Gå til innhold

Herpes i tannkjøttet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen opplevd å få herpesutbrudd i tannkjøttet?

Det er bare noen måneder siden jeg fikk påvist herpes i underlivet og slet med det i to uker. Hadde aldri hatt det før, og har hatt fast partner i syv år, som forhåpentligvis ikke har vært utro, og han har aldri hatt noe utbrudd. I tillegg er han ganske uvitende om slike "sykdommer", så han trodde jeg hadde vært utro🙄 Og hele greia ble bare en vanskelig situasjon å være i.

For et par dager siden begynte det å svi i tannkjøttet, i underkjeven. Så igår at det begynte å bli litt hvitt belegg. Trodde først jeg hadde vært for harhendt med tannbørsten, men snakket idag med min mor, som hadde fått akkurat det samme! Vi var sammen på nyttårsaften, men vi delte ikke noe glass eller lignende. Hvordan kan vi ha fått dette?? Barnet mitt, som også var med, har ikke fått noe.

Jeg har Googlet litt, men finner ikke noe tiltak. Kan jo ikke smøre på noe INNI munnen.. Må jeg bare vente til det går over av seg selv?

Anonymkode: 0e5b8...f17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ta en test hos legen? Da kan du også få tips til legemidler som kan brukes 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du det er herpes? Tingene du nevner kan vare symptomer på mye annet også. Gå til legen. Spesielt om det har vart mer enn noen dager.

Anonymkode: 38adb...c44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...