Gjest jordnærjinte Skrevet 3. januar 2022 #1 Del Skrevet 3. januar 2022 Gjerne fortell hva som fikk deg til å begynne å trene og hvorfor du fortsetter med det😊 Jeg kan starte: Jeg startet fordi jeg trengte en distraksjon fra tankekjøret mitt. Jeg forelsket meg i trening og har fortsatt med det fordi det er høydepunktet i hverdagen min og gir en utrolig mestringsfølelse samt godt miljø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 3. januar 2022 #2 Del Skrevet 3. januar 2022 Jeg har trent hele livet. Jeg trener fordi det får meg til å føle meg bedre både fysisk og psykisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 3. januar 2022 #3 Del Skrevet 3. januar 2022 Liker å være sterk, og ha god kondis. Syns også det er flott med en veldig trent kropp. Synlige magemuskler, markert rygg ect Så litt jåleri også 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 3. januar 2022 #4 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) Trener fordi jeg elsker det og liker å være sterk. Liker å være godt trent. Tenker også den psykiske helsa hadde kanskje vært enda verre hvis jeg ikke hadde trent. Vet ikke hva som fikk meg til å begynne å trene. Har trent så lenge jeg kan huske og har alltid likt det hele livet. Endret 3. januar 2022 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Del Skrevet 3. januar 2022 Begynte trene etter jeg fylte tretti, da innså jeg at knær/rygg ikke varer evig på sofaen 🤷 Har også oppdaget at det legene kalte en kronisk vond skulder faktisk ikke er så vond lengre så lenge jeg trener regelmessig. Måler ikke progresjon eller trener systematisk, trener bare det jeg føler for akkurat det og da, og så tungt som jeg synes er greit den dagen. Anonymkode: c89c5...201 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 3. januar 2022 #6 Del Skrevet 3. januar 2022 Fordi jeg har gjennomgått to svangerskap med svangerskapsforgiftning og derfor har en forhøyet sjanse til å få hjerte- og karsykdommer, problemer med blodtrykk eller lignende. Det vil jeg ikke. Jeg vil være frisk og rask for å se barna mine vokse opp. Trener derfor etter pai, siden det er dokumentert mest optimalt for hjertet. Det har jeg gjort i snart ett år. Sier jo ikke nei takk til alle de andre bonusene heller, men akkurat det med for å holde meg i live for ungene er tidenes beste motivasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #7 Del Skrevet 3. januar 2022 Trener for å være god fysisk form og sterk psykisk. Og for dempe smerter i kroppen særlig korsrygg. Trener for å ha god helse og så godt liv som mulig. Anonymkode: a4f85...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #8 Del Skrevet 3. januar 2022 Forbrenne kalorier. Anonymkode: ae517...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #9 Del Skrevet 3. januar 2022 Fordi jeg har gått ned 42 kilo det siste året og ønsker å holde meg der. Blir ikke yngre dessverre og alt har vært tungt og et mas, så nå tar jeg kontroll over livet. Begynner å få markerte muskler og det er gøy! Anonymkode: 6d4ae...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #10 Del Skrevet 3. januar 2022 For å se bedre ut. Alle kropper ser bedre ut med litt muskler. Anonymkode: 0c193...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 3. januar 2022 #11 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) For og ha større overskudd motor i hverdagen Kroppen er et verktøy vi har med oss hele livet. Sjelden man allefall føler seg dårligere etter en treningsøkt, selv om det kan være dørstokk terskel og komme igang😅 Endret 3. januar 2022 av Sunset90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #12 Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg har trent regelmessig i 12 år, og nå har det blitt en så sømløs del av hverdagen at jeg glemmer av hva de opprinnelige motivasjonsfaktorene var. Kommer meg ut på løpetur og på vektrommet minst to ganger i uken (som regel 3-4 ganger i uken) fordi jeg vet at for hver gang jeg dropper trening jo vanskeligere blir det i lengden. Men det er klart at jeg føler meg så ekstremt mye bedre med trening. I de periodene jeg har vært skadet så blir jeg dorsk, men samtidig mer ustabil psykisk. Mer angstete og pessimistisk til sinns. Anonymkode: d3784...139 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 4. januar 2022 #13 Del Skrevet 4. januar 2022 Fordi kroppen er mitt tempel! Og jeg trenger den i best mulig stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 4. januar 2022 #14 Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg trener fordi jeg vil være sterk og i god form. Trening gjør også underverker for den psykiske helsen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #15 Del Skrevet 4. januar 2022 Fordi pysken min er helt avhengig av det. Det gir meg også mye glede og mestring i hverdagen. Samt at mye av den sosiale omgangen min er på trening. Anonymkode: 34f29...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 4. januar 2022 #16 Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg begynte da jeg så 130 kg på vekta. Husker jeg hatet det, men fortsatte likevel. Det er nå 10 år siden, har halvert vekta og holdt den siden. Nå trener jeg for å holde meg i form, nå målene mine, mestringsfølelse og fordi det er utrolig gøy! Begynte med CrossFit i begynnelsen av pandemien og er helt hekta, både det sosiale og treninga gjør at jeg helst skulle vært der hele tiden 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #17 Del Skrevet 4. januar 2022 Startet å trene da jeg fikk en diagnose (MS) Det var godt for både den mentale og fysiske helsen, jeg har en god helse nå men jeg fortsetter å trene for å ta vare på helsen. Først var det av "plikt" men det er deilig å få den zen følelsen etterpå Anonymkode: 4587a...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #18 Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg har løpt siden tenårene fordi jeg elsker det. Er 46 år og løper x 3 pr uke. Anonymkode: d6edc...170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #19 Del Skrevet 4. januar 2022 Utelukkende for helsa sin del. Har vond rygg og endel andre plager, uten trening er jeg avhengig av behandlinger hele tiden og går mye rundt med vondt. Med trening og yoga holder jeg det i sjakk. I tillegg liker jeg fokuset jeg får og at det er min egentid, Anonymkode: 90ef3...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 5. januar 2022 #20 Del Skrevet 5. januar 2022 Har alltid vært aktiv på en eller annen måte. Løping, fotball, sykling osv. Nå trener jeg for at det føles digg, og gir fysiske og psykiske fordeler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå