AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Hei! Er en gutt på 23. Normal bygd, men høy, rundt 191 cm. Mørke trekk, og fine øyne. Har opplevd at minst 5 damer over 40 har sagt at jeg er veldig pen på nattklubben, ila nov/des. Yngre damer er lystne på meg og, men føler jeg har så ekstremt mye større sjans på MILFsa haha. Uansett, burde jeg bare hooke opp med en eldre dame og sjekke ut hvordan det er? Har klint med endel av dem, men ikke noe mer. Usikker hvordan jeg skal klare å håndtere en eldre dame med sikkert skyhøye forventinger i bingen. Anonymkode: 6978c...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Er en gutt på 23. Normal bygd, men høy, rundt 191 cm. Mørke trekk, og fine øyne. Har opplevd at minst 5 damer over 40 har sagt at jeg er veldig pen på nattklubben, ila nov/des. Yngre damer er lystne på meg og, men føler jeg har så ekstremt mye større sjans på MILFsa haha. Uansett, burde jeg bare hooke opp med en eldre dame og sjekke ut hvordan det er? Har klint med endel av dem, men ikke noe mer. Usikker hvordan jeg skal klare å håndtere en eldre dame med sikkert skyhøye forventinger i bingen. Anonymkode: 6978c...7c0 Og hvorfor scorer jeg mer hos de eldre? Er jo mange på min alder der, men jeg får nesten alltid komplimentene, mer enn blant de yngre damene. TS Anonymkode: 6978c...7c0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 Jeg mistenker at det er fordi jeg er ganske høy, og har nogenlunde mørke trekk. Høyde er så vanvittig undervurdert. Viktigere enn penisstr. Anonymkode: 6978c...7c0
herzeleid Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Er en gutt på 23. Normal bygd, men høy, rundt 191 cm. Mørke trekk, og fine øyne. Har opplevd at minst 5 damer over 40 har sagt at jeg er veldig pen på nattklubben, ila nov/des. Yngre damer er lystne på meg og, men føler jeg har så ekstremt mye større sjans på MILFsa haha. Uansett, burde jeg bare hooke opp med en eldre dame og sjekke ut hvordan det er? Har klint med endel av dem, men ikke noe mer. Usikker hvordan jeg skal klare å håndtere en eldre dame med sikkert skyhøye forventinger i bingen. Anonymkode: 6978c...7c0 Det handler kanskje om klientellet? Yngre og eldre pleier tross alt å frekventere litt ulike steder, og intensjonene når en først oppsøker et "aldersblandet" sted er kanskje noe ulike.
Trolltunge Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 (endret) Jeg kan fint si til en ung mann at han er pen. Det betyr ikke at det er sjanse for at jeg går til sengs med ham. Det er mer at jeg kan tillate meg det fordi det er fullstendig urealistisk i mitt hode. Som å si til barn at de er skjønne. Dessuten er jeg voksen nok til å si klart fra dersom en ung mann skulle legge for mye i det. Som yngre var jeg forsiktig med slike komplimenter, fordi menn jevnt over la for mye i det. Nå tenker jeg at unge menn kan ta et kompliment fra en voksen dame som kun et kompliment. Jeg gir forøvrig komplimenter til unge kvinner også. Like lite myntet på sex. 😄 Endret 5. januar 2022 av Trolltunge 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 Tenker som Trolltunge; det er nok fordi man tenker at den andre ikke er aktuell og at han derfor ikke legger noe mer i det. Da tør man å si det. Sa man sånt til menn da man var på samme alder, fikk man ikke gå i fred. Jeg har sagt lignende ting til sønnen til venninna mi f.eks. Ville jo aldri gjort noe med ham, og tenker ikke på ham i seksuell sammenheng. Men, det kan selvsagt også bety at de har lyst til å gjøre noe mer, men ikke nødvendigvis tør det. Tror det er en del slike kvinner også, ser jo det på ulike forum. Til sist har du den gruppa kvinner som både har lyst og faktisk gjør det. Så spørs det jo om en av de du sjekker opp er nettopp en av disse For meg hadde det vært uaktuelt, men via dating-sider ser jeg jo at noen søker unge menn også. For min del går det maks ti år ned og ti år opp. Anonymkode: 75ad0...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #7 Skrevet 5. januar 2022 Eldre kvinner er kanskje mer direkte Anonymkode: 2522d...f09 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #8 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg mistenker at det er fordi jeg er ganske høy, og har nogenlunde mørke trekk. Høyde er så vanvittig undervurdert. Viktigere enn penisstr. Anonymkode: 6978c...7c0 Høyde er nok undervurdert ja, men der er damene forskjellige. For min del er det viktigere for tenningen min at mannen er over 180 enn at han har stor pikk liksom. Uinteressant. Anonymkode: 75ad0...7f1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #9 Skrevet 5. januar 2022 Om du er tiltrekkende kunne jeg gjerne ha gitt deg et kompliment og gått videre. Du er nok en god del for ung for meg til å vurdere deg som sexpartner, men alltid fint å få noen til å føle seg bra ved å gi komplimenter. Anonymkode: 7bed3...076 4
Eryn Skrevet 5. januar 2022 #10 Skrevet 5. januar 2022 «Eldre damer» er nok mer modige og selvsikre, og tør derfor å være rause med komplimenter 😉 Vet at mange yngre menn elsker sex med damer i 40- årene, fordi de er trygge på seg selv og sin kropp og har mer seksuell erfaring, som gir en annen opplevelse enn sex med (mange ganger) usikre 20- åringer.... 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #11 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tenker som Trolltunge; det er nok fordi man tenker at den andre ikke er aktuell og at han derfor ikke legger noe mer i det. Da tør man å si det. Sa man sånt til menn da man var på samme alder, fikk man ikke gå i fred. Jeg har sagt lignende ting til sønnen til venninna mi f.eks. Ville jo aldri gjort noe med ham, og tenker ikke på ham i seksuell sammenheng. Men, det kan selvsagt også bety at de har lyst til å gjøre noe mer, men ikke nødvendigvis tør det. Tror det er en del slike kvinner også, ser jo det på ulike forum. Til sist har du den gruppa kvinner som både har lyst og faktisk gjør det. Så spørs det jo om en av de du sjekker opp er nettopp en av disse For meg hadde det vært uaktuelt, men via dating-sider ser jeg jo at noen søker unge menn også. For min del går det maks ti år ned og ti år opp. Anonymkode: 75ad0...7f1 Tror nok alle er interessert, alle har spurt om snappen min, og har klinet med fire av dem. Men litt kleint å ha ONS med en 40 åring kanskje 😅 Anonymkode: 6978c...7c0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #12 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Om du er tiltrekkende kunne jeg gjerne ha gitt deg et kompliment og gått videre. Du er nok en god del for ung for meg til å vurdere deg som sexpartner, men alltid fint å få noen til å føle seg bra ved å gi komplimenter. Anonymkode: 7bed3...076 Det blir noe annet. Her er det snakk om flørting, også åpenbar fløring, har klint med 4 av dem, og kunne vært mye mer, men har lagt ned foten hver gang. Blir faktisk nervøs på tanken om å ha med en 40 åring hjem. Anonymkode: 6978c...7c0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #14 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trollolol. Anonymkode: 24cb0...abd Er sant, kunne gjerne delt bilde av meg, og samtalene de damene har sendt meg, men vil ikke oute meg. Anonymkode: 6978c...7c0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #15 Skrevet 5. januar 2022 Eryn skrev (13 minutter siden): «Eldre damer» er nok mer modige og selvsikre, og tør derfor å være rause med komplimenter 😉 Vet at mange yngre menn elsker sex med damer i 40- årene, fordi de er trygge på seg selv og sin kropp og har mer seksuell erfaring, som gir en annen opplevelse enn sex med (mange ganger) usikre 20- åringer.... Ja det skal gudene vite. Var så heldig at jeg fikk oppleve dette som ung. 10 ganger bedre sex, minst ! Anonymkode: d0ad1...bee 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #16 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja det skal gudene vite. Var så heldig at jeg fikk oppleve dette som ung. 10 ganger bedre sex, minst ! Anonymkode: d0ad1...bee Må få gjort det jeg og. Jeg har utseendet til det, og kan enkelt få dem. Vil tro 40 åringene er superkåte, sikkert ikke pult på år og dag, og lengter etter ungdommelig pikk. Anonymkode: 6978c...7c0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #17 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei! Er en gutt på 23. Normal bygd, men høy, rundt 191 cm. Mørke trekk, og fine øyne. Har opplevd at minst 5 damer over 40 har sagt at jeg er veldig pen på nattklubben, ila nov/des. Yngre damer er lystne på meg og, men føler jeg har så ekstremt mye større sjans på MILFsa haha. Uansett, burde jeg bare hooke opp med en eldre dame og sjekke ut hvordan det er? Har klint med endel av dem, men ikke noe mer. Usikker hvordan jeg skal klare å håndtere en eldre dame med sikkert skyhøye forventinger i bingen. Anonymkode: 6978c...7c0 Null sjanse at du er en 23 år gammel fyr. Ingen 23- åringer skriver på den måten. Trollolol Anonymkode: 2522d...f09 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #18 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Null sjanse at du er en 23 år gammel fyr. Ingen 23- åringer skriver på den måten. Trollolol Anonymkode: 2522d...f09 Er faktisk det. Kan dele dere bilder om hva jeg har fått tilsendt av de damene på snap. Anonymkode: 6978c...7c0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #19 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Null sjanse at du er en 23 år gammel fyr. Ingen 23- åringer skriver på den måten. Trollolol Anonymkode: 2522d...f09 Flere av gutta rundt denne alderen jeg har på facebook skriver ganske likt som han her. Anonymkode: 5573f...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #20 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flere av gutta rundt denne alderen jeg har på facebook skriver ganske likt som han her. Anonymkode: 5573f...1bc Ser ikke hvorfor jeg skal sitte en onsdagskveld og juge om det. Men men, folk får tro hva de vil.. 😅 Anonymkode: 6978c...7c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå