Gå til innhold

Sugardaddy

Fremhevede innlegg

Gjest jordnærjinte
Skrevet

Er det noen her som har sugardaddy? Frister så utrolig mye å takke ja da jeg er student og omsorgsfull og seksuell av meg (i den forstand at jeg gjerne tar vare på en mann for penger tilbake). Men nysgjerrig på hva som skal til, så:

Hva må du gjøre? Bilder? Treff? Snakke hver dag?

Og hvor mye betaler han deg?🥰

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva en hore må gjøre kommer jo an på hva horekunden ønsker, det kan være veldig individuelt, du må spørre ham.

Anonymkode: cbced...54c

• Liker 14
Gjest jordnærjinte
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva en hore må gjøre kommer jo an på hva horekunden ønsker, det kan være veldig individuelt, du må spørre ham.

Anonymkode: cbced...54c

Har aldri snakket med noen før så vil gjerne få høre erfaringer av andre kvinner først før jeg begir meg ut på det🙋🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

De fleste vil som regel aller mest prate. Sex er jo ofte en del av greia, men det er sjeldent hovedfokus, og med rett strategi kan du komme deg «ovenpå» ved å være lyttende og en samtalepartner han mangler. Sørg for at det er en intelligent fyr med en jobb og at han ikke drikker eller ruser seg for mye. Han trenger deg for den sosiale (og kanskje seksuelle) kontakten han ikke har tid til å skape naturlig, men han er ikke ute etter en vanlig gatehore. Skjønner du forskjellen og har tekke, er du solid. La det alltid være litt avstand, selv om du er en Yes-girl. Mine 5 cent

Anonymkode: eea0b...64d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fleste vil som regel aller mest prate. Sex er jo ofte en del av greia, men det er sjeldent hovedfokus, og med rett strategi kan du komme deg «ovenpå» ved å være lyttende og en samtalepartner han mangler. Sørg for at det er en intelligent fyr med en jobb og at han ikke drikker eller ruser seg for mye. Han trenger deg for den sosiale (og kanskje seksuelle) kontakten han ikke har tid til å skape naturlig, men han er ikke ute etter en vanlig gatehore. Skjønner du forskjellen og har tekke, er du solid. La det alltid være litt avstand, selv om du er en Yes-girl. Mine 5 cent

Anonymkode: eea0b...64d

Jeg forstår ikke greia med sugardaddy opplegget. Og jeg er voksen mann.

Det virker egentlig bare slitsom, slikt jeg forstår opplegget etter å ha lest om dette. Fullstendig uaktuelt for meg, bare så det er sagt.

Mannen vil ha sex, ferdig snakka. Å tro at ei dame kan motta tusenvis av kroner hver mnd, vesker, gaver mm. For bare å snakke virker uendelig naivt. Det finnes sikkert unntak, men tror det er meget sjeldent, men holder kanskje liv i myten om at dette noe mer en rein prostitusjon.

2. Tiden dette tar. Leke "hemmelig kjæreste", være klar på telefonen, opprettholde et fake forhold over lang tid samtidig som man forsøker å få ut så mye penger som mulig for så lite som mulig? Og spillet rundt dette. Opprettholde fasade og ha en alternativ rolle. Må være utrolig psykisk krevende og utmattende i lengden.

Leser at flere som har startet som sugarbaby etterhvert går over til rein prostitusjon. Og hvorfor ikke? Hvis det først er salg av kropp man holder på med.. Når ei dame kan møte opp på et hotell , er der 1-2 timer. Får 2-4000 kr og går hjem igjen er ferdig for dagen?!.

Gjør hun dette 3-4 dager pr.mnd med faste klienter kan hun tjene mye og samtidig slippe all støyen rundt på fritiden.

Anonymkode: 0b876...78f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke svar på spørsmålet, men husk dette:

Det er sinnsykt mange unge jenter som ønsker å selge truser, være findom, være sugarbabe etc. Og det er tilsvarende få menn som er interessert i å betale mye for dette hvis det ikke innebærer sex. Ikke tro alt du hører. 

Heller ikke tro på de som sier at det går an å være sugarbabe uten å ha sex.

Anonymkode: 5738b...4e5

• Liker 8
Skrevet
jordnærjinte skrev (4 timer siden):

............. Frister så utrolig mye å takke ja da jeg er student og omsorgsfull og seksuell av meg (i den forstand at jeg gjerne tar vare på en mann for penger tilbake). Men nysgjerrig på hva som skal til, så:

........................

Det som skal til er at du selger sex, men bruker en annen semantikk i hodet ditt.  

Hore blir da selskaps- og samtalepartner og horekunde blir sugardaddy.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noe av det som skal til, må vel være å ha flaks, og treffe den rette mannen. Som en sier, så virker det som et trangt marked.

Jeg som vanlig lønnsmottaker, har ikke råd til å underholde noen, og kunne kanskje møtt deg en gang eller to i måneden. Da ender du opp med å drive eskortetjeneste for flere.  Det er trolig ikke så uvanlig,  med en liten fast kundekrets? 

Anonymkode: 5fe40...4e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært ung og singel igjen, hadde jeg gjerne tatt betalt for sex/samvær. Hadde uansett sex med noen skikkelige bommerter, da jeg var student, og kunne likså godt ha tatt betalt for det. I stedet levde jeg trangt på studielån og deltidsjobb.

Den gangen tenkte jeg på integritet og hva som føltes moralsk riktig. I dag ser jeg at jeg lånte bort kroppen til en og to og tre som ikke fortjente å få "ha" den gratis. 

Anonymkode: d4d48...0b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke svar på spørsmålet, men husk dette:

Det er sinnsykt mange unge jenter som ønsker å selge truser, være findom, være sugarbabe etc. Og det er tilsvarende få menn som er interessert i å betale mye for dette hvis det ikke innebærer sex. Ikke tro alt du hører. 

Heller ikke tro på de som sier at det går an å være sugarbabe uten å ha sex.

Anonymkode: 5738b...4e5

Ja er sykt mange som tror det er enkle penger så det betyr 1000 jenter per mann og da må man gjøre syyyykt drøye ting for sykt lite penger for å konkurrere med de andre. Det er ikke verdt det!!! 

Møte en trusekjøper fremmed ekkel mann fra nettet som krever å få se deg ta av trusen og "hjelpe deg" og "vil kjenne" (=fingre deg og prøve å presse deg til sex) for 300 kr!!! Ikke verdt det, risikoen for å bli voldtatt og bli utsatt for farlige menn, utpressing, stalking og overgrep nei dropp det!!! Før fikk man 1000 kr for en truse sendt i posten men markedet er helt anderledes nå! Samme med bilder nå må man sende drøy dildo up close video for å tjene 50 kr og man har ingen garanti for at det ikke lagres og spres videre så har du fucket hele livet for en 50-lapp.... 

Anonymkode: 72c85...b43

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Husk, det er ingenting som heter letttjente penger. Alt har sin kostnad på en eller anne måte. Og dette feltet har en stor  psykisk belastning som du nå ikke kan forstå, men som du vil skjønne når det er forsent. Ikke ta den sjansen. Det viktigste man har her i livet er helsa, både psykiske og fysiske. Fuvker du opp psyken din, vil det koste deg ekstremt dyrt. Og for hva da par tusenlapper? Psykolog regningen vil nok gå opp i opp til slutt uansett. Du må være rimelig psykisk ødelagt fra før om du skal klare dette, er du? Eller kommer du fra en normal familie med helt ok foreldre? Eller snakker vi diagnoser og omsorgssvikt bak deg? 

Anonymkode: 7b0b8...773

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sugardaddys er bare som alle andre horekunder ute etter sex og makt over jenta. Det er ikke menn som ikke får sex ellers uten å måtte betale, de får sex og de fleste er gifte men grunnen til at de er villig til å betale er fordi de vil ha makten til å bestemme akuratt åssen type sex og sånn sex som konene deres og vanlige jenter ikke er villig til å ha! Sex med brutal seksuell vold, anal, deepthroat på en skikkelig respektløs måte, tisse på deg osv 

Jada noen få søker helt vanlig sex men det er menn på 60+ og for en jente i 20 årene er ikke det delikat med en så gammel gryntende kropp oppå seg akuratt. 

I tillegg er det mange farlige menn som oppsøker sugarbabies og eskorter og seriøse nettsider advarer mot dem. Der det fins penger fins det alltid svindlere og dette er menn som er ute etter å bygge et tillitsforhold med deg og finne ut private detaljer om deg for så å bruke det mot deg og true med å si til alle du kjenner at du selger sex og prøver å rane deg eller tvinge deg til å ha sex med han gratis så ofte han vil for at han skal holde tett. 

Du finner ingen unge, kjekke sugardaddies som behandler jenta bra og ikke er ute etter sex. Sugardaddy er bare et nytt ord for horekunde og jeg har vært både sugarbaby og eskorte og truseselger og ville tatt tilbake alt om jeg kunne! Sliter veldig psykisk i dag med angst og traumer fra alt ekle jeg opplevde og ble utnyttet til. Jeg trodde det var greit fordi jeg ble glad for pengene men det ødela meg skikkelig. I starten er det kult å føle seg litt wanted men så ser man jo hvor ekle de mennene er og skjønner hvordan de egentlig ser jenta.. 

IKKE gjør det! Om jeg så hadde fått en million kroner hver gang så hadde jeg ikke gjort det igjen... 

Og forresten når du får kontanter så får du ikke brukt de på noe ordentlig (pengene inn på konto så de finner identiteten din må du ikke finne på!) , de må hvitvaskes for å brukes til f eks studiegjeld, egenkapital til leilighet, bil osv og da gjør du deg plutselig kriminell og risikerer mange års fengsel eller må bruke pengene på bare tøys som fylla og festing. Mange blir avhengig av dop også fordi mange av kundene tilbyr det og man merker at man gir litt mer faen under og etter treffene om man ruser seg og slipper å ta det innover seg at man nettopp ble spyttet på og slått eller knullet en bestefar eller mann man ikke ville ligget med ellers. Disse mennene tar ikke nei for et nei.. En annen venninne av meg ble banket fordi sugardaddyen mente hun svindlet han fordi hun ikke ville bli med på hotellet etter å ha møttes for en drink ute, da fulgte han etter henne og så hvor hun bodde og fikk noen andre til å banke henne en uke etterpå!  

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sugardaddys er bare som alle andre horekunder ute etter sex og makt over jenta. Det er ikke menn som ikke får sex ellers uten å måtte betale, de får sex og de fleste er gifte men grunnen til at de er villig til å betale er fordi de vil ha makten til å bestemme akuratt åssen type sex og sånn sex som konene deres og vanlige jenter ikke er villig til å ha! Sex med brutal seksuell vold, anal, deepthroat på en skikkelig respektløs måte, tisse på deg osv 

Jada noen få søker helt vanlig sex men det er menn på 60+ og for en jente i 20 årene er ikke det delikat med en så gammel gryntende kropp oppå seg akuratt. 

I tillegg er det mange farlige menn som oppsøker sugarbabies og eskorter og seriøse nettsider advarer mot dem. Der det fins penger fins det alltid svindlere og dette er menn som er ute etter å bygge et tillitsforhold med deg og finne ut private detaljer om deg for så å bruke det mot deg og true med å si til alle du kjenner at du selger sex og prøver å rane deg eller tvinge deg til å ha sex med han gratis så ofte han vil for at han skal holde tett. 

