AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #21 Del Skrevet 10. januar 2022 Dette var tråe greier😑 ikke overrasket. Det er islandsk folkpop anno 2009 fra Mohn og Gondrosen og noen skammelige forsøk på vanlig pop anno 2013 fra Joner, Craig og Kumoji. Anonymkode: 5e846...4dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #22 Del Skrevet 10. januar 2022 NordicViking skrev (2 timer siden): Her var det litt av hvert, men ikke mye som falt i smak hos meg. Har ingen umiddelbare favoritter, men synes Trollfest er litt artig. "Everybody hit the dancing floor. Get your freak on and dance like a pink flamingo....." 🦩🦩🦩🦩 ... Jeg ser at Trollfest får terningkast 1 i Dagbladet. 🤣 ... Terningkast 0, om det er mulig Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. januar 2022 #23 Del Skrevet 10. januar 2022 Gleder meg!! Gøy at artistene er sluppet. Har dog ikke lyst til å høre låtene før jeg får se samlet show på lørdag, så ser frem til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 11. januar 2022 #24 Del Skrevet 11. januar 2022 Uff..... Eurovision er vårens høydepunkt, og her har jeg virkelig lagt godviljen til, men syns alt er blæh. Håper det kommer inn noen jokere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. januar 2022 #25 Del Skrevet 11. januar 2022 Jens skrev (12 minutter siden): Uff..... Eurovision er vårens høydepunkt, og her har jeg virkelig lagt godviljen til, men syns alt er blæh. Håper det kommer inn noen jokere. Mye kan sikkert forandre seg med show, kostymer og alt ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huse Skrevet 11. januar 2022 #26 Del Skrevet 11. januar 2022 Mye dårlig ift i fjor, men Daniel Lukas med kvelertak er bra ihvertfall😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. januar 2022 #27 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 10.1.2022 den 18.13): Må sjekke ut låtene..hvor kan man høre de? Anonymkode: dc612...965 Delfinale 1, 15. januar: Elsie Bay - 'Death of Us' (forhåndskvalifisert til finalen) (Video) Mira Craig - 'We Still Here' (Video) Frode Vassel - 'Black Flowers' (Video) TrollfesT - 'Dance Like A Pink Flamingo' (Video) Eline Noelia - 'Ecstasy' (Video) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 12. januar 2022 #28 Del Skrevet 12. januar 2022 NordicViking skrev (21 timer siden): Delfinale 1, 15. januar: Elsie Bay - 'Death of Us' (forhåndskvalifisert til finalen) (Video) Mira Craig - 'We Still Here' (Video) Frode Vassel - 'Black Flowers' (Video) TrollfesT - 'Dance Like A Pink Flamingo' (Video) Eline Noelia - 'Ecstasy' (Video) My god trollfesten… Det kan bli både 0 poeng og full pott… Sikra 12 fra Finland i alle fall😆 Blir gøy å se den live… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #29 Del Skrevet 12. januar 2022 Hvem tror dere gjemmer seg bak maskene til subwolfer? Anonymkode: 20475...fcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #30 Del Skrevet 12. januar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem tror dere gjemmer seg bak maskene til subwolfer? Anonymkode: 20475...fcf Sangen høres ut som noe Ylvis kunne kokt ihop, stemmen høres ut som en ung Gaute Ormåsen. Har de tenkt å holde identiteten skjult helt til de vinner, som i Maskorama? Kanskje det er Solli Tangen igjen. 😅 Anonymkode: a159e...7af 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #31 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Sangen høres ut som noe Ylvis kunne kokt ihop, stemmen høres ut som en ung Gaute Ormåsen. Har de tenkt å holde identiteten skjult helt til de vinner, som i Maskorama? Kanskje det er Solli Tangen igjen. 😅 Anonymkode: a159e...7af Ja, jeg tenkte faktisk også på Gaute Ormåsen! 🤣 spesielt på de første strofene i begynnelsen av sangen! Anonymkode: 20475...fcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #32 Del Skrevet 12. januar 2022 ELSKER denne!!! 😁❤️❤️❤️ Anonymkode: b84e0...730 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #33 Del Skrevet 12. januar 2022 Kanskje det finnes noen hint der et sted? Mange flinke Maskorama-gjettere her, som kanskje finner noe? Kan de holde masken (bokstavelig talt) hele veien til Europa? 😎 Anonymkode: a159e...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 12. januar 2022 #34 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 21.49): Kanskje det finnes noen hint der et sted? Mange flinke Maskorama-gjettere her, som kanskje finner noe? Kan de holde masken (bokstavelig talt) hele veien til Europa? 😎 Anonymkode: a159e...7af Hører bare Gaute jeg nå😂 Nei jeg tror det er Gaute Ormåsen og Christian Ingebrigtsen. Er det lov å delta på to sanger? 😁👍👍 eller høres nr 2 ut som Ben Adams? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #35 Del Skrevet 12. januar 2022 Hvem skal dere heie på nå førstkommende lørdag? 🙂 Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #36 Del Skrevet 13. januar 2022 Tone83 skrev (På 12.1.2022 den 22.08): Nei jeg tror det er Gaute Ormåsen og Christian Ingebrigtsen. Er det lov å delta på to sanger? 😁👍👍 eller høres nr 2 ut som Ben Adams? Spennende avledningsmanøver Maskorama verdig isåfall. Da får Christian vinnermuligheter med to relativt ulike låter 😅 Hadde jo ellers vært litt artig om det er to av de andre fra A1, uten at de har fortalt Christian om det. Så kommer de og slår ham på målstreken 😄 Tenker fortsatt låta er veldig Ylvis, men synes ikke stemmene høres ut som dem. Men høydeforskjellen er omtrent riktig. Hvor lenge tror dere det vil være mulig å holde identiteten hemmelig? Kan man delta i den internasjonale finalen med kun kunstnernavnet? Ville de klart å lure seg unna pressen hele veien? Anonymkode: a159e...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 14. januar 2022 #37 Del Skrevet 14. januar 2022 (endret) Rett til finalen. Hvem tror dere det er? (Universal har dem allerede) De har fått mye interesse rundt i Europa. (På Youtube) Endret 14. januar 2022 av Moni123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 14. januar 2022 #38 Del Skrevet 14. januar 2022 Har prøvd å like dette bidraget uten hell.. Jeg tipper det er Ylvis. Tidenes minst kreative forslag, men ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #39 Del Skrevet 14. januar 2022 Nei, verden er ikke klar for furries i Eurovision enda. Anonymkode: edfeb...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 14. januar 2022 #40 Del Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, verden er ikke klar for furries i Eurovision enda. Anonymkode: edfeb...7d6 Jeg tror faktisk du tar feil! Europa er akkurat klar for dette! (Norge må ta en risk. De som lever av esc på youtube digger denne. Og Elsie forsåvidt) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå