Ænema Skrevet 5. januar 2022 #21 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lurer på om damene som suger så mye blir slikka like mye? Anonymkode: 1334f...e61 sikkert ikke 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #22 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lurer på om damene som suger så mye blir slikka like mye? Anonymkode: 1334f...e61 Vet ikke om du mener meg, men ja jeg blir slikka minst like mye. Anonymkode: 2f8f3...3ea
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #23 Skrevet 5. januar 2022 Aldri nå lenger, det er trist, jeg savner det og det blir skilsmisse snart. En av mange grunner. Mann 40+ Anonymkode: 26ef2...86d 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #24 Skrevet 5. januar 2022 Jeg liker det ikke, det merker han, og så blir han myk. Så blir han småsur på meg fordi han mister tenningen. Ond sirkel. Anonymkode: 8e8dd...178 1
sicario Skrevet 5. januar 2022 #25 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): og hvis du er mann: hvor ofte får du blowjob? Anonymkode: 7e5f2...d91 Aldri. Men det er helt ok. Ikke noe biggie for min del, og hun liker ikke å gjøre det. Da klarer vi oss utmerket uten ☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #26 Skrevet 5. januar 2022 Vel eg liker det virkelig ikkje... så når eg gjer det blir det ganske dårlig.. Ikkje så ofte.. Anonymkode: c2a73...f6e 1
sicario Skrevet 5. januar 2022 #27 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Lurer på om damene som suger så mye blir slikka like mye? Anonymkode: 1334f...e61 Samboeren min suger ikke. Jeg har gått ned på henne sikkert 95% av alle gangene vi har hatt sex igjennom mange, mange år. Jeg elsker å gå ned på henne. Hun elsker at jeg gjør det. Hun liker ikke å gå ned på meg. Det betyr ingen ting for meg. Vin vinn for oss egentlig 🤷🏼♂️ 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #28 Skrevet 5. januar 2022 Vi liker en god porsjon oralsex begge veier som forspill, noen ganger i 69, men avslutter oftest med vaginalsex. Sjeldnere at hun tar meg hele veien oralt enn motsatt. Men hun er så god at den intense nytelsen alt lenge før jeg kommer nesten gjør at jeg gruer meg til å komme, for da er det jo plutselig slutt på det... I alle fall er oralsex noe begge liker både å gi og få, så det er nærmest obligatorisk når vi har oss. Flere ganger i uka i maaange år, så vi er blitt ganske gode på det. Det blir i grunnen bare bedre og bedre! Er VELDIG takknemlig for at dette er noe begge nyter både å gi og få!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: 68e7e...2e5 3
Siris Skrevet 5. januar 2022 #29 Skrevet 5. januar 2022 Hver gang, men jeg er veldig glad i å suge og blir kåt av å gjøre det så sånn sett er det supert. Vinn-vinn for begge😅 Er jeg veldig grei lar jeg han bare ligge der å motta, mens jeg fører fingeren inn i rompa og masserer prostata. Da kommer han fort og veldig kraftig 😋 2
Østkantgutt1913 Skrevet 5. januar 2022 #30 Skrevet 5. januar 2022 Jeg fikk det ca to ganger i uka med exen, og det er passe.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #31 Skrevet 5. januar 2022 KrXs skrev (2 timer siden): sikkert ikke Jeg blir slikket hver gang vi har sex, det er en naturlig del av forspillet. Er ikke noe jeg har spurt om, bare noe han gjør. Anonymkode: a898a...3f1
Ænema Skrevet 5. januar 2022 #32 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg blir slikket hver gang vi har sex, det er en naturlig del av forspillet. Er ikke noe jeg har spurt om, bare noe han gjør. Anonymkode: a898a...3f1 heldig du da 😛
Kate Upton Skrevet 5. januar 2022 #33 Skrevet 5. januar 2022 Suger han hver gang vi har sex naturligvis. Vi har sex nesten hver dag, med få unntak. Jeg liker å suge ham, og han liker å slikke meg. For oss er det en viktig del av sexlivet. 3
anonymLala Skrevet 5. januar 2022 #34 Skrevet 5. januar 2022 2 hours ago, KrXs said: sikkert ikke Åjo!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #35 Skrevet 5. januar 2022 Vi skifter mye underveis mellom slikking, penetrering, fingring og suging. Det eneste jeg savner mer av er kyssing! Jeg er den som oftest tar initiativet til sex, og da begynner jeg ved å suge på han når han er slapp, eller slikke og suge ballene, og hos oss er deepthroating alltid en del av sexlivet. Enten ved at jeg styrer det og han bare mottar, eller at han tar kontrollen og knuller halsen min. Veldig ofte ønsker jeg å komme igjen etter at han har kommet, fordi jeg blir så tent av å høre lydene hans, så da er det ofte at han fingrer meg eller bruker leketøy på meg til jeg kommer 1-3 ganger til. Anonymkode: 8b7f8...9e0 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #36 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi skifter mye underveis mellom slikking, penetrering, fingring og suging. Det eneste jeg savner mer av er kyssing! Jeg er den som oftest tar initiativet til sex, og da begynner jeg ved å suge på han når han er slapp, eller slikke og suge ballene, og hos oss er deepthroating alltid en del av sexlivet. Enten ved at jeg styrer det og han bare mottar, eller at han tar kontrollen og knuller halsen min. Veldig ofte ønsker jeg å komme igjen etter at han har kommet, fordi jeg blir så tent av å høre lydene hans, så da er det ofte at han fingrer meg eller bruker leketøy på meg til jeg kommer 1-3 ganger til. Anonymkode: 8b7f8...9e0 For meg som mann er det å slikke en dame til hun kommer flere ganger utrolig deilig. Renslighet er eneste kravet, kunne holdt på så lenge hun ønsket det En dame som kan suge er faktisk et funn for en mann, kombinert med variert sex. Typen din er heldig Anonymkode: 1301b...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #37 Skrevet 5. januar 2022 Min søte kone suger meg hver dag etter jobb. Anonymkode: acdb6...0aa 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #38 Skrevet 6. januar 2022 Jeg får en liten følelse av at kvinnene på KG eller de kvinnene til de mennene som kommenterer her suger langt mindre enn snittet i samfunnet blant damer. Det er særdeles mye «jeg liker det ikke». Støtter opp under «snerpete kjip tante» inntrykket jeg har av leserbasen 😎 Anonymkode: deefa...43c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #39 Skrevet 6. januar 2022 Ser jeg er verdens kjipeste kone. Jeg gir aldri munnsex, liker det ikke. Synes det er ekkelt og jeg brekker meg. Har hendt at jeg gjør det, men da etter noen glass med vin. Vet han synes det er dumt, men vi har et godt sexliv, selv om jeg ikke suger…. Anonymkode: 537fd...06c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå