AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Jeg har datet en fyr siden midten av november. Vi har vært hos meg de gangene vi har sovet sammen, men natt til 2. nyttårsdag skulle jeg ligge over hos ham for første gang. Han deler leilighet med en venn og han var ute, så vi hadde leiligheten for oss selv hele kvelden. Om morgenen skjønte vi at han hadde med seg noen hjem. Vi sto opp etter en stund og da så jeg at jeg trengte lader. Han fant ikke, men sa at romkameraten hadde. Og så skjedde to ting. Han gikk inn på rommet til han andre for å hente lader, uten å banke, og uten klær. Og der inne holdt han andre på med å ha sex med hun han hadde med hjem, og de bare fortsatte mens han sa hei og hentet laderen. Da han kom ut igjen var han akkurat som før, som om alt sammen var helt naturlig. Jeg var helt satt ut, og vet nesten ikke hva av det jeg hadde sett som var kleinest. Anonymkode: ab9c5...455
Hunmedham Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 Trenger det å være det da. Jeg har opplevd lignende greier tre-fire ganger, på nach eller om morgenen etter. For mange år siden, da jeg var ute og festet. Folk som lar klining ende med sofasex mens andre roter i fylla i samme rom. Folk som går nakne på badet om morgenen og lar soveromsdøren stå åpen så andre kan se hun/han som ligger på sengen. Slike ting. Tipper det skjer hele tiden. Men om man vil bygge et forhold på noen som tydeligvis er en naturlig del av en slik festekultur, er jo en annen sak. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 Ja da er det en helt vanlig ting for de å se hverandre pule da Anonymkode: 5eebb...5a0 2
miss summers Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 Dette har jeg faktisk opplevd selv. Ikke utenkelig med fuckboys som bor sammen. 2
Mezzosoprena Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 To gutter bor sammen og har sikkert sett hverandre i slike situasjoner 100 ganger før. Jeg tenker at det ikke er noe spesielt med dette, egentlig...
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #7 Skrevet 5. januar 2022 Det er bare å venne seg til tanken på at denne kompisen snart kommer til å få se deg i samme situasjon. Det er kanskje en greie de har. Anonymkode: 3f36c...126
Hunmedham Skrevet 6. januar 2022 #8 Skrevet 6. januar 2022 Når noe slikt skjer tror jeg det lureste er å forsøke og "eie situasjonen", som en mann skrev på forumet i fjor. Han snakket om det å få en ufrivillig ereksjon mens man er naken sammen med andre i ikke-seksuelle situasjoner. Med uttrykket mente han å være så uanfektet og naturlig han kunne, og uten å gjøre noe poeng ut av saken. I det tilfellet TS beskriver kunne man skreket opp, kastet seg under en dyne og vært den forskrekkete nach-dama som gutta fortalte om og lo av i mange år fremover. Historien ville blitt fortalt og overdrevet på alskens gutta-vorspiel og navnet ville helt sikkert blitt nevnt. Man ville blitt husket. Alternativet hadde vært å "eie situasjonen". Da ville det kanskje ikke blitt noen historie å fortelle, men man ville uansett blitt husket med respekt - som en kul dame. Ingen hadde brydd seg om at man hadde blitt sett naken, sett at man hadde nach-sex, eller sett at man hadde sex. Det har jo folk. Det hadde vært reaksjonen som utløste ettermælet. Jeg tror det er sånn. Hva som skjedde akkurat i det han andre kom inn, er jo av betydning. Hvis man satt øverst kunne man jo bare sitte rolig. Husk at det er tre ting her man uansett ikke kan gjøre noe med: Nakenheten, det at man faktisk har sex, og det er man har en ONS. Så glem det. Men med å sitte rolig viser man i hvert fall ikke frem et penetrert kjønn og man har ikke aktiv sex mens den andre er i rommet. Alle andre stillinger er mer utfordrende. Ligger man i misjonær er man jo ganske skjult, også mellom bena, og man kan velge å snu ansiktet bort eller være så tøff at man smiler og sier hei. Hvis partneren fortsetter å knulle blir det jo mer krevende, men å sprelle for å skjule seg er nok den reaksjonen man taper mest på. Hvis man står i doggy er man jo verre stilt, men - igjen - man kan ikke gjøre noe med det. Og gutta ser vel uansett på det som helt naturlig sex. Så man kommer trolig best ut av situasjonen å være cool. Men sikkert greit at dette ikke skjer idet man skulle få orgasme, i hvert fall ikke på den høylydte måten, hehe. Det hadde også vært litt dårlig gjort at fyren dersom han fortsatte å knulle hardt bakfra idet kompisen kom inn. Oppsummert: Ikke noe av dette er en ideell situasjon å komme i. Men skjer det er det best å "eie situasjonen". Da kommer man ut av det med størst mulig respekt og verdighet, fordi man er "kul dame" slik gutta ser det. 1
Doktor Dyregod Skrevet 6. januar 2022 #9 Skrevet 6. januar 2022 Hunmedham skrev (4 minutter siden): Når noe slikt skjer tror jeg det lureste er å forsøke og "eie situasjonen", som en mann skrev på forumet i fjor. Han snakket om det å få en ufrivillig ereksjon mens man er naken sammen med andre i ikke-seksuelle situasjoner. Med uttrykket mente han å være så uanfektet og naturlig han kunne, og uten å gjøre noe poeng ut av saken. I det tilfellet TS beskriver kunne man skreket opp, kastet seg under en dyne og vært den forskrekkete nach-dama som gutta fortalte om og lo av i mange år fremover. Historien ville blitt fortalt og overdrevet på alskens gutta-vorspiel og navnet ville helt sikkert blitt nevnt. Man ville blitt husket. Alternativet hadde vært å "eie situasjonen". Da ville det kanskje ikke blitt noen historie å fortelle, men man ville uansett blitt husket med respekt - som en kul dame. Ingen hadde brydd seg om at man hadde blitt sett naken, sett at man hadde nach-sex, eller sett at man hadde sex. Det har jo folk. Det hadde vært reaksjonen som utløste ettermælet. Jeg tror det er sånn. Hva som skjedde akkurat i det han andre kom inn, er jo av betydning. Hvis man satt øverst kunne man jo bare sitte rolig. Husk at det er tre ting her man uansett ikke kan gjøre noe med: Nakenheten, det at man faktisk har sex, og det er man har en ONS. Så glem det. Men med å sitte rolig viser man i hvert fall ikke frem et penetrert kjønn og man har ikke aktiv sex mens den andre er i rommet. Alle andre stillinger er mer utfordrende. Ligger man i misjonær er man jo ganske skjult, også mellom bena, og man kan velge å snu ansiktet bort eller være så tøff at man smiler og sier hei. Hvis partneren fortsetter å knulle blir det jo mer krevende, men å sprelle for å skjule seg er nok den reaksjonen man taper mest på. Hvis man står i doggy er man jo verre stilt, men - igjen - man kan ikke gjøre noe med det. Og gutta ser vel uansett på det som helt naturlig sex. Så man kommer trolig best ut av situasjonen å være cool. Men sikkert greit at dette ikke skjer idet man skulle få orgasme, i hvert fall ikke på den høylydte måten, hehe. Det hadde også vært litt dårlig gjort at fyren dersom han fortsatte å knulle hardt bakfra idet kompisen kom inn. Oppsummert: Ikke noe av dette er en ideell situasjon å komme i. Men skjer det er det best å "eie situasjonen". Da kommer man ut av det med størst mulig respekt og verdighet, fordi man er "kul dame" slik gutta ser det. Enig her. Er jo ikke uvanlig med sex. Det som har skjedd, har skjedd. Bare å gjøre det beste ut av det
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #10 Skrevet 6. januar 2022 Hunmedham skrev (6 minutter siden): å få en ufrivillig ereksjon mens man er naken sammen med andre i ikke-seksuelle situasjoner. Hva i all verden er en slik situasjon? Anonymkode: ab9c5...455 1
Hunmedham Skrevet 6. januar 2022 #11 Skrevet 6. januar 2022 I dusjen på treningssenteret. I badstu med venner. På naturiststranden. På fjelltur under bading i et vann. Hvis man skal skifte ute. etc. etc. Dersom man kan skjule det på en naturlig måte (snu seg på stranden f.eks.) er jo det aller best. Men hvis man er ubeskyttet og unna "dekning" er det nok best å ikke kommentere, unnskylde eller noe (det blir bare verre), men bare fortsette med det man holdt på med. I en sauna kan man jo trekke opp et ben, bare for å diskret antyde at man ikke mener å vise seg frem. Jeg har sett dette noen få ganger, og mannen min har opplevd det. Stay cool er den beste leveregel når slikt skjer.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #12 Skrevet 6. januar 2022 13 hours ago, miss summers said: Dette har jeg faktisk opplevd selv. Ikke utenkelig med fuckboys som bor sammen. Selvfølgelig må man snike inn noe nedverdigende om menn i posten sin. Anonymkode: 2b85c...6f6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #13 Skrevet 6. januar 2022 Har ikke opplevd dette, men jeg er veldig uanfektet ift egen kropp. Går naken i mitt eget hus og tenker ikke engang på om døren er åpen eller lukket når jeg er på do. Det er slik jeg er vokst opp, var helt normalt å se både foreldre og søsken nakne i hele barndommen. Akkurat sex hadde jeg nok holdt for meg selv, men hadde ikke brydd meg nevneverdig om andre rundt meg hadde sex. Anonymkode: c8589...33a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå