Gå til innhold

Caroline Nitter

Aidensfield

Anbefalte innlegg

Så hun på ex on the beach, syns det var urovekkende mye so var fikset på den dama, tenkte at hun må være nærmere 40 åra, så sjekket jeg det opp, og får se at hun kun er 24 år?! Hva er det som får disse stakkars jentene til å ødelegge seg selv tidlig i 20 åra? Panna hennes er innsprøytet med botox, silikon i rumpa og puppene, operert nese, enorme restylane lepper. Jeg blir helt sjokkert. Hva slags verden er det vi lever i... blir helt lamslått av å se alle disse unge fulle kranglefantene som driter seg ut på nasjonal tv. Altså det burde jo vært aldersgrense som er mye høyere enn 18 år på slike ekstreme forandringer. Hjernen deres er jo ikke ferdig utviklet enda, så er allerede så mye gjort.. 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciyara skrev (1 minutt siden):

Så hun på ex on the beach, syns det var urovekkende mye so var fikset på den dama, tenkte at hun må være nærmere 40 åra, så sjekket jeg det opp, og får se at hun kun er 24 år?! Hva er det som får disse stakkars jentene til å ødelegge seg selv tidlig i 20 åra? Panna hennes er innsprøytet med botox, silikon i rumpa og puppene, operert nese, enorme restylane lepper. Jeg blir helt sjokkert. Hva slags verden er det vi lever i... blir helt lamslått av å se alle disse unge fulle kranglefantene som driter seg ut på nasjonal tv. Altså det burde jo vært aldersgrense som er mye høyere enn 18 år på slike ekstreme forandringer. Hjernen deres er jo ikke ferdig utviklet enda, så er allerede så mye gjort.. 

Grunnen til at de gjør det er selvsagt oppmerksomhet, og du er en av de lure som gir de nettopp det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ludden skrev (Akkurat nå):

Grunnen til at de gjør det er selvsagt oppmerksomhet, og du er en av de lure som gir de nettopp det.

Nei, jeg er interessert i psykologien bak dette. Disse jentene har problemer, noe som media utnytter for å tjene penger på. Så klart reagerer man, det er menneskelig. Uten reaksjon, blir det ingen diskusjon, eller debatter om noen ting i verden. Det hadde blitt litt kjedelig. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tjener til livets opphold + litt til ved å selge nakenbilder og sexvideoer av seg selv og kjæresten på Onlyfans. Der betaler plastikk mer enn naturlig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciyara skrev (32 minutter siden):

Ikke glem tennene! 😱

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Det er nok noe som ligger bak. Hun har i tillegg ikke et gram i overskudd på kroppsfett så implantatene gir en illusjon på bilder at hun ikke er anorektisk. Men jeg har sett henne på Zara for noen måneder siden og det blir veldig tydelig i virkeligheten. Så for de jentene som ser opp til henne som kroppsideal så er det umulig. Du må rett og slett være undervektig og veie 35-40 kg og så utføre kirurgi og sette inn pupper og rumpe. Hun er virkelig mye tynnere i virkeligheten enn på bildene hun legger ut. 

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atheena skrev (2 timer siden):

Det er nok noe som ligger bak. Hun har i tillegg ikke et gram i overskudd på kroppsfett så implantatene gir en illusjon på bilder at hun ikke er anorektisk. Men jeg har sett henne på Zara for noen måneder siden og det blir veldig tydelig i virkeligheten. Så for de jentene som ser opp til henne som kroppsideal så er det umulig. Du må rett og slett være undervektig og veie 35-40 kg og så utføre kirurgi og sette inn pupper og rumpe. Hun er virkelig mye tynnere i virkeligheten enn på bildene hun legger ut. 

Ja kan tenke meg det. Hun sliter med seg selv. Når jeg var 24 år kunne jeg aldri tenke meg å gjøre slikt, selv med mye mobbing hele oppveksten og mye annet vondt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (3 timer siden):

Ikke glem tennene! 😱

Ja, tennene også........... hvordan tør folk gjøre slik? Så har de sånne babyshark teeths under der? :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
Ciyara skrev (5 timer siden):

Ja kan tenke meg det. Hun sliter med seg selv. Når jeg var 24 år kunne jeg aldri tenke meg å gjøre slikt, selv med mye mobbing hele oppveksten og mye annet vondt.

Nå hørte jeg på podcasten med henne etter at jeg postet dette og da sa hun at hun gjorde inngrep for å ikke være for pinnerett fordi hun er veldig tynn. Hun har også tatt BBL så da har hun fettsugd overalt hvor hun har hatt litt ekstra for å sette fettet inn i rumpa. Så det er derfor da. Rimelig heftig inngrep. Litt trist og hun hadde definitivt vært vakker nok dom hun er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu ja, jeg så hun og kjæresten på GMN (?) for å snakke om SoMe og forbilde for dagens unge. Det gav ikke noe positivt inntrykk på meg, og hun sa vel noe sånn som at når hun så noe hun ikke likte så tenkte hun bare "meh" og så snudde hun på hodet og tenkte noe annet istedenfor. Snakker om å fremstille seg selv som et nek.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atheena skrev (4 timer siden):

Nå hørte jeg på podcasten med henne etter at jeg postet dette og da sa hun at hun gjorde inngrep for å ikke være for pinnerett fordi hun er veldig tynn. Hun har også tatt BBL så da har hun fettsugd overalt hvor hun har hatt litt ekstra for å sette fettet inn i rumpa. Så det er derfor da. Rimelig heftig inngrep. Litt trist og hun hadde definitivt vært vakker nok dom hun er. 

Hun har implantater i rumpa 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitch Pudding

Sammen med NRK's lille puppe og rumpe-"kjendis"...så tenker samfunnet at folk skal se ut som disse og at de ser bra ut....💀

IMG_20221008_174437.jpg

Endret av Bitch Pudding
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
AntiBullshit skrev (11 timer siden):

Hun har implantater i rumpa 

Ja det var det jeg trodde, men på podcasten snikk snakk sa hun at hun hadde tatt BBL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol fy flate. Så nettopp den nyeste episoden av ex on the beach på Discovery+og Caroline klikker fullstendig i vinkel pga Christian snakker om å ha en annen jente på fanget under drikkelek. Kaster potteplanter i bordet og søler vin utover.. Hadde vært dritflau i ettertid om jeg var henne. Huff. Er tragisk hvordan verden er blitt og at dette er «forbilder» for unge jenter…

Endret av Fjellulven
Skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellulven skrev (3 minutter siden):

Lol fy flate. Så nettopp den nyeste episoden av ex on the beach på Tv2 play og Caroline klikker fullstendig i vinkel pga Christian snakker om å ha en annen jente på fanget under drikkelek. Kaster potteplanter i bordet og søler vin utover.. Hadde vært dritflau i ettertid om jeg var henne. Huff. Er tragisk hvordan verden er blitt og at dette er «forbilder» for unge jenter…

Jeg er mamma til unge jenter og de syns hele opplegget er hårreisende. Både oppførsel og utseende, så det er håp for neste generasjon heldigvis. Han gjør en overraskende god figur for tiden, men hun er altså helt tom mellom øra. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitch Pudding skrev (På 15.10.2022 den 7.18):

Sammen med NRK's lille puppe og rumpe-"kjendis"...så tenker samfunnet at folk skal se ut som disse og at de ser bra ut....💀

IMG_20221008_174437.jpg

Åh hjelpe meg... jeg har aldri sett verre silikonpupper! Man ser jo kun konturene av silikonet, hun har ikke noe eget brystvev overhodet noe sted?!? 

Det der er det falskeste jeg har sett.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som lurer på hvordan hun så ut før:

16660840131711164853101863493931.jpg

Endret av Blåttvann
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aoo19 said:

Mye finere før, også et annet bilde av hu

828A108B-A33C-4D59-BE54-6B2F259C6D6C.jpeg

Så vakker!

Jeg synes dessverre ekstremt lite om oppførselen hennes på sosiale medier, ei heller på de små klippene VGTV har servert meg. Jeg ser ikke på programmer som ex on the beach osv, det gir meg lite, og jeg blir bare rett og slett trist over at dette er underholdning.. Opererte kvinner og menn som drikker og har sex.. Men jeg er nok ikke i målgruppen for disse influencerne, eller programmene.. Er nok rett og slett "for gammel" for dette 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Hun var så mye penere før. For en forandring, jeg klarer ikke å se at det er samme person en gang. Trist

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...