AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Dere som har reist inn i Norge via Oslo lufthavn med barn - hvor små barn testes for covid? Lurer bare på hvordan det skal gå til. Har en 3-åring som kommer til å skape seg enormt og jeg er usikker på om testingen i det heletatt vil være mulig å gjennomføre 😧 Selv er jeg fullvaksinert og inneforstått med at jeg må testes. Takk for svar! Anonymkode: 4f30c...564
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 De vi fikk var veldig flinke og fikk det til å bli en "lek" med barnet. Testen ble bare tatt ytterst og veldig fort. Vi hadde trodd det skulle bli verre, og hadde lovet ham en paw patrol leke som premie (han fikk den uansett da) Anonymkode: 17d78...689
Loff77 Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Er unntak hvis det er spesielt vanskelig for barn under 16. Men altså det er jo såvidt de pirker litt i nesen, hvis det er et problem burde man holde seg hjemme
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De vi fikk var veldig flinke og fikk det til å bli en "lek" med barnet. Testen ble bare tatt ytterst og veldig fort. Vi hadde trodd det skulle bli verre, og hadde lovet ham en paw patrol leke som premie (han fikk den uansett da) Anonymkode: 17d78...689 Takk for svar! Betryggende å høre at det gikk bra for dere. Det er godt mulig jeg overtenker dette og at det går helt knirkefritt. Kanskje jeg må love bort en liten premie jeg også 😊 Anonymkode: 4f30c...564
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 Loff77 skrev (2 minutter siden): Er unntak hvis det er spesielt vanskelig for barn under 16. Men altså det er jo såvidt de pirker litt i nesen, hvis det er et problem burde man holde seg hjemme Jada, nå er ikke det aktuelt for oss. Eller kanskje jeg bare skal la 3-åringen være igjen hjemme.. 🙄 Anonymkode: 4f30c...564 1
Blondiemamma Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 Barn trenger ikke testes om de ikke selv vil
Lomvi Skrevet 4. januar 2022 #7 Skrevet 4. januar 2022 Ryddet for brudd på retningslinjene for rommet. Lomvi, mod.
Morpheus Skrevet 4. januar 2022 #8 Skrevet 4. januar 2022 Så små barn må ikke testes. Men om avedkommende må. Så er det bare ytterst i nesen. Du greier å holde hodet fast de få sekundene det tar.
Anbefalte innlegg