Gå til innhold

Mr Christian


alix

Anbefalte innlegg

Noen som fikk med seg ufinhetene hans på Instagram i går? Hengte ut, latterliggjorde og filmet en dame med Cerebral parese uten hennes samtykke. Videoen er fjernet nå men kvinnen ble gjort oppmerksom på det av familien eller venner og skal anmelde det. Synes det er vel fortjent jeg. En voksen person skal vite så mye bedre enn dette og kan ikke skylde på "en glipp". Dette er faktisk ulovlig.

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg fikk med meg dette. Jeg er medlem av en gruppe på Facebook for oss som jobber med sosiale medier og den ble referert til for man kan selvsagt ikke filme et annet menneske uten samtykke på den måten. Ekstra ille er det at han i tillegg latterliggjør vedkommende.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Har bare fått han opp sporadisk på snap og syns han fremstår utrolig barnslig, men ærlig talt da😳. Hva skrev han?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (19 minutter siden):

Tuller du? Har bare fått han opp sporadisk på snap og syns han fremstår utrolig barnslig, men ærlig talt da😳. Hva skrev han?

Husker ikke ordrett hva han sa eller skrev i videoen, men det var himling med øyne og oppgitt blikk og spekulasjoner i kommentarfelt som gikk på rus og psykiatri blant annet som ble publisert og likt av han selv.. 😑😑

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen gikk midt i kjørefeltet, han filmet henne, og himlet med øynene, men sa han noe mer? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottie skrev (8 minutter siden):

Damen gikk midt i kjørefeltet, han filmet henne, og himlet med øynene, men sa han noe mer? 

Ja det gjorde han. Jeg kan ikke gjengi det ordrett siden jeg ikke husker, men det er sikkert noen som vet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zooey skrev (3 timer siden):

Ja, jeg fikk med meg dette. Jeg er medlem av en gruppe på Facebook for oss som jobber med sosiale medier og den ble referert til for man kan selvsagt ikke filme et annet menneske uten samtykke på den måten. Ekstra ille er det at han i tillegg latterliggjør vedkommende.

Så det i gruppa jeg også. Stakkars dame!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å følge han for en stund siden, etter at han hengte ut flere følgere på snapstory. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen virker utrolig kort dessverre. Var nok ikke i nærheten da kruttet ble oppfunnet😅 Han vet nok ikke bedre, helt hinsides å publisere det han gjorde.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å følge han. Aldri selvkritikk og prøver å skyve ansvaret over på følgerene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/5/2022 at 10:46 PM, Pakini said:

Har sluttet å følge han. Aldri selvkritikk og prøver å skyve ansvaret over på følgerene. 

Samme her. Han virker så barnslig. Lurer på om det er noe der som burde sjekkes hos psykolog. Så enorme behov for oppmerksomhet for enhver pris. Har sluttet å følge han 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans nyttårs post på insta er latterlig. Offer rolle og buhuuu stakkars meg, jeg blir angrepet fordi jeg stikker hodet frem. Hilsen, Christian 5 år 🤣🤣

Spoiler

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Seriøst, han var morsom for en stund siden. Men taper seg gang på gang nå synes jeg. 

Har lagt merke til at alle som støtter eller er enig i ting han gjør/sier blir automatisk sensurerte med bilde/navn, mens alle som er kritiske/uenige i ting blir blottlagt fordi; Han KAN.. Hersketeknikk de lux for at folk ikke skal tørre og skrive noe. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Han har mistet mange følgere den siste tiden, både på snap og insta, som er vel fortjent.  Jeg har hele tiden sagt mannen er en kverulerende drittsekk som finner glede i å  plage andre. Han kan forklare så mye han vil, men til syvende og sist er det handlingene hans  som forteller oss hvem han egentlig er. Nå har han også begynt å henge ut tilfeldige personer ifra diverse kommentarfelt på FB. Posta til og med bilde av en  person, og latterligjorde han. Hva som surrer seg i hodet på han vet jeg ikke, men normal tankegang har han ikke. 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Dottie skrev (På 1/4/2022 den 14.08):

Damen gikk midt i kjørefeltet, han filmet henne, og himlet med øynene, men sa han noe mer? 

Ja han sa mer, men husker ikke hva.  Med dette, la han opp til aktiv diskusjon om personen, og diskusjon ble det.  Damen ble  latterliggjort i kommentarfeltet, dette trykket MrMobber likes på. De ble satt diagnoser på damen, Christian sa seg enig. Han ble så kontaktet av en bekjent av damen han postet, og fikk beskjed om han ville bli politianmeldt, dette latterligjorde han også, og la samtalen mellom de på story. Noe er riv ruskende galt i huet på den mannen. Dette er ikke normal atferd ! 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LysOgVarme skrev (2 timer siden):

Ja han sa mer, men husker ikke hva.  Med dette, la han opp til aktiv diskusjon om personen, og diskusjon ble det.  Damen ble  latterliggjort i kommentarfeltet, dette trykket MrMobber likes på. De ble satt diagnoser på damen, Christian sa seg enig. Han ble så kontaktet av en bekjent av damen han postet, og fikk beskjed om han ville bli politianmeldt, dette latterligjorde han også, og la samtalen mellom de på story. Noe er riv ruskende galt i huet på den mannen. Dette er ikke normal atferd ! 

Følger han ikke på SoMe, men har dessverre sett han på Charterfeber. Allerede da virket han barnslig og lite smart. Med fare for å tråkke på noen, men fyren virker jo helt skrudd. Burde seriøst få hjelp!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/2/2022 at 6:50 AM, LysOgVarme said:

Han har mistet mange følgere den siste tiden, både på snap og insta, som er vel fortjent.  Jeg har hele tiden sagt mannen er en kverulerende drittsekk som finner glede i å  plage andre. Han kan forklare så mye han vil, men til syvende og sist er det handlingene hans  som forteller oss hvem han egentlig er. Nå har han også begynt å henge ut tilfeldige personer ifra diverse kommentarfelt på FB. Posta til og med bilde av personen, og latterligjorde han. Hva som surrer seg i hodet på han vet jeg ikke, men normal tankegang har han ikke. 

Stakkars dama hans. De blei sammen så raskt og hu blei gravid. Stakkars. Tror hu angre nå. Tror hele forholdet baseres på at han prøve å please hu og kjøpe hu ting og hu bare står i dette. Han er umoden,  ond og veldig skada virka det som. Han burde gått til psykolog. Det er så mange røde flagg der. Føler synd i denne dama som virka helt ok. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Krutthøna said:

Følger han ikke på SoMe, men har dessverre sett han på Charterfeber. Allerede da virket han barnslig og lite smart. Med fare for å tråkke på noen, men fyren virker jo helt skrudd. Burde seriøst få hjelp!

Sikkert barndomsskade. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, LysOgVarme said:

Ja han sa mer, men husker ikke hva.  Med dette, la han opp til aktiv diskusjon om personen, og diskusjon ble det.  Damen ble  latterliggjort i kommentarfeltet, dette trykket MrMobber likes på. De ble satt diagnoser på damen, Christian sa seg enig. Han ble så kontaktet av en bekjent av damen han postet, og fikk beskjed om han ville bli politianmeldt, dette latterligjorde han også, og la samtalen mellom de på story. Noe er riv ruskende galt i huet på den mannen. Dette er ikke normal atferd ! 

Hu har cp og derfor gikk hu rart. Hun kjente nok ikke byen , gikk feil og havnet på kjørefelt,  men klarte ikke løpe derfra fordi hun kan ikke løpe. Hun er handikappet.han kjørte bak henne, filmet mens han kjørte og kommenterte at hu glemte bilen hjemme. Siden hun har cp og gikk rart så folk begynte å mobbe henne at hun er alkis og narkis. Flere gjenkjente dame fordi stavanger er ikke så stor by.  Bare flaut hele greia. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...