esc? Jeg husker ikke det, men det er et godt poeng. Vi kunne sikkert vunnet ESC med Glow 😛 Jeg er for øvrig 100 % sikker på at Gaute Ormåsen er en av ulvene. Man hører det jo. Ingen kan imitere så godt, den stemmer er umiskjennelig. Anonymkode: 5a6e3...639 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 20. februar 2022 #1404 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg husker ikke det, men det er et godt poeng. Vi kunne sikkert vunnet ESC med Glow 😛 Jeg er for øvrig 100 % sikker på at Gaute Ormåsen er en av ulvene. Man hører det jo. Ingen kan imitere så godt, den stemmer er umiskjennelig. Anonymkode: 5a6e3...639 7:01🐶 Endret 20. februar 2022 av Lacuna 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. februar 2022 #1405 Del Skrevet 20. februar 2022 Lacuna skrev (13 minutter siden): Nettopp! Hvem husker vel ikke da Madcon med "Glow" var pauseunderholdningen og alle lurte på hvorfor denne ikke ble sendt til Esc? Jeg synes dette skjer ofte! Altså at pauseunderholdningen i MGP er mye bedre enn kandidatene. At vi aldri lærer 😄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1406 Del Skrevet 20. februar 2022 32 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hørte vinnerlåta først i dag. Genuint spørsmål: er det sånn at vi er nødt til å delta? For ellers ser jeg ikke poenget med å bruke penger på å arrangere en konkurranse her hjemme og kåre den banansangen til vinner. Kjedelig låt. Tåpelig tekst og matchende kostymer. De prøver å være morsomme? Feiler hardt. Hele greia står igjen som et stort "hvorfor?". Fullstendig meningsløst. Anonymkode: 9e41a...40b vi MÅ ikke delta i OL heller, liksom Anonymkode: 2f7a9...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 20. februar 2022 #1407 Del Skrevet 20. februar 2022 Det ble en strålende kveld - på alle plan! Nrk leverte igjen et godt show, selv om det er litt mye snakking innimellom, og de var meget slappe med å fortelle folk hvordan de skulle stemme. Det å bare henvise til nettsiden for info er IKKE godt nok, dersom man også skal ha med seg et voksent publikum. Ellers mange flotte låter,og man kunne både se og høre at artistene hadde øvd og gjort finjusteringer på både låt og show, det liker jeg! Når det kommer til vinneren er jeg fornøyd! Og jeg elsker at det er så mye diskusjon rundt det 😄 det betyr bare at vi har noe bra på gang. Heldigvis er majoriteten banan-elskende mennesker, så dette går seg til. At kostymene til ulvene er kjedelige? Nei ærlig talt. Dress er aldri kjedelig. Herlig at danserne bak stilte i gult, det lyste opp showet deres. Dansen er allerede en hit på tik tok - det blir ikke bedre enn det. Dette er det vi trenger nå, dans, moro og fest! Europa ligger nede etter to leie år med pandemi, nå må vi ha det gøy om vi vinner eller ikke skal jeg ikke på, og det kommer også helt an på hva Europa ønsker seg i år... men i et ellers litt balladetungt år kan det hende at vi frisker opp det hele. Og hvem er bak maskene? Tenkte i går at det kan fort hende det bare er dansere, og at selve sangen er lydspor. Var noen som var der i går som sa at astronauten (dj'en bak) var den som sang for den ene. Ellers driter jeg i hvem som er bak maskene. Dette er ikke maskorama, det mgp/Esc. De skaper liv, skaper glede og festivitas - da kan det være hvem som helst for meg. Ikke viktig i det hele tatt. Heia Norge! ❤️ 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 20. februar 2022 #1408 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en av de få utvalgte som faktisk vet hvem Subwoolfer er, men hvem som står bak er jeg mer usikker på. Jeg tror det må være Alan Walker, det er noe med sounden… Og DET hadde vært en aldri så liten sensasjon! De kommer aldri til å ta av maska, heller ikke når de vinner Eurovision - hvilket jeg er overbevist om at de gjør. Og dere som syns ar sangen er barnslig har andre ører enn meg. Hele sangen roper jo sex herfra og til evigheten 😂 Anonymkode: 642f2...9a2 Unnskyld meg altså, men ordet "bestemor" står så sterkt i denne sangen at jeg har ikke klart å tenke på den slik. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1409 Del Skrevet 20. februar 2022 Har sett en del my reaction til subwolfer sangen på YouTube. Ser ut som det er mange som digger den. 😅 Tror det blir enten flopp eller topp. Ingen tvil at Norge kommer til å få masse oppmerksomhet vertfall. 🙈 Anonymkode: a1863...ea1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlehøna Skrevet 20. februar 2022 #1410 Del Skrevet 20. februar 2022 Endelig en sang og fremføring som gjør at jeg for en gangs skyld GLEDER meg til mai🤩 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 20. februar 2022 #1411 Del Skrevet 20. februar 2022 ziljemor skrev (9 timer siden): Du blir ikke tvingt Tvunget. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1412 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en av de få utvalgte som faktisk vet hvem Subwoolfer er, men hvem som står bak er jeg mer usikker på. Jeg tror det må være Alan Walker, det er noe med sounden… Og DET hadde vært en aldri så liten sensasjon! De kommer aldri til å ta av maska, heller ikke når de vinner Eurovision - hvilket jeg er overbevist om at de gjør. Og dere som syns ar sangen er barnslig har andre ører enn meg. Hele sangen roper jo sex herfra og til evigheten 😂 Anonymkode: 642f2...9a2 Anonymkode: 4d09d...f70 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1413 Del Skrevet 20. februar 2022 Menn i dress som danser. Selfølgelig er det sexy. Anonymkode: dbb10...22f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1414 Del Skrevet 20. februar 2022 Om dere ser på kommentarene, er det MANGE som har Norge høyt oppe på sine personlige favorittlister. Noe som betyr at vi kan får mange folkestemmer. Etter 2 år med korona er Europa og verden klar for fest, dans og moro, ikke kjedelige ballader 😁 Anonymkode: 93aa3...bf6 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20. februar 2022 #1415 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Om dere ser på kommentarene, er det MANGE som har Norge høyt oppe på sine personlige favorittlister. Noe som betyr at vi kan får mange folkestemmer. Etter 2 år med korona er Europa og verden klar for fest, dans og moro, ikke kjedelige ballader 😁 Anonymkode: 93aa3...bf6 Oj det er et dårlig finale-år i år. Riktignok noen land igjen å høre på, men jeg tror tiden er moden for banan i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1416 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om dere ser på kommentarene, er det MANGE som har Norge høyt oppe på sine personlige favorittlister. Noe som betyr at vi kan får mange folkestemmer. Etter 2 år med korona er Europa og verden klar for fest, dans og moro, ikke kjedelige ballader 😁 Anonymkode: 93aa3...bf6 Ja, men jurystemmer får vi ikke, så kommer til å havne et sted midt på treet. Det holder ikke med bare folkestemmene. Anonymkode: 439e2...3d7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1417 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er en av de få utvalgte som faktisk vet hvem Subwoolfer er, men hvem som står bak er jeg mer usikker på. Jeg tror det må være Alan Walker, det er noe med sounden… Og DET hadde vært en aldri så liten sensasjon! De kommer aldri til å ta av maska, heller ikke når de vinner Eurovision - hvilket jeg er overbevist om at de gjør. Og dere som syns ar sangen er barnslig har andre ører enn meg. Hele sangen roper jo sex herfra og til evigheten 😂 Anonymkode: 642f2...9a2 Hele dette innlegget må jo være ironi. Anonymkode: 5e846...4dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. februar 2022 #1418 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, men jurystemmer får vi ikke, så kommer til å havne et sted midt på treet. Det holder ikke med bare folkestemmene. Anonymkode: 439e2...3d7 Godt du er synsk så vi kan være forberedt på det som vil skje ^.^ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbene Skrevet 20. februar 2022 #1419 Del Skrevet 20. februar 2022 Man har ikke sjans til å vinne uten både folkestemmer og jurystemmer. Ingen jury kommer til å stemme på Norge. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1420 Del Skrevet 20. februar 2022 Si nå ikke det. Anonymkode: dbb10...22f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå