AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Var hos en spesialist på mage/tarm idag som plutselig ber meg om å få se nærmere på halsen min. Han tar et bilde av det for å vise kulen på halsen min og ba meg få den sjekket hos fastlege umiddelbart. Den er så stor at den er godt synlig og kjenner den med fingrene. Har bare ikke lagt merke til den selv. skal inn i morgen, men lurer på om andre har hatt dette og hva viste det seg å være? Anonymkode: f4e90...325
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Kanskje du har struma. Anonymkode: 43859...941
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Hadde en stor kul på halsen tidligere i år på skjoldbruskkjertelen som var ganske synlig og ubehagelig med å puste med munn. Var en cyste som dei tømte for væske. Fikk beskjed om hvis den kom tilbake så kunne eg få operasjon. Flere måneder senere så er det fremdeles ingen kul 👍 Anonymkode: 28591...c39 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hadde en stor kul på halsen tidligere i år på skjoldbruskkjertelen som var ganske synlig og ubehagelig med å puste med munn. Var en cyste som dei tømte for væske. Fikk beskjed om hvis den kom tilbake så kunne eg få operasjon. Flere måneder senere så er det fremdeles ingen kul 👍 Anonymkode: 28591...c39 Håper det er noe sånt, er henvist til øre-nese-hals (usikker på hvilke tester/hva dem gjør). stoffskiftet er ikke årsaken ifølge fastlegen. Det ble jeg testet for sommeren 2021 og alle verdier var innenfor normalen. Kjenner det sliter på å gå å vente i uvisshet😔 Anonymkode: f4e90...325
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå