AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Har datet noen etter at et langt samboerskap gikk i tusen biter. Det jeg har merket er at flere av de mennene jeg har datet er så på og sjarmerende i begynnelsen, virker til å kun ha meg i tankene, omsorgsfull osv.. Så treffer jeg de og de fortsetter. Men etter 3 og kanskje 4 treff, så dabber det av. Jeg blir så lei meg. Gir snart opp datingen og heller la det komme av seg selv. Er det jeg selv må gjøre? Siste jeg datet var oppriktig interessert helt til jeg ble litt "på". Nå sender han såvidt snap. Han mente jobben hans tok for mye tid. Likevel får jeg kysstegn innimellom. Har noen merket det samme? Er ikke bare å finne kjærligheten... 😔 Er 33år. Anonymkode: 2ca87...295
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 De blir nok utålmodige når det kommer til sex, og mister interessen når de ikke får det. Skjønner frustrasjonen, men tror nok ikke løsningen er å ha sex tidlig heller, for det er godt mulig de bare ønsker å ha sex. Anonymkode: 0f52d...fab 11
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De blir nok utålmodige når det kommer til sex, og mister interessen når de ikke får det. Skjønner frustrasjonen, men tror nok ikke løsningen er å ha sex tidlig heller, for det er godt mulig de bare ønsker å ha sex. Anonymkode: 0f52d...fab Da er det mange av de....🙃🙃 Anonymkode: 2ca87...295 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 Det er fordi de er uinteressert i deg i utgangspunktet men er først og fremst ute etter enkel sex. En mann som er seriøs og er interessert i deg har ikke noe i mot å bli kjent over tid og holde gnisten oppe Anonymkode: 0a145...9f7 12
Gjest ABM Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har datet noen etter at et langt samboerskap gikk i tusen biter. Det jeg har merket er at flere av de mennene jeg har datet er så på og sjarmerende i begynnelsen, virker til å kun ha meg i tankene, omsorgsfull osv.. Så treffer jeg de og de fortsetter. Men etter 3 og kanskje 4 treff, så dabber det av. Jeg blir så lei meg. Gir snart opp datingen og heller la det komme av seg selv. Er det jeg selv må gjøre? Siste jeg datet var oppriktig interessert helt til jeg ble litt "på". Nå sender han såvidt snap. Han mente jobben hans tok for mye tid. Likevel får jeg kysstegn innimellom. Har noen merket det samme? Er ikke bare å finne kjærligheten... 😔 Er 33år. Anonymkode: 2ca87...295 Blir det noe på de da..?..ellers synes de kanskje gresset er grønnere andre steder..
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 ABM skrev (40 minutter siden): Blir det noe på de da..?..ellers synes de kanskje gresset er grønnere andre steder.. Joda de fikk... Første kvelden ble det. 🙈 Anonymkode: 2ca87...295
Gjest ABM Skrevet 5. januar 2022 #7 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Joda de fikk... Første kvelden ble det. 🙈 Anonymkode: 2ca87...295 Tror du gjør helt rett jeg...den dagen du møter riktig mann forsvinner han ikke igjen... Kanskje sile kandidatene litt bedre før du åpner godtebutikken? 🙈....Han siste der kan du blokkere...han holder deg på gress til en kveld han er kåt igjen...bare ufint..
GrønnNellik68 Skrevet 5. januar 2022 #8 Skrevet 5. januar 2022 ABM skrev (2 timer siden): Tror du gjør helt rett jeg...den dagen du møter riktig mann forsvinner han ikke igjen... Kanskje sile kandidatene litt bedre før du åpner godtebutikken? 🙈....Han siste der kan du blokkere...han holder deg på gress til en kveld han er kåt igjen...bare ufint.. Hvem gidder å ligge med alle en møter når det er stor sjans de stikker etter på. Jeg ligger jo med en fordi jeg liker han og håper det kan bli noe mer. Men da må en visst holde igjen 5
ClausSaus Skrevet 5. januar 2022 #9 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Joda de fikk... Første kvelden ble det. 🙈 Anonymkode: 2ca87...295 Jammen hjelpe og trøste… og så lurer du på hvorfor de deretter ikke opprettholder interessen? De fikk jo det de var ute etter med en gang! 4
ClausSaus Skrevet 5. januar 2022 #10 Skrevet 5. januar 2022 (endret) GrønnNellik68 skrev (36 minutter siden): Hvem gidder å ligge med alle en møter når det er stor sjans de stikker etter på. Jeg ligger jo med en fordi jeg liker han og håper det kan bli noe mer. Men da må en visst holde igjen Den optimale strategien for en kvinne er å ligge med ham først når hun er skikkelig interessert, og ikke med en gang for at han skal bli skikkelig interessert. Som kvinne er seksualiteten din ditt suverent beste "forhandlingkort". Å kaste det i fanget hans ved første anledning i håp om at det da skal bli noe seriøst er ren selvsabotering. Ja – dette medfører at endel bare forsvinner. Men hva så? Tror dere at de hadde blitt værende hvis de fikk sex med en gang…? Endret 5. januar 2022 av ClausSaus 5
Flintis Skrevet 5. januar 2022 #11 Skrevet 5. januar 2022 ClausSaus skrev (9 minutter siden): Den optimale strategien for en kvinne er å ligge med ham når hun er interessert, og ikke for at han skal bli interessert. Ja – dette medfører at endel bare forsvinner. Men hva så? Tror dere at de hadde blitt værende hvis de fikk sex med en gang…? Hvorfor ikke bli værende om det kan bli flere ganger? 1
ClausSaus Skrevet 5. januar 2022 #12 Skrevet 5. januar 2022 Flintis skrev (20 minutter siden): Hvorfor ikke bli værende om det kan bli flere ganger? Mest fordi de fleste menn ikke er psykopater. Dersom du vikler deg inn i noe du ikke egentlig er interessert i må du også være villig til jobben med å vikle deg ut igjen. En ting er å "overselge" litt for et engangs knull. Det krever en ganske annen mangel på empati å leke med en kvinnes følelser over tid, og forlede henne til å virkelig tro på at noe seriøst er underveis, bare for å ha et sexleketøy å utnytte ved behov. De fleste menn er ikke egentlig slemme. De er bare litt egoistiske og ganske konfliktsky. Noe som selvsagt kan være en uheldig nok blanding i seg selv, men direkte ondskap er det tross alt ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #13 Skrevet 5. januar 2022 Her får du masse svar om at det bare er å ligge med en gang, fordi riktig mann ikke vil forsvinne etter sex på første date. Slik fungerer det ikke. Hvordan i alle dager forventer du at en mann skal respektere deg hvis de skjønner hvor enkel du er å få til sengs? Menn vil ikke ha damer som har ligget med hundrevis... Og det går begge veier altså, jeg hadde vært helt uinteressert i en mann som la opp til sex på første date. Første date bør være en rask kaffe eller en gåtur, ikke hjemme hos noen av dere der sex ligger i kortene etter et par glass vin. Sex er ekstremt personlig mellom to mennesker, og en mann setter pris på en kvinne som setter dette høyt. Ha mer selvrespekt, ikke ligg med noen før tidligst 4 eller 5 date, og hold igjen litt (ikke ta kontakt oftere enn han gjør, og ikke vær alt for åpen i starten). Menn må jakte - de som hevder at menn ikke har behov for det er som regel singel, eller hadde flaks når de traff en mann som var like desperat som de selv. Hilsen jente som alltid har fått de mannfolka hun vil ha. Anonymkode: 5e57c...016 8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #14 Skrevet 5. januar 2022 Det er da helt naturlig at man i mange tilfeller finner ut etter noen treff at det ikke var så god match likevel, jeg har dumpet flere dater etter 3-4 ganger selv. men jeg har ikke sex med de før etter såpass lenge heller, av samme grunn. Vær litt realistisk og ikke legg så mye i de første møtene, det tar tid å bli kjent. når du velger å ha sex er opp til deg, men om du misliker å bli dumpet etter å ha hatt sex så bør du helt klart vente med det. Anonymkode: d3f4c...435 1
Nikea Skrevet 5. januar 2022 #15 Skrevet 5. januar 2022 ClausSaus skrev (1 time siden): Jammen hjelpe og trøste… og så lurer du på hvorfor de deretter ikke opprettholder interessen? De fikk jo det de var ute etter med en gang! Om de bare var ute etter sex var det kanskje like greit de stakk. 6
Gjest Alterego666 Skrevet 5. januar 2022 #16 Skrevet 5. januar 2022 ClausSaus skrev (1 time siden): Den optimale strategien for en kvinne er å ligge med ham først når hun er skikkelig interessert, og ikke med en gang for at han skal bli skikkelig interessert. Som kvinne er seksualiteten din ditt suverent beste "forhandlingkort". Å kaste det i fanget hans ved første anledning i håp om at det da skal bli noe seriøst er ren selvsabotering. Ja – dette medfører at endel bare forsvinner. Men hva så? Tror dere at de hadde blitt værende hvis de fikk sex med en gang…? Gratulerer! Du tok nettopp mansplaining til et helt nytt nivå. *fanfare*
Gjest Alterego666 Skrevet 5. januar 2022 #17 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Her får du masse svar om at det bare er å ligge med en gang, fordi riktig mann ikke vil forsvinne etter sex på første date. Slik fungerer det ikke. Hvordan i alle dager forventer du at en mann skal respektere deg hvis de skjønner hvor enkel du er å få til sengs? Menn vil ikke ha damer som har ligget med hundrevis... Og det går begge veier altså, jeg hadde vært helt uinteressert i en mann som la opp til sex på første date. Første date bør være en rask kaffe eller en gåtur, ikke hjemme hos noen av dere der sex ligger i kortene etter et par glass vin. Sex er ekstremt personlig mellom to mennesker, og en mann setter pris på en kvinne som setter dette høyt. Ha mer selvrespekt, ikke ligg med noen før tidligst 4 eller 5 date, og hold igjen litt (ikke ta kontakt oftere enn han gjør, og ikke vær alt for åpen i starten). Menn må jakte - de som hevder at menn ikke har behov for det er som regel singel, eller hadde flaks når de traff en mann som var like desperat som de selv. Hilsen jente som alltid har fått de mannfolka hun vil ha. Anonymkode: 5e57c...016 ……og DER fikk vi en ny rekord innen womansplaining. Hvilken dag dette allerede har vært på arenaen!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #18 Skrevet 5. januar 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Har datet noen etter at et langt samboerskap gikk i tusen biter. Det jeg har merket er at flere av de mennene jeg har datet er så på og sjarmerende i begynnelsen, virker til å kun ha meg i tankene, omsorgsfull osv.. Så treffer jeg de og de fortsetter. Men etter 3 og kanskje 4 treff, så dabber det av. Jeg blir så lei meg. Gir snart opp datingen og heller la det komme av seg selv. Er det jeg selv må gjøre? Siste jeg datet var oppriktig interessert helt til jeg ble litt "på". Nå sender han såvidt snap. Han mente jobben hans tok for mye tid. Likevel får jeg kysstegn innimellom. Har noen merket det samme? Er ikke bare å finne kjærligheten... 😔 Er 33år. Anonymkode: 2ca87...295 Men sånn har det da alltid vært, dere blir kjent og en av partene finner ut at det ikke er for dem. Sånn må det nesten være, og det er ingenting galt med dette. Det som kan være lurt å ha i bakhodet er dette: Menn er nødt til å være veldig på fra første sekund, og gi jernet 100%. Uten dette kommer de aldri til startstreken en gang. Så ikke tolk dette som at de nødvendigvis er hodestups forelsket Anonymkode: a32a0...501 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #19 Skrevet 5. januar 2022 Tålmodighet is key. Gi det flere enn noen dater før du blir «på». Apropos ligging; jeg sluttet å ligge med fyrene jeg datet. Da var de ekstra attentive og gentlemanaktige!.. Men da jeg møtte min mann, så skjedde det bare første kvelden 😅 uten at det ødela noe så bare gjør det DU syns er naturlig! Anonymkode: d5f7f...daa 3
Gjest lurven Skrevet 5. januar 2022 #20 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har datet noen etter at et langt samboerskap gikk i tusen biter. Det jeg har merket er at flere av de mennene jeg har datet er så på og sjarmerende i begynnelsen, virker til å kun ha meg i tankene, omsorgsfull osv.. Så treffer jeg de og de fortsetter. Men etter 3 og kanskje 4 treff, så dabber det av. Jeg blir så lei meg. Gir snart opp datingen og heller la det komme av seg selv. Er det jeg selv må gjøre? Siste jeg datet var oppriktig interessert helt til jeg ble litt "på". Nå sender han såvidt snap. Han mente jobben hans tok for mye tid. Likevel får jeg kysstegn innimellom. Har noen merket det samme? Er ikke bare å finne kjærligheten... 😔 Er 33år. Anonymkode: 2ca87...295 Det er en del av spillet, de fleste kvinner liker ikke menn som er for på...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå