Gå til innhold

En liten solskinnshistorie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette ble ikke et godt nyttår for meg. 30 desember ble katten min lagt inn på dyresykehuset med for høye lever-verdier. De sa det kunne være fettlever, infeksjon eller kreft. Han er heldigvis forsikret for 60 000 kr. 

Han var blitt veldig tynn og hadde fått gulsott. Jeg hadde ikke merket at han hadde blitt så syk for han er alltid i så fryktelig godt humør. Han spiste litt og var seg selv. Jeg kom heldigvis til dyrlegen i tiden. 

Resten av dagen var jeg så ufattelig trist. Katten min er med meg hver dag. Kommer når jeg våkner, er med på do, gjør tullete ting jeg ler av og ligger oppå meg og får kos. Han er min beste venn. Sorgen var så ufattelig stor. Jeg var så redd for å miste han. 

Dagen etter fikk jeg en god magefølelse. Dyresykehuset ringte og sa han hadde responderte godt på medisiner og fått innlagt sondeforing. Prøvene indikerte betennelse, men de kunne ikke være sikre før de har fått vevsprøven. 

Første nyttårsdag henter jeg pus og tar han med meg hjem. Han hiver innpå med godteri og virker glad for å være hjemme. Sondeforinga er utrolig skummelt, men får dreisen på det etterhvert. Han får også antibiotika, kortison og kvalmestillende rett i sonden. 

Nå har han lagt på seg 600 g på 6 dager og tisser helt klart. Før han ble lagt inn var tisset brunt. Så dette går veien og det ser ut som han vil bli frisk igjen. Man blir ikke bedre av kreft med antibiotika og katter med fettlever vil ofte ikke spise. Jeg skal inn igjen i morgen og får mest sannsynlig mer svar da, men har troa. 

Pus❤️

Anonymkode: 8fb3d...980

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så godt å høre! ❤️❤️❤️
Fortsatt god bedring til katten din.

Anonymkode: f8b6d...8a4

• Liker 3
Skrevet

❤️

• Liker 2
Skrevet

Åhh så bra å lese at det går så mye bedre med ham! ❤ :lillesky:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...