Gå til innhold

Blowjob : hvor ofte?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så sjelden at jeg er nær ved å gjøre det slutt. Jeg slikker så ofte jeg får lov, får nesten aldri noe igjen. I begynnelsen av forholdet var det suging så godt som hver gang, så jeg føler meg rett og slett lurt.

Anonymkode: 6013b...ebf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Suger han litt hver dag, men ikke alltid til han kommer i munnen på meg, av og til bare som kos og før samleie. Skikkelig blowjob, der jeg svelger, er kanskje 2-3 ganger i uka.

Liker ikke å bli slikket lenger, fordi jeg mistrives med underlivet mitt etter fødsel, så greier ikke slappe av. Mannen vil gjerne, men respekterer selvfølgelig mine følelser.

Anonymkode: 4ba98...9a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Suger han litt hver dag, men ikke alltid til han kommer i munnen på meg, av og til bare som kos og før samleie. Skikkelig blowjob, der jeg svelger, er kanskje 2-3 ganger i uka.

Drømmedame  😍

Anonymkode: 6013b...ebf

AnonymBruker
Skrevet

Å bli sugd er godt for oss mannfolk. Vi suger og slikker hverandre nesten hver gang vi har sex. 9av 10 ganger vi har sex så svelger hun. Jeg liker å sprute i munn. 😊😊. Hadde vel kanskje ønsket at hun hadde lekt litt med sæden før hun hadde svelget. Men klager ikke.

Hun analrimmer meg også mye, så mye jeg ønsker. Skal være så ærlig at jeg liker bedre å bli slikket pirrende bak en  å bli sugd😊😊

Anonymkode: 82061...7ad

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke greid å være med ei som ikke suger, oralt er en stor del av sexen, og jeg slikker gjerne. Gjorde det slutt med ei i yngre dager fordi hun nektet å suge, hvis hun i det hele tatt fikk utstyret i nærheten av munnen var det som et uhell under aktens gang.

Anonymkode: 79bc7...aaf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...