Gjest Hipparchia Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Sikkert et dumt spørsmål, men spør like vel. Jeg har til vanlig en kroppstemperatur på ca 35,5. Vil 37,5 grader være begynnende, vanlig eller høy feber på meg?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Du vil ha litt feber da ja, har selv lavere enn 37 så merker jeg er mer varm og feber ved 37,5. Men det er jo ikke høy feber da. men følg med på tempen. Anonymkode: 2d3f0...5f3
Gjest Hipparchia Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du vil ha litt feber da ja, har selv lavere enn 37 så merker jeg er mer varm og feber ved 37,5. Men det er jo ikke høy feber da. men følg med på tempen. Anonymkode: 2d3f0...5f3 Takk for svar. Jeg er gravid i siste trimester og har pannehodepine og kvalme og sjekket derfor blodtrykk og urin. Prøvene var helt fine, men siden jeg hadde de symptomene sjekket hun om jeg hadde feber. Har ikke merket noe til symptomer på feber, så ble litt overrasket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå