AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #21 Skrevet 4. januar 2022 lillevill skrev (6 timer siden): Tydelkg at du du er sint på meg nå, og jeg synes dette er vekdig leit. Men vi sa ifra om feber, dere ville ha fest til tross for dette desverre. Sa ifra, jeg hadde nektet om vi hadde hatt feber rett i forkant. Anonymkode: a814d...a41
got2go Skrevet 4. januar 2022 #22 Skrevet 4. januar 2022 Meadow skrev (9 timer siden): Jeg hadde sluttet å svare. Veldig unødvendig å skylde på dere. Enig. Bare slutt å svar på meldingene! Vedkommede vil tydeligvis bare krangle.
Kristin70 Skrevet 4. januar 2022 #23 Skrevet 4. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Herregud, slutt å sende snapper og meldinger. Anonymkode: 5aa47...3ed Helt enig, snakk sammen. Snap er utrolig dårlig egnet til denne type kommunikasjon.
AprilLudgate Skrevet 4. januar 2022 #24 Skrevet 4. januar 2022 Om dere opplyste om feber og de likevel vil komme på besøk får de ta delansvar. Men dere burde også åpenbart og selvsagt avlyst besøket. Bare dropp å sende/åpne 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #25 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nå ha jeg gjennom de siste ukene fått snurte meldinger og snaper med informasjon om hvordan det ligger ann med smitte situasjonen hos våre nærkontakter. Det har ikke vært meldinger for å dele byrden,for vi har jo faktisk hatt corona hele jula med to små barn i hus selv. Meldingen har vært korte og harde å kun informert om smitte, og indirekte at julen var ødelagt pga oss. F eks : slutt å send snaper om at dere er i karantener, barna våre (med snap) er skikkelig lei seg. (fordi de var nærkontakter). Videre når de ble smittet: guttene påvist. Jeg prøver viser empati å si det var leit, men at vi desverre ikke kunne noe for alt bi var smittsomme. De valgte selv å komme på besøk. Vi sa til og med ifra om feber tidligere i uka, og negative hurtigtest. Får svar tilbake at de ikke vil diskuterer, at de er uenige. Og klaging over at ulike mennekser nå må være alene fordi de ikke kan ha folk på juleaften når de er i isolasjon. Nå har flere i husstanden blitt smittet. Jeg får igjen melding i veldig kort form. Påvist. Nå må jeg i isolasjon. Jeg prøver si god bedring, det var leit, men at det ikke er vår feil. Får samme lekse igjen. Ingen av de sendte oss melding om hvorav jula i isolasjon var, og de blir sure når de får smitte 😬 Jeg blir veldig nedbrutt av dette. Er dette vanlig?? Man kan jo bli smittet hvor som helst. Anonymkode: 664e6...caa Slutt å svare? De kommer over det. Anonymkode: 4a250...961
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #26 Skrevet 4. januar 2022 Fløff skrev (54 minutter siden): Om dere opplyste om feber og de likevel vil komme på besøk får de ta delansvar. Men dere burde også åpenbart og selvsagt avlyst besøket. Bare dropp å sende/åpne 🤷♀️ Hadde ikke feber da, tidligere i uka. Om alle skulle vært hjemme evig pga. feber hadde samfunnet gått under. Anonymkode: 664e6...caa
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #27 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke feber da, tidligere i uka. Om alle skulle vært hjemme evig pga. feber hadde samfunnet gått under. Anonymkode: 664e6...caa Skjønner godt at de er lei seg for at julen ble ødelagt, at familiemedlemmer måtte sitte alene osv. Du trenger ikke da komme med forsvar om at det var deres eget valg osv. Du eskalerer situasjonen med dette, det vises jo tydelig på meldingene du får i retur. Vær litt storsinnet, vis at du skjønner at det er kjipt og så lar du være med resten. Anonymkode: cbf6c...b42
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #28 Skrevet 4. januar 2022 Forstår jeg deg rett at du sendte snapper om dine symptomer? og nå sender de til deg? og su understreker i hvert svar du sender at det ikke er din skyld?? Jeg hadde blitt forbanna!! Herregud snakk om å innta offerrolle!! De skriver jo ikke at det er din skyld?? Gud så grusomt irriterende å få det til svar når du sender snap!! Hadde seriøst klikka. Skjerp deg ts!! Anonymkode: 04870...f8d 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #29 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Enig. Bare kjenner jeg blir dårlig, vi har ikke alltid hatt den beste kommunikasjonen og jeg har blitt skuffet mye. Jeg skrev jeg ble dårlig av brekningene, og at det er synd på alle og enhver som får corona. Ingen svar. Er bare korte kalde meldinger om påvist smitte. Føler det blir veldig psykisk. Anonymkode: 664e6...caa Hvorfor søker du om oppmerksomhet til henne da? Synes du fremstår som uempatisk og at det er mest synd på deg.. Anonymkode: 18482...a0f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå