AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 En jeg aldri har møtt i person har sendt blomster. Vedkommede bor i et annet land, har snakket litt med han online. Nå har han sendt blomster, synes det er litt merkelig, hva synes dere? Anonymkode: ec9c1...fc3
Eloise12345 Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: En jeg aldri har møtt i person har sendt blomster. Vedkommede bor i et annet land, har snakket litt med han online. Nå har han sendt blomster, synes det er litt merkelig, hva synes dere? Anonymkode: ec9c1...fc3 Jeg husker da jeg var singel: da fikk jeg blomster på første date av en mann som jeg kun hadde pratet online med. Synes ikke det var smigrende. 😇 Men lot jo som om det var det, og takket fint og var hyggelig med han 😊. Gikk hjem og hørte aldri fra han igjen. Derfor synes jeg ikke noe om å få blomster av noen som ikke kjenner meg. Men han gjør det nok for å vise deg en form for fin oppmerksomhet tenker jeg. 😊 Endret 3. januar 2022 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Faretegn på psykopat Anonymkode: ffd26...eff 1
solmåneogstjerner Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 Synes ikke det er merkelig, bare hyggelig. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Faretegn på psykopat Anonymkode: ffd26...eff Da må det isåfall være mange andre tegn også. Veldig vanskelig å være mann om en ting som å sende blomster kan bli tolket som om man er psykopat.... 1
Doktor Dyregod Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 En som setter pris på den snakkingen👍👍 1
SoWhat? Skrevet 4. januar 2022 #6 Skrevet 4. januar 2022 Det er jo ikke helt lett å svare bastant på når en ikke aner hvor lenge dere har snakket, og hva dere har snakket om. Men sånn generellt, så er det litt rart. Husk ihvertfall på å si fra når folk gjør noe du ikke liker.
SoWhat? Skrevet 4. januar 2022 #7 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Faretegn på psykopat Anonymkode: ffd26...eff Slutt. Skal en tenke sånn hver gang en mann gjør noe overraskende positivt "for tidlig", så må en ihvertfall slutte å klage på at norske menn ikke er særlig gentlemen. Kommer du nedover i Europa så kryr det av psykopater ifølge deg og din tankegang 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå