AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Hei, jeg trenger litt hjelp angående en fyr jeg rotet(klina) med på nyttår. Jeg kjenner han litt i fra før av og vi har kjent hverandre i noen år nå og festet mye sammen før i tiden med han og gjengen han er med, men så ble det slutt med det på grunn av at jeg fikk meg kjæreste. Det ble slutt for et par måneder siden, og jeg er helt over han. Jeg kjenner at jeg nå er interessert i han jeg rotet med i helgen, og de siste dagene har vi sendt litt snapper til hverandre, pluss at jeg skrev til han dagen etter nyttår. Jeg vet ikke helt om han er interessert i meg, for av og til så kan han svare på snap og av og til ikke, pluss at det kan gå mange timer før han i det hele tatt åpner snappene jeg sender. Jeg vil ikke mase på han, vil ikke virke for pågående, men jeg har så lysst å bare snakke med han og jeg skulle ønske jeg visste hva han tenker/føler, men jeg kan ikke spørre han rett ut for jeg vil ikke virke crazy, vi holder jo ikke på heller. Når han har sendt godnatt snapper så har han brukt emojien "🥰" og jeg er bare så frustrert på hva han vil. Husker jeg gikk på toalettet på nyttår og overhørte han snakke til de andre som var der, og det var noe i denne duren " jeg vet ikke helt om hun er interessert i meg" så sier en annen jente "jo hun er det", så når jeg kommer tilbake igjen så setter jeg meg i armkroken hans og han tok initiativet til å kline. Jeg husker også han inviterte meg og noen andre til å henge sammen nå på fredag, men jeg er redd at dette kan ha vært fullesnakk, men jeg vet jo ikke. Jeg har veldig lysst å være med han og finne utav dette, men så er jeg redd han ikke er så interessert pga han kan bruke lang tid på å åpne snappene mine av og til, og jeg var jo den første til å skrive til han på Facebook etter nyttår, også har ikke han skrevet noe til meg der i ettertid, bare sendt noen få snapper til meg. Jeg kjenner han ikke så veldig godt men han slår meg ikke som den fyren som ligger rundt, men jeg kan jo ta feil. Hva tenker dere, tror dere han er interessert eller ikke, og hva kan jeg gjøre her? Anonymkode: c987b...e05
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 100% interessert i noe med deg. Anonymkode: 15a69...da2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Bare spør han "Hei, kunne du tenke deg å prøve å date og sett om vi kunne blitt noe? Jeg kjenner jeg liker deg litt og kunne tenke meg å prøve. Helt ok om du ikke vil, og setter pris på om du kan være ærlig om det evn bare er ff du vil være eller se om vi kan bli noe mer:) " Anonymkode: 5f013...74a 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 Ville ikke sendt en så klein melding.. Anonymkode: 15a69...da2 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 Spørr om han blir med å finne på noe da, så dere kan snakke face to face istede for mange digitale meldinger. Kjemi, kroppspråk, osv finner du ikke ut av ved å ha eviglange digitale samtaler. Anonymkode: 7c874...540
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei, jeg trenger litt hjelp angående en fyr jeg rotet(klina) med på nyttår. Jeg kjenner han litt i fra før av og vi har kjent hverandre i noen år nå og festet mye sammen før i tiden med han og gjengen han er med, men så ble det slutt med det på grunn av at jeg fikk meg kjæreste. Det ble slutt for et par måneder siden, og jeg er helt over han. Jeg kjenner at jeg nå er interessert i han jeg rotet med i helgen, og de siste dagene har vi sendt litt snapper til hverandre, pluss at jeg skrev til han dagen etter nyttår. Jeg vet ikke helt om han er interessert i meg, for av og til så kan han svare på snap og av og til ikke, pluss at det kan gå mange timer før han i det hele tatt åpner snappene jeg sender. Jeg vil ikke mase på han, vil ikke virke for pågående, men jeg har så lysst å bare snakke med han og jeg skulle ønske jeg visste hva han tenker/føler, men jeg kan ikke spørre han rett ut for jeg vil ikke virke crazy, vi holder jo ikke på heller. Når han har sendt godnatt snapper så har han brukt emojien "🥰" og jeg er bare så frustrert på hva han vil. Husker jeg gikk på toalettet på nyttår og overhørte han snakke til de andre som var der, og det var noe i denne duren " jeg vet ikke helt om hun er interessert i meg" så sier en annen jente "jo hun er det", så når jeg kommer tilbake igjen så setter jeg meg i armkroken hans og han tok initiativet til å kline. Jeg husker også han inviterte meg og noen andre til å henge sammen nå på fredag, men jeg er redd at dette kan ha vært fullesnakk, men jeg vet jo ikke. Jeg har veldig lysst å være med han og finne utav dette, men så er jeg redd han ikke er så interessert pga han kan bruke lang tid på å åpne snappene mine av og til, og jeg var jo den første til å skrive til han på Facebook etter nyttår, også har ikke han skrevet noe til meg der i ettertid, bare sendt noen få snapper til meg. Jeg kjenner han ikke så veldig godt men han slår meg ikke som den fyren som ligger rundt, men jeg kan jo ta feil. Hva tenker dere, tror dere han er interessert eller ikke, og hva kan jeg gjøre her? Anonymkode: c987b...e05 1) Du tenker for mye 2) Du tenker for mye 3) Du analyserer for mye 4) Du overtenker 5) Du analyserer din egen overtenking Det er såre enkelt. Er du like attraktiv eller mer attraktiv enn han? Da er han intr. Er han mer attraktiv enn deg er han intr i den grad det kan gi han sex. Anonymkode: 970fa...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #7 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville ikke sendt en så klein melding.. Anonymkode: 15a69...da2 Hva er kleint med det? Gutter har alltid komplimentert meg for å være rett frem og skyte fra hofta. Jeg er det ikke for dems del, men for min egen del for å slippe å gruble, analysere og investere følelser i noe der vi kanskje vil helt forskjellig. Da er det viktig å kartlegge det klart og tydelig syns jeg Anonymkode: 5f013...74a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #8 Skrevet 3. januar 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er kleint med det? Gutter har alltid komplimentert meg for å være rett frem og skyte fra hofta. Jeg er det ikke for dems del, men for min egen del for å slippe å gruble, analysere og investere følelser i noe der vi kanskje vil helt forskjellig. Da er det viktig å kartlegge det klart og tydelig syns jeg Anonymkode: 5f013...74a Om jeg har var interessert i noe seriøst så hadde jeg tenkt meg om noen ganger, da det er åpenbart at denne damen er vant til å bli brent av en eller annen grunn Anonymkode: 15a69...da2 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #9 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om jeg har var interessert i noe seriøst så hadde jeg tenkt meg om noen ganger, da det er åpenbart at denne damen er vant til å bli brent av en eller annen grunn Anonymkode: 15a69...da2 Ja og for å unngå å bli brent igjen er det helt avgjørende med klar og tydelig kommunikasjon og spørsmål rett frem for å få svar rett frem i stedet for å gå rundt grøten og åpne for mistolkninger og tvetydige svar Anonymkode: 5f013...74a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #10 Skrevet 4. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja og for å unngå å bli brent igjen er det helt avgjørende med klar og tydelig kommunikasjon og spørsmål rett frem for å få svar rett frem i stedet for å gå rundt grøten og åpne for mistolkninger og tvetydige svar Anonymkode: 5f013...74a Hvis du ikke skjønte poenget mitt så var det at du skremmer vekk en del ordentlige menn også. Anonymkode: 15a69...da2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå