AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #21 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du folk gjør det med vilje? Vi hadde en dom kastet opp mandag kveld og nå er alle i bhg syke. Hadde vi visst at vi var smittsomme hadde vi selvsagt holdt barna hjemme. Ingen vi har vært med er syke, annet enn de vi har smittet. De eneste vi har vært med er nær familie. Anonymkode: 4b2d7...d96 Jeg tror de aller fleste gjør sitt beste, men jeg er helt trygg på å si at det er for mange som ikke overholder 48-timer regelen for omgangssyke. Anonymkode: d2df9...eef 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #22 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg tror de aller fleste gjør sitt beste, men jeg er helt trygg på å si at det er for mange som ikke overholder 48-timer regelen for omgangssyke. Anonymkode: d2df9...eef Men nå kan det også være at et barn først kastet opp i barnehagen og dermed sprer smitten seg da. Det skjedde oss en gang. Leverte en frisk og rask unge på morgenen og i totiden hadde han kastet opp. Anonymkode: 0e4f8...f28 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #23 Skrevet 6. januar 2022 Ja, sønnen min gjør det «hele» tiden, nå har han slutta å huske så det er lenge siden sist .. Men han akte på et sånt rundt akebrett her om dagen, og det svingte litt for mye så da kasta han også opp 🤷🏼♀️ Jeg så nå at det var omgangssyken forresten. Det skjer ofte VELDIG plutselig, så tror ikke det er noen du trenger å «takke» 🤷🏼♀️ Har tre barn, og omgangssyken har kommer både på natta, morningen og midt på dagen. Det er dessverre endel av livet med småbarn. Men Farris og juice er veldig godt da, Farris og appelsinjuice liker barna her. Mange bruker eplejuice 🥰 God bedring. Anonymkode: 30194...721 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #24 Skrevet 6. januar 2022 Jeg har barnehagen full av omgangssyke de første to ukene i desember. 50 av 71 barn. Tirsdag denne uken var man igang igjen. 5 stk. så langt. Alle de hadde det i desember også 🤮 #venterpåtur Anonymkode: c0de0...3ec
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #25 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har barnehagen full av omgangssyke de første to ukene i desember. 50 av 71 barn. Tirsdag denne uken var man igang igjen. 5 stk. så langt. Alle de hadde det i desember også 🤮 #venterpåtur Anonymkode: c0de0...3ec *"her var barnehagen" skulle jeg begynne med.. Anonymkode: c0de0...3ec
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #26 Skrevet 6. januar 2022 51 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har barnehagen full av omgangssyke de første to ukene i desember. 50 av 71 barn. Tirsdag denne uken var man igang igjen. 5 stk. så langt. Alle de hadde det i desember også 🤮 #venterpåtur Anonymkode: c0de0...3ec Noro smitter jo sinnsykt😷 Vi hadde det også i starten av desember. Er det håp om immunitet i et par mnd? 🤞 Anonymkode: 4c5c1...768
AprilLudgate Skrevet 6. januar 2022 #27 Skrevet 6. januar 2022 Grøss ja 😂 Jeg husker godt den gangen min far hentet meg hos min bestemor rett etter noen fikk meg til å snurre på ronsen (huske) mens man så opp på himmelen. Jeg spydde ut hele bilen 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #28 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tror de aller fleste gjør sitt beste, men jeg er helt trygg på å si at det er for mange som ikke overholder 48-timer regelen for omgangssyke. Anonymkode: d2df9...eef Å det er mange av de ja Anonymkode: b14b0...25c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå