Gå til innhold

Caroline Nitter


Aidensfield

Anbefalte innlegg

Influencer Caroline Nitter hadde mange innlegg og story på Instagram i sommer hvor hun byttet ut tenner og ordnet på rumpa. Nå er det ny runde med operasjon. Hun har ikke sagt hva som skal opereres men det kommer garantert ut. Så også i går at hun anbefaler og kjøpe ett type korsett for å få smalere liv og fint og bruke når hun har menstruasjon for da virker hun ikke oppblåst. Men hvorfor må disse influencer legge ut alt dette når de har så mange unge lesere? Hvilke signaler gir dette? 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gir ut signaler om at de er usikre, som må fikse på hver minste ting på sin kropp, og ikke minst dele usikkerhetene sine med resten av hele Norge. De deler det fordi det er slike prosjekter som får views. De får ikke views om de legger ut middagen sin på en lørdag, og snakker om sin vanlige hverdag. Dessverre. Alt dette går i om hvordan de kan tjene mest penger
 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie Sadberg skrev (3 minutter siden):

Det gir ut signaler om at de er usikre, som må fikse på hver minste ting på sin kropp, og ikke minst dele usikkerhetene sine med resten av hele Norge. De deler det fordi det er slike prosjekter som får views. De får ikke views om de legger ut middagen sin på en lørdag, og snakker om sin vanlige hverdag. Dessverre. Alt dette går i om hvordan de kan tjene mest penger
 

Nå fikk vel Caroline og samboeren varsel fra forbrukertilsynet på dette med tennene de begge fikset på. De la ut bilder av de to med eiere av tannlegekontor i Tyrkia. Uten og merke reklame. Skulle ønske forbrukertilsynet ga litt bøter ikke bare klappe de på skuldrene og si " ikke gjør dette en gang til" 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike folk prøver bare å leve av sjokkfaktoren, men jeg nekter å tro at de kan ha det så veldig bra med seg selv. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttmeisen skrev (1 time siden):

Syntes synd på moren hennes og de rundt henne som ikke er helt blåst. 

Rart at ikke moren som er lege har klart og få henne til og ikke gjøre disse inngrepene..  Å etter som jeg skjønner så har jo ikke dette paret utdanning. Hva skal de leve av om 20 år nå det ikke er lukrativt og selge video på onlyfans?  

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aidensfield skrev (På 5.1.2022 den 11.51):

Nå fikk vel Caroline og samboeren varsel fra forbrukertilsynet på dette med tennene de begge fikset på. De la ut bilder av de to med eiere av tannlegekontor i Tyrkia. Uten og merke reklame. Skulle ønske forbrukertilsynet ga litt bøter ikke bare klappe de på skuldrene og si " ikke gjør dette en gang til" 

Det er fir dumt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (23 timer siden):

Rart at ikke moren som er lege har klart og få henne til og ikke gjøre disse inngrepene..  Å etter som jeg skjønner så har jo ikke dette paret utdanning. Hva skal de leve av om 20 år nå det ikke er lukrativt og selge video på onlyfans?  

Det er jo leger som gjør slike inngrep.. så at moren er lege betyr ikke automatisk at hun er i mot inngrep, og kan si noe på det? Kjenner vi til hvilken type moren er? 

Ei venninne av meg har en fastlege som selv er ihjeloperert med katteansikt og fiksa kropp.

Tror ikke du trenger å bekymre deg for hva disse skal gjøre om 20 år. Det er nok av jobber, og det kommer alltid noe nytt...ikke la det ta nattesøvnen fra deg 😊

🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LastSummer skrev (16 timer siden):

Det er jo leger som gjør slike inngrep.. så at moren er lege betyr ikke automatisk at hun er i mot inngrep, og kan si noe på det? Kjenner vi til hvilken type moren er? 

Ei venninne av meg har en fastlege som selv er ihjeloperert med katteansikt og fiksa kropp.

Tror ikke du trenger å bekymre deg for hva disse skal gjøre om 20 år. Det er nok av jobber, og det kommer alltid noe nytt...ikke la det ta nattesøvnen fra deg 😊

🙄

Du kan ta det helt med ro lille venn.. Jeg sover som en stein hver eneste natt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (På 5.1.2022 den 11.51):

Nå fikk vel Caroline og samboeren varsel fra forbrukertilsynet på dette med tennene de begge fikset på. De la ut bilder av de to med eiere av tannlegekontor i Tyrkia. Uten og merke reklame. Skulle ønske forbrukertilsynet ga litt bøter ikke bare klappe de på skuldrene og si " ikke gjør dette en gang til" 

Ja, det er helt hårreisende hvor dumme noen influencere er. Altså, de tenker jo ikke på noe annet enn views og penger. Hvordan de utstår uttad betyr ikke noen ting for dem. Ville vært flau over min moral om jeg var slik! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Da er Caroline igang med sine lite gjennomtenktte saker. Nå har en leser spurt hva hun spiser iløpet av ett døgn og hun svarer villig. Frokost:smoothie og vegansk proteinpulver. . Lunsj: en kopp kaffe. middag: en skål grønnsaker med noe proteiner.. Hun ligger tross alt på sofaen hele dagen så 1000 kalorier pr dag er ikke skadelig

Altså jeg river meg i håret.. Er det mulig og melde fra om alt dette uansvarlige hun driver med?  Eller er det fritt frem

Endret av Aidensfield
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttmeisen skrev (4 minutter siden):

Moren hennes må være så enormt skuffa

Jeg skjønner bare ikke hva paret tenker på.. Dama er fader så slank og fyren hennes skriver at hun nå spiser 1000 kalorier pr dag for å slanke seg😔😔 Det må da ringe en bjelle i hodet på moren som er lege? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kunne tenke seg at de gjør slike ting for å provosere, men det tror jeg ikke. Hvis man føler at utseendet sitt er alt man har å by på, så er det vel derfor de jobber så hardt med det (både operasjoner, slanking, korsetter som skviser alle organene dine osv). 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (5 timer siden):

Da er Caroline igang med sine lite gjennomtenktte saker. Nå har en leser spurt hva hun spiser iløpet av ett døgn og hun svarer villig. Frokost:smoothie og vegansk proteinpulver. . Lunsj: en kopp kaffe. middag: en skål grønnsaker med noe proteiner.. Hun ligger tross alt på sofaen hele dagen så 1000 kalorier pr dag er ikke skadelig

Altså jeg river meg i håret.. Er det mulig og melde fra om alt dette uansvarlige hun driver med?  Eller er det fritt frem

Takk til Mads Hansen som setter søkelyset på dette. Det er noe av det verste jeg har sett av «påvirkere», jeg blir altså så eitrende forbanna! Og svarene deres på IG til MH viser jo at de har NULL kunnskap, hun selv skriver at hun kan spise så lite nå når hun er nyoperert… En nyoperert kropp trenger næring. Og svarene til Kjærsten hennes🙈 Null kunnskap og klarer tom å si at han selv ikke blir påvirket.. Operert og fokus på utseendet 24/7… neida ikke påvirket i det hele tatt🙈 Noen burde vært beskyttet mot seg selv…

  • Liker 25
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (1 time siden):

Takk til Mads Hansen som setter søkelyset på dette. Det er noe av det verste jeg har sett av «påvirkere», jeg blir altså så eitrende forbanna! Og svarene deres på IG til MH viser jo at de har NULL kunnskap, hun selv skriver at hun kan spise så lite nå når hun er nyoperert… En nyoperert kropp trenger næring. Og svarene til Kjærsten hennes🙈 Null kunnskap og klarer tom å si at han selv ikke blir påvirket.. Operert og fokus på utseendet 24/7… neida ikke påvirket i det hele tatt🙈 Noen burde vært beskyttet mot seg selv…

Ja det er skremmende.. De skulle vært fratatt sin instagramkonto

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (På 28.1.2022 den 20.05):

Jeg skjønner bare ikke hva paret tenker på.. Dama er fader så slank og fyren hennes skriver at hun nå spiser 1000 kalorier pr dag for å slanke seg😔😔 Det må da ringe en bjelle i hodet på moren som er lege? 

Det gjør det sikkert, men hva kan en mor gjøre annet enn å informere om at det er usunt? Hun kan ikke kontrollere sitt voksne barn. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...