Milla1717 Skrevet 16. desember 2024 #361 Del Skrevet 16. desember 2024 Et rop om klikk😂 ønsker han å leie ut til en følger 😅 kunne vel bare lagt ut leiligheten stille og rolig på Finn🤩men klart klikk klikk gir kroner på konto. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 16. desember 2024 #362 Del Skrevet 16. desember 2024 Really skrev (6 timer siden): Humor?? Jeg lo😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 28. desember 2024 #363 Del Skrevet 28. desember 2024 Følger ikke disse mere. Men fikk tilsendt et klipp . Så han har ikke vokst opp å slutta å mobbe enda😡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 7. januar #364 Del Skrevet 7. januar (endret) Ser han får ikke leid ut leiligheten. Prisen for en umøblert 45 kvm hybel begynte på 13.000 kr, men er nå satt ned til 12.000kr. Tipper de må enda lengre ned i pris hvis de skal få den utleid. Utenom husleie på 12.000 kr mnd må leietaker betale for tv abonnement og strøm. Dette blir en DYR hybel å leie. I annonsen står det at det er barn i overetasjen, leietaker må dermed gjøre regning med bråk. En må også påregne at det ikke vil være mulig å se ut av vinduer i stuen, da utleier parkerer biler der. Eller rettere sagt, du kan se ut, men utsikten blir en bil. Hvem vil leie en hybel hvor en blir vekket kl 6-7 i helgene av bråk, eller ikke kan ta seg en kvil etter jobb pga bråk fra utleier? Det er heller ikke parkering for bil. Leiligheten har ingen uteplass. Leiligheten (etter min smak) er ikke fin, og slett ikke verdt 12.000 kr. Hadde den vært fin, så hadde den vært utleid nå. Christian håpet vel at hans "kjendis" status var nok til å få leie den ut til 13.000 kr mnd. Grådigheten oser av dette paret. De har nettop kjøpt nytt hus som de har pusset opp for 1 mill. De har også hus i Skudenes. Kjøper ferdigmat annenhver dag, og shopper som galne. Nå skal de på sydenferie. Hvorfor da sette den stygge leiligheten til en månedsleie på 13000 kroner? De har penger nok så det holder, men vil ha mer og mer. Akkurat dette, forteller meg veldig mye om dette paret. Jeg rister bare på hodet. Endret 9. januar av Really 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 7. januar #365 Del Skrevet 7. januar Really skrev (5 timer siden): Ser han får ikke leid ut leiligheten. Prisen for en 45 kvm hybel begynte på 13.000 kr, men er nå satt ned til 12.000kr. Tipper de må enda lengre ned i pris hvis de skal få den utleid. Utenom husleie på 12.000 kr mnd må leietaker betale for tv abonnement og strøm. Dette blir en DYR hybel å leie. I annonsen står det at det er barn i overetasjen, leietaker må dermed gjøre regning med bråk. En må også påregne at det ikke vil være mulig å se ut av vinduer i stuen, da utleier parkerer biler der. Eller rettere sagt, du kan se ut, men utsikten blir en bil. Hvem vil leie en hybel hvor en blir vekket kl 6-7 i helgene av bråk, eller ikke kan ta seg en kvil etter jobb pga bråk fra utleier? Det er heller ikke parkering for bil. Leiligheten har ingen uteplass. Utsikten fra stuevinduet er parkerte biler. Leiligheten (etter min smak) er ikke fin, og slett ikke verdt 12.000 kr. Hadde den vært fin, så hadde den vært utleid nå. Christian håpet vel at hans "kjendis" status var nok til å få leie den ut til 13.000 kr mnd. Grådigheten oser av dette paret. De har nettop kjøpt nytt hus som de har pusset opp for 1 mill. De har også hus i Skudenes. Kjøper ferdigmat annenhver dag, og shopper som galne. Nå skal de på sydenferie. Hvorfor da sette den stygge leiligheten til en månedsleie på 13000 kroner? De har penger nok så det holder, men vil ha mer og mer. Akkurat dette, forteller meg veldig mye om dette paret. Jeg rister bare på hodet. Så lenge folk gidder å trykke seg innpå alle disse. Så får de klikk som igjen gir de ekstra penger å bruke. Det er en god følelse og slette Snapchat . Ingen som får klikk mere av meg. Om alle hadde gjort det. Hadde det kanskje blitt litt mindre sløseri. Skjønner ikke hva som er så spennene å se dagen til alle disse folka. Når mora levde var det litt moro. Det var hun som var noe å se på. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 7. januar #366 Del Skrevet 7. januar (endret) *applaus* til det dere sier her. Har ikke fulgt dette paret lenge ( oppdatert meg på ig, kg, og YT fra tiden med mor, nå 😛 ) Er han og brura lettet fra jorda?? (vokser pengebingen under bena?? ) Skjønte ikke helt det *anfallet* hans i dagtidlig, høvle av osten - kaste i søpla, hæ?? Er det noe som går som varmthvetebrød der i huset, så må det da være osten, påmfriz&ost i ovn (nesten) vær kveld 😛 Ikke mye som tørker og skorper seg der, sier som "klovnen" selv - ææææærrrrlig talt Mye vil ha mer!! Endret 7. januar av Full kontroll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 7. januar #367 Del Skrevet 7. januar Full kontroll skrev (8 timer siden): *applaus* til det dere sier her. Har ikke fulgt dette paret lenge ( oppdatert meg på ig, kg, og YT fra tiden med mor, nå 😛 ) Er han og brura lettet fra jorda?? (vokser pengebingen under bena?? ) Skjønte ikke helt det *anfallet* hans i dagtidlig, høvle av osten - kaste i søpla, hæ?? Er det noe som går som varmthvetebrød der i huset, så må det da være osten, påmfriz&ost i ovn (nesten) vær kveld 😛 Ikke mye som tørker og skorper seg der, sier som "klovnen" selv - ææææærrrrlig talt Mye vil ha mer!! Frister ikke å se mere på de og oste spisingen 😅Bedre å se nabo måker snø da😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 7. januar #368 Del Skrevet 7. januar Milla1717 skrev (3 minutter siden): Frister ikke å se mere på de og oste spisingen 😅Bedre å se nabo måker snø da😅 Ja 😛 Falt pladask ned på utforsk igjen, mistet meg som følger, gitt....! 😛 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissyMa Skrevet 11. januar #369 Del Skrevet 11. januar Etter å ha fulgt han på Snapchat en stund har jeg følgende refleksjon: 1. Cecilia må være det sureste mennesket jeg har sett, og jeg anser meg selv for å være sur 😅 2. Christian er veldig dårlig på å ta kritikk. Han harselerer med de følgerne som har noe å innvende. 3. Paret bruker mye penger! Spesielt på interiør og Cecilia! … og jeg gremmes over å ha gitt dem penger ved å se snappene 🤣 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 11. januar #370 Del Skrevet 11. januar MissyMa skrev (1 time siden): Etter å ha fulgt han på Snapchat en stund har jeg følgende refleksjon: 1. Cecilia må være det sureste mennesket jeg har sett, og jeg anser meg selv for å være sur 😅 2. Christian er veldig dårlig på å ta kritikk. Han harselerer med de følgerne som har noe å innvende. 3. Paret bruker mye penger! Spesielt på interiør og Cecilia! … og jeg gremmes over å ha gitt dem penger ved å se snappene 🤣 Er så enig! Jeg fulgte han en lang stund tidligere, men nå har jeg sluttet. Cecilia virker kjempesur! Følte jeg så et forvrengt tryne hver gang jeg var innpå. Føler også at de, eller spesielt hun, fremmer et voldsomt forbruk. Stadig shopping! Mye koseligere å følge tidligere, moren hans var så skjønn! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 12. januar #371 Del Skrevet 12. januar Purple Diamond skrev (8 timer siden): Cecilia virker kjempesur! Følte jeg så et forvrengt tryne hver gang jeg var innpå. Ja hun er sur. Det virker som hun skjemmes over hva han poster på snap når hun står og lager grimaser og kommenterer hva han sier. Hun er skikkelig nedlatende mange ganger mot Christian, akkurat der synes jeg hun behandler mannen sin dårlig. Men, forståelig hun blir sur og irritert. Hun bor i lag med en forvokst guttunge som ler av seg selv når han søler jordbærkrem på skjorta. Han er over 40 år men oppfører seg som en 7 åring. Det meste han postet igår handlet om å spise. Det var Burgerking, deretter spise en svær børek og 6-7 kaker og til slutt ferdigmat hamburger m/pomefrites. Han virker ikke helt klok der han står og gafler innpå. Har aldri sett noen trykke i trynet så mye graps som denne "mannen" gjør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 12. januar #372 Del Skrevet 12. januar Really skrev (1 time siden): Ja hun er sur. Det virker som hun skjemmes over hva han poster på snap når hun står og lager grimaser og kommenterer hva han sier. Hun er skikkelig nedlatende mange ganger mot Christian, akkurat der synes jeg hun behandler mannen sin dårlig. Men, forståelig hun blir sur og irritert. Hun bor i lag med en forvokst guttunge som ler av seg selv når han søler jordbærkrem på skjorta. Han er over 40 år men oppfører seg som en 7 åring. Det meste han postet igår handlet om å spise. Det var Burgerking, deretter spise en svær børek og 6-7 kaker og til slutt ferdigmat hamburger m/pomefrites. Han virker ikke helt klok der han står og gafler innpå. Har aldri sett noen trykke i trynet så mye graps som denne "mannen" gjør. Dere som følger de blir dere ikke lei😅 er jo kun mat og mobbing det går i på han . Å flere klikk han får. Jo mere kan kan søle og holde på😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 14. januar #373 Del Skrevet 14. januar (endret) Milla1717 skrev (På 16.12.2024 den 9.22): Et rop om klikk😂 ønsker han å leie ut til en følger 😅 kunne vel bare lagt ut leiligheten stille og rolig på Finn🤩men klart klikk klikk gir kroner på konto. Han forventet nok at leiligheten ble raskt leid ut, til en pris av 13.000 pr mnd. Det gikk ikke, og de satte prisen ned til 12.000kr mnd. Men oisann, det gikk heller ikke, de måtte redusere husleien igjen. Så gjenstår det å se om de får leie den ut til 11.500kr mnd. Tviler på det, leietaker får jo verken uteplass eller parkeringsplass, pluss leietaker må gjøre regning med støy fra utleier. Jada, dette er en attraktiv hybel. Christian må nok smøre matpakker en stund til. Som han sa selv, de må spare inn litt her og der. Her er matpakker, der er fodora. Endret 14. januar av Really 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 14. januar #374 Del Skrevet 14. januar Really skrev (11 minutter siden): Han forventet nok at leiligheten ble raskt leid ut, til en pris av 13.000 pr mnd. Det gikk ikke, og de satte prisen ned til 12.000kr mnd. Men oisann, det gikk heller ikke, de måtte redusere husleien igjen. Så gjenstår det å se om de får leie den ut til 11.500kr mnd. Tviler på det, leietaker får jo verken uteplass eller parkeringsplass, pluss leietaker må gjøre regning med støy fra utleier. Jada, dette er en attraktiv hybel. Christian må nok smøre matpakker en stund til. Som han sa selv, de må spare inn litt her og der. Her er matpakker, der er fodora. Har ingen Snapchat mere og ser heldigvis ikke mere på det😅. Høres ut som triste boforhold for evt leier. Har ikke peiling på priser i det område. Hadde det vært her hadde prisen vært ok. Nærme Oslo . Har han ikke kommet ut med bok?. Tjent litt på det kanskje. Ser den har ligget ute på kjøp og salg sider etter julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14. januar #375 Del Skrevet 14. januar Skal de få den prisen, så må kanskje NAV komme med noen garantier... Penger har de visst nok av, så trenger vel ikke så mye i leie..for det renner jo ut penger i alle ender..for et forbruk på mat for bare 3 stykker!!! Blir kvalmen faktisk..men, men..meg om det. Og alt nips og naps...ser visst sjelden på prislappen de..bare kjører på. Og at de byttet det store fine huset i 3 etasjer..hvor det var så fint og god plass..mot det en del mindre..synes de sa de flyttet for å få bedre plass til gjester?...men, dette er jo mer som en hytte... og at man vil ha folk så tett innpå seg...i et eldre hus så er det lytt...men, sjøutsikten veide visst tyngst der. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 14. januar #376 Del Skrevet 14. januar (endret) NÅ HAR KJELTRINGEN FJERNET AT LEIETAKER MÅ GJØRE REGNING MED LYD FRA OVERETASJEN. DETTE ER HAN PLIKTIG TIL Å OPPLYSE OM. LEIETAKER KAN HEVE LEIEAVTALEN HVIS UTLEIER HOLDER TILBAKE OPPLYSNINGER OM LEILIGHETEN. #MrSleip#Mruærlig#holdetilbakeopplysninger Endret 14. januar av Really 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. januar #377 Del Skrevet 14. januar Really skrev (1 time siden): NÅ HAR KJELTRINGEN FJERNET AT LEIETAKER MÅ GJØRE REGNING MED LYD FRA OVERETASJEN. DETTE ER HAN PLIKTIG TIL Å OPPLYSE OM. LEIETAKER KAN HEVE LEIEAVTALEN HVIS UTLEIER HOLDER TILBAKE OPPLYSNINGER OM LEILIGHETEN. #MrSleip#Mruærlig#holdetilbakeopplysninger Oi... det er vel ikke helt greit å fjerne. Får håpe de som evt kommer å ser på leiligheten skjønner at det kan bli bråk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14. januar #378 Del Skrevet 14. januar Er det vanlig at det står i annonser at lyd må regnes med? Ikke sett før. Er ikke det normalt å regne med når man bor i leilighet? 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 14. januar #379 Del Skrevet 14. januar (endret) Moongirl skrev (50 minutter siden): Er det vanlig at det står i annonser at lyd må regnes med? Ikke sett før. Er ikke det normalt å regne med når man bor i leilighet? En utleier er pliktig til å informere om dette. Litt lyd må en gjøre regning med, såkalte leve lyder. Det gjelde seg om en bor i blokk eller sokkel leilighet. Om Christian holder tilbake informasjon om at det ikke er lyddekke så blir leietaker lurt. Det er langt ifra ok. Det er vesentlig forskjell på støynivå om en leier hos et par, eller hos et par med barn. Det blir vesentlig forskjell på støynivå i en leilighet uten lyddekke, og med lyddekke. Nå fant Christian ut at dette ikke var så smart å skrive, så han fjernet det. Sleip liten rakker han der. De virker desperate etter å få leiet ut nå. Endret 14. januar av Really 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14. januar #380 Del Skrevet 14. januar (endret) Hvis det er sånn at det ikke er noe lydisolering, så forstår man jo det..men, noe må det vel være der. Og en så "stor" unge bråker jo ikke akkurat..kommer hjem om ettermiddagen...middag, skjermtid... og legger seg tidlig. Jaja..hadde aldri leid der uansett til den prisen om så det var helt stille. Endret 14. januar av Moongirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå