Gå til innhold

Fuerteventura


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen som har vært der, ønsker litt info om stedet,

tips og råd!

Vi vurderer et hotel som heter Elba, vært der????

Takker og bukker for tilbakemeldinger! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAr vært på Fuerteventura. Nord på øya i Corralecco. (husker ikke stavemåten)

Jeg skal i hvertfall ALDRI mere dit! Vi var der rundt nyttår og værre forblåst øy skal du lete lenge etter. Sikkert fint for de som surfer, men vi trivdes ikke der. I tillegg regnet det og de dagene det var ok vær var det ikke lov å bade pga vind og bølger. Bassenget var heller ikke oppvarmet, så aldri i verden om jeg skal dit no mer.

Men for all del. Sikkert ikke alle som har vært like uheldig som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal heller aldri på ferie dit... Har vært der et par ganger på stopp, og jeg syntes det var et utrolig kjedelig sted! husker ikke helt hva det het, men hele øya er liksom helt grå! Kjører gjennom landskap som er øde og steinete... Også kommer du til en landsby som er bygget opp for turister... nei jeg skal heller ikke dit igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en uke der for et par år siden.

Kommer aldri til å dra tilbake dit.

Mulig at det passer for familier med små barn eller eldre mennesker, men for de mellom 10 og 60 vil jeg ikke anbefale stedet.

Som nevnt over er det ganske grått og kjedelig, man kan ha flaks med været, men man sitter jo helt fast. Det skjer ikke noe særlig der liksom.

Kanskje jeg også ha hatt uflaks og ikke lett for mye etter aktiviteter, men mitt inntrykk var ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hm.........lurer på hvorfor mine foreldre MÅ reise dit hvert år...... de er i 50-årene, og STORKOSER seg der!! (måtte bare si noe positivt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.........lurer på hvorfor mine foreldre MÅ reise dit hvert år...... de er i 50-årene, og STORKOSER seg der!! (måtte bare si noe positivt!)

Det er billig alkohol der. 7 kr for en liter med vin.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også venner som har vært der og som aldri vil reise tilbake. Visstnok forblåst og kjedelig.

Jeg tok ferge dit fra Lanzarote en gang. Mitt inntrykk var at det var kjølig på stranda pga vind, og at byen helt nord på øya var veldig stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Fuerteventura i slutten av desember for noen år siden. Da vi var der hadde vi det veldig fint. Vi bodde på et fint hotel med svømmebasseng og været var supert. Vi var ofte på stranda (sanddynene utenfor byen) og surfa og sola oss. Det blåste litt, men det gjorde bare bølgene større og gøyere å surfe på.

Men selv om vi hadde en fin uke der, så kommer jeg nok aldri til å reise tilbake dit. Stedet var altfor kjedlig. Nesten ingen butikker og ikke noe særlig uteliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...