Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_laura_*
Skrevet

De selger også mye fine dørskilt og barnevognskilt her!

• 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må dra opp denne tråden igjen:)

forrige gang vi snakket om dette, så hadde ikke ikea disse rammene lenger. Er det noen som vet om de har kommet tilbake igjen?

Jeg har laget et slik skilt selv. Dette her som var på denne linken var jo svindyrt! Gå på Ikea å kjøp den ramea som er i hardt plekisglass. De har både i rundt-, hjerte- og firkantet form. Gå til et trykkeri eller noen som lager folieskrift (klister), og velg den font typen du vil og størrelsen på skriften. Så klister de det på skiltet. Kjempetøft, og ikke minst kjempebillig. Ramme koster under 100,- og 3,- pr. bokstav der jeg var.
Skrevet

Vi har et fra www.kortshop.no som vi er veldig fornøyd med.

De er kanskje i overkant dyre, men veldig fine.

Skrevet

Jeg bestilte et via ebay og det ble så nydelig at flere naboer har ringt på her og spurt meg hvor jeg har fått det fra. Jeg er kjempestolt.

Skrevet
Jeg bestilte et via ebay og det ble så nydelig at flere naboer har ringt på her og spurt meg hvor jeg har fått det fra. Jeg er kjempestolt.

Bestilte du ferdig skilt, eller en ramme som du laget skilt av selv?

• 4 uker senere...
Skrevet

Her var det kjempe mange flotte tips til dørskilt!

Tror jammen jeg må bestille meg et slik i klar akryl med børstet stål bakgrunn.. lekkert..

Skrevet

Hehe, har ikke det samme smaken jeg, synes de skiltene passer til et tannlegekontor el. ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Har du link til hvor du bestilte?

*flickan er på julegavejakt*

Og er det ordentlig kvalitet?

• 1 måned senere...
Gjest Engasjert
Skrevet

Heisann :goodbye: jeg har funnet et slikt skilt som går an å bruke kansje å lage skilt av http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90029400 :gjeiper:

Litt redd for at denne kan bli litt for stor da men.. Ja dissa fardig laga er alt for dyre( fra 799- 1500,- ) er litt mye å betale for et dørskilt..

Ialfall nå rett før jul. hehe :lur:

Skal ta en tur til Ikea og se hva jeg finner, blir mulig et skilt på meg også :jepp:

• 5 måneder senere...
Gjest Kjetil
Skrevet
Har lyst på et sånn "moderne" dørskilt i plast/glass.

Var bilde av et sånn i forrige Kamille bladet, men det har jeg selvflgelig kastet. Tror det var på tv om det også. Noen som vet hvor man får tak i sånne?

Eller er det noen som kunne sjekket i Kamille bladet? :)

Prøv skiltbutikken.posten.no :-) Mye fint der!

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

Syntes da ikke dette er dyrt jeg....

(Maange typer. Både dyre og billige)

• 11 måneder senere...
Gjest Skya
Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Skya (mod)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje Grace har greid å skaffe seg et skilt nå, siden hun startet denne tråden for snart to år siden...

eller På http://www.engrave.dk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...