Du finner ingen unge, kjekke sugardaddies som behandler jenta bra og ikke er ute etter sex. Sugardaddy er bare et nytt ord for horekunde og jeg har vært både sugarbaby og eskorte og truseselger og ville tatt tilbake alt om jeg kunne! Sliter veldig psykisk i dag med angst og traumer fra alt ekle jeg opplevde og ble utnyttet til. Jeg trodde det var greit fordi jeg ble glad for pengene men det ødela meg skikkelig. I starten er det kult å føle seg litt wanted men så ser man jo hvor ekle de mennene er og skjønner hvordan de egentlig ser jenta.. 

IKKE gjør det! Om jeg så hadde fått en million kroner hver gang så hadde jeg ikke gjort det igjen... 

Og forresten når du får kontanter så får du ikke brukt de på noe ordentlig (pengene inn på konto så de finner identiteten din må du ikke finne på!) , de må hvitvaskes for å brukes til f eks studiegjeld, egenkapital til leilighet, bil osv og da gjør du deg plutselig kriminell og risikerer mange års fengsel eller må bruke pengene på bare tøys som fylla og festing. Mange blir avhengig av dop også fordi mange av kundene tilbyr det og man merker at man gir litt mer faen under og etter treffene om man ruser seg og slipper å ta det innover seg at man nettopp ble spyttet på og slått eller knullet en bestefar eller mann man ikke ville ligget med ellers. Disse mennene tar ikke nei for et nei.. En annen venninne av meg ble banket fordi sugardaddyen mente hun svindlet han fordi hun ikke ville bli med på hotellet etter å ha møttes for en drink ute, da fulgte han etter henne og så hvor hun bodde og fikk noen andre til å banke henne en uke etterpå!  

Dette er den brutale sannheten. De prøver å glorifisere og rosemale prostitusjon ved å velge andre finere ord. 

Sugardaddy - Horekunde 

Sugarbaby - Prostituert 

Anonymkode: 00bd8...7e3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på all negativitet her ts. Ute der et sted venter en Richard Gere på deg. Du må bare være tålmodig og finne han. Ikke hopp på den første og beste. Sjekk bakgrunnen hans skikkelig. 

Anonymkode: 96cd9...f8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke hør på all negativitet her ts. Ute der et sted venter en Richard Gere på deg. Du må bare være tålmodig og finne han. Ikke hopp på den første og beste. Sjekk bakgrunnen hans skikkelig. 

Anonymkode: 96cd9...f8f

Idioten er vedkommende som ikke hører på hva andre har opplevd og lærer av det. 

Anonymkode: 91585...095

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du burde helst skaffe deg pengeslave. Da slipper du ha sex.

Anonymkode: 10ca5...539

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
jordnærjinte skrev (11 timer siden):

Er det noen her som har sugardaddy? Frister så utrolig mye å takke ja da jeg er student og omsorgsfull og seksuell av meg (i den forstand at jeg gjerne tar vare på en mann for penger tilbake). Men nysgjerrig på hva som skal til, så:

Hva må du gjøre? Bilder? Treff? Snakke hver dag?

Og hvor mye betaler han deg?🥰

Husk at det ikke er eliten av menn når det gjelder attraksjon som betaler for selskap. Det er gjerne litt eldre, slitne menn. Det må du være bevisst på. Så da handler det litt om selvrespekt. Du er ung. Tenk hvordan du vil føle deg på sikt. 

Anonymkode: f3335...c2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å være sugardaddy, men jeg hadde ikke utnyttet jenta. Sexen hadde vært på hennes premisser.

Anonymkode: 6ba41...6b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jordnær jente ønsker sugardaddy?🤣🤣🤣

Anonymkode: e6ebf...fb7

• Liker 1
Gjest jordnærjinte
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jordnær jente ønsker sugardaddy?🤣🤣🤣

Anonymkode: e6ebf...fb7

Jordnær jente som gjerne innleder gode samtaler og relasjoner med en mann som vil være god tilbake og sørge for at hverdagen til jenta blir lettere🤫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...