Gå til innhold

Falsk interesse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge hadde du som mann, vist falsk interesse ovenfor en kvinne for å beholde tilgang på sex? 

Ikke at du love bomber, men at du drar på dates og holder hender og har overnatting osv, men det er ikke mer interesse der enn sex? 

Noen som har gjort dette før? og hvor lenge gidder dere? 

Anonymkode: d6ebd...9e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeez.... Det er svært få mennesker som gjør sånn bevisst.

Det som normalt skjer er at man møter noen, dater, tiltrekningen er der, alt er fint i starten, men så etter hvert som man blir bedre kjent så finner man ut at det ikke var drømmedama likevel, man prøver kanskje en stund men så gidder man ikke mer og avslutter. og så tror dama at hun har blitt brukt for å kun få sex.

Anonymkode: 0ea0e...e79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ofte det ikke er faksk interesse, egentlig, men at det ikke er motivasjon for å gjøre det mer seriøst enn å holde hender etc. Tross alt kan jo menn synes alt sånt er koselig. Men kanskje ikke se for seg et livslangt forhold for det. Det tar jo uansett tid å bli kjent og finne ut hvor mye man matcher.

Anonymkode: 30a10...d52

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dette falsk interesse? Enten det er interesse for sex eller interesse som forsvinner er det da ikke noe skuespill

Anonymkode: fa408...2fd

AnonymBruker
Skrevet

Ja det dere sier er vel at ingen holder på sånn med falsk interesse, men at det heller er slik at interessen forsvinner. 

jeg tenkte mer på faktisk falsk interesse, at det hele veien har vært falsk. Skjønner jo jeg også da at interessen kan forsvinne, har da vært i noen forhold selv hvor det har skjedd ifra min side også. 

Dette spørsmålet gjelder ren falskhet, at det aldri var interesse der for det mennesket fra start til slutt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det dere sier er vel at ingen holder på sånn med falsk interesse, men at det heller er slik at interessen forsvinner. 

jeg tenkte mer på faktisk falsk interesse, at det hele veien har vært falsk. Skjønner jo jeg også da at interessen kan forsvinne, har da vært i noen forhold selv hvor det har skjedd ifra min side også. 

Dette spørsmålet gjelder ren falskhet, at det aldri var interesse der for det mennesket fra start til slutt. 

Tviler på at det er spesielt ofte du risikerer å støte på noen som oppriktig ikke liker deg, men går på dates og holder hender og har sex med deg. Noe ved deg liker han nok, selv om han ikke ser for seg et forhold. 

Anonymkode: a3cc0...d12

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tviler på at det er spesielt ofte du risikerer å støte på noen som oppriktig ikke liker deg, men går på dates og holder hender og har sex med deg. Noe ved deg liker han nok, selv om han ikke ser for seg et forhold. 

Jepp. Virkeligheten er aldri sort hvitt. Det finnes alltid nyanser.

Men ansvar, det er absolutt. Man må eie den avgjørelsen man tar, selv om motparten ikke skulle like det.

Anonymkode: 532f3...bc9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeez.... Det er svært få mennesker som gjør sånn bevisst.

98% av de mennene som kun er ute etter sex gjør sånt bevisst og det kan pågå i mange år 

Anonymkode: c20bd...653

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor lenge hadde du som mann, vist falsk interesse ovenfor en kvinne for å beholde tilgang på sex? 

Ikke at du love bomber, men at du drar på dates og holder hender og har overnatting osv, men det er ikke mer interesse der enn sex? 

Har aldri hatt noen falsk interesse for en dame! Et par ganger har jeg datet 7 til 8 ganger og så avsluttet det. Uten sex! Følelsene kom aldri slik jeg hadde trodd selv om de var litt "kjemi" der. Da er det veldig dritt å avslutte det når hun var forelsket. Har datet igjen , og har truffet en som jeg liker veldig godt. En ting er sikkert og det er at jeg ikke kommer til å ha sex med henne før jeg vet at dette er gjensidig og noe potensielt varig. Vi kommer til å date videre og se hvor det leder hen, sex får uansett vente litt.  Er hun slik førsteinntrykket jeg fikk ? Kommer til å falle for henne :) Men det sier jeg ikke med det første :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men for pokker da må man jo si det da! Være åpen på det. Om ikke er man en stor drittsekk.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er ikke singel, men jeg ville ikke giddet i det hele tatt.

Om jeg en dag skulle ut i kjøttmarkedet igjen kan det da vel ikke ha blitt vanskelig å finne en som blir med på bare "tilfeldig" moro…?

Da slipper man jo alt styret med juging og sånt.

Men som enkelte her også påpeker: "Dating, holde hender og overnatting" betyr ikke i seg selv at man like godt bare kan forberede anskaffelsen av vertikaldelt tomannsbolig, Volvo stasjonsvogn, 2.4 unger, stakittgjerde og en golden retriever som skal hete Luna.

Av og til kan det jo være det den andre parten som må klare å holde litt bakkekontakt også.

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Antiviruset skrev (1 time siden):

Men for pokker da må man jo si det da! Være åpen på det. Om ikke er man en stor drittsekk.

Ja men det driter de jo i. Sex er alt for dem, om de sier det som det er får dem jo ikke sex 

AnonymBruker
Skrevet

Ts mennene  her inne er stort sett menn som sliter med damedraget og hadde gjort alt for å beholde en dame om de først noen gang fikk muligheten. Så de er ikke representative for de normale mennene med draget på damer, hvorav maaaange av dem holder damene på gress og later som de liker dem i evigheter bare for å ha det så praktiske løsningen kalt fuck friend så lenge som mulig uten å bli avslørt (før dagen han forelsker seg i en annen og den man trodde var nesten kjæresten sin etter å ha pult i to år stiller seg helt utenforstående til at det skulle være noe mer enn sex mellom dere) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts mennene  her inne er stort sett menn som sliter med damedraget og hadde gjort alt for å beholde en dame om de først noen gang fikk muligheten. Så de er ikke representative for de normale mennene med draget på damer, hvorav maaaange av dem holder damene på gress og later som de liker dem i evigheter bare for å ha det så praktiske løsningen kalt fuck friend så lenge som mulig uten å bli avslørt (før dagen han forelsker seg i en annen og den man trodde var nesten kjæresten sin etter å ha pult i to år stiller seg helt utenforstående til at det skulle være noe mer enn sex mellom dere) 

Hehe… noen som tror at de vet noe om noen.

Alltid like fornøyelig på et anonymt nettforum… 😆

AnonymBruker
Skrevet

Det tar jo gjerne litt tid før man vet om man vil gå videre med noen og bli mer seriøse, dette gjelder da begge kjønn. Det betyr ikke at man holder på noen bare for sex. Og det å ha sex er et valg begge tar, det er ikke noen som blir lurt, er du usikker på hvor forholdet går, vent med sex. Det er ikke så vanskelig.

Anonymkode: 4dd6c...bc4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...