Grace Skrevet 16. oktober 2005 #1 Skrevet 16. oktober 2005 Har lyst på et sånn "moderne" dørskilt i plast/glass. Var bilde av et sånn i forrige Kamille bladet, men det har jeg selvflgelig kastet. Tror det var på tv om det også. Noen som vet hvor man får tak i sånne? Eller er det noen som kunne sjekket i Kamille bladet?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #3 Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Slettet. Hege (admin) Endret 18. oktober 2005 av Hege
Alida Skrevet 16. oktober 2005 #4 Skrevet 16. oktober 2005 *løper og sjekker* - kan visst bestilles hos Kristin Samuelsen Design. Har vel ikke lov til å legge ut tlf.nr her, men hvis du ikke finner det i tlf. katalogen, kan jeg sende deg en PM
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #7 Skrevet 17. oktober 2005 Vet ikke hva som var avbildet i Kamille, men her finner du mye kult.
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #8 Skrevet 17. oktober 2005 Vet ikke hva som var avbildet i Kamille, men her finner du mye kult. ← Dritstilig....
Gjest Bellatrix Skrevet 17. oktober 2005 #9 Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Sitat slettet. Hege (admin) ← Endret 18. oktober 2005 av Hege
Gjest Leola Skrevet 17. oktober 2005 #10 Skrevet 17. oktober 2005 Oi stilig - takk for link - hva skulle vi gjort uten Kvinneguiden
Gjest Saxo Skrevet 17. oktober 2005 #11 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har laget et slik skilt selv. Dette her som var på denne linken var jo svindyrt! Gå på Ikea å kjøp den ramea som er i hardt plekisglass. De har både i rundt-, hjerte- og firkantet form. Gå til et trykkeri eller noen som lager folieskrift (klister), og velg den font typen du vil og størrelsen på skriften. Så klister de det på skiltet. Kjempetøft, og ikke minst kjempebillig. Ramme koster under 100,- og 3,- pr. bokstav der jeg var.
Grace Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #12 Skrevet 17. oktober 2005 Det var vel noe som dette jeg tenkte på. Har ikke helt bestemt meg for hvilket. Takk for hjelpen, fant forresten nr til k. S design, ellers takk Alida.
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #13 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har laget et slik skilt selv. Dette her som var på denne linken var jo svindyrt! Gå på Ikea å kjøp den ramea som er i hardt plekisglass. De har både i rundt-, hjerte- og firkantet form. Gå til et trykkeri eller noen som lager folieskrift (klister), og velg den font typen du vil og størrelsen på skriften. Så klister de det på skiltet. Kjempetøft, og ikke minst kjempebillig. Ramme koster under 100,- og 3,- pr. bokstav der jeg var. ← Så LURT!!!!!
*Heidi* Skrevet 17. oktober 2005 #14 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har laget et slik skilt selv. Dette her som var på denne linken var jo svindyrt! Gå på Ikea å kjøp den ramea som er i hardt plekisglass. De har både i rundt-, hjerte- og firkantet form. Gå til et trykkeri eller noen som lager folieskrift (klister), og velg den font typen du vil og størrelsen på skriften. Så klister de det på skiltet. Kjempetøft, og ikke minst kjempebillig. Ramme koster under 100,- og 3,- pr. bokstav der jeg var. ← ramea mener du ramme? Ligger det i rammeavdelingen?
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #16 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Jeg har laget et slik skilt selv. Dette her som var på denne linken var jo svindyrt! Gå på Ikea å kjøp den ramea som er i hardt plekisglass. De har både i rundt-, hjerte- og firkantet form. Gå til et trykkeri eller noen som lager folieskrift (klister), og velg den font typen du vil og størrelsen på skriften. Så klister de det på skiltet. Kjempetøft, og ikke minst kjempebillig. Ramme koster under 100,- og 3,- pr. bokstav der jeg var. ← Kor kjøpte du bokstavane dine?? Eg har lyst til å prøve å lage noko slikt som dette: http://www.mackverk.no/miljo2_liten.jpg Endret 1. juli 2007 av Pasha
Gjest bjørn storvik Skrevet 30. juni 2007 #17 Skrevet 30. juni 2007 finnes å bestille på www.bokstavbutikken.no
Gjest Gjestemor Skrevet 1. juli 2007 #18 Skrevet 1. juli 2007 finnes å bestille på www.bokstavbutikken.no Jeg tror kanskje Grace har greid å skaffe seg et skilt nå, siden hun startet denne tråden for snart to år siden...
Gjest Øyvind Selnes Skrevet 6. august 2007 #19 Skrevet 6. august 2007 Her finner du skilt som lages som du ønsker. www.gravering.org
Gjest Gjest_vera_* Skrevet 3. september 2007 #20 Skrevet 3. september 2007 Hei, Sjekk denne hjemmesiden : lade-gravering.no Flotte dørskilt i akryl og stål. Vh Vera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå