Gå til innhold

Blomster, men har aldri møtt han

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg aldri har møtt i person har sendt blomster. Vedkommede bor i et annet land, har snakket litt med han online. Nå har han sendt blomster, synes det er litt merkelig, hva synes dere?

Anonymkode: ec9c1...fc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker said:

En jeg aldri har møtt i person har sendt blomster. Vedkommede bor i et annet land, har snakket litt med han online. Nå har han sendt blomster, synes det er litt merkelig, hva synes dere?

Anonymkode: ec9c1...fc3

Jeg husker da jeg var singel: da fikk jeg blomster på første date av en mann som jeg kun hadde pratet online med. Synes ikke det var smigrende. 😇 Men lot jo som om det var det, og takket fint og var hyggelig med han 😊. Gikk hjem og hørte aldri fra han igjen. Derfor synes jeg ikke noe om å få blomster av noen som ikke kjenner meg. Men han gjør det nok for å vise deg en form for fin oppmerksomhet tenker jeg. 😊

Endret av Eloise12345
AnonymBruker
Skrevet

Faretegn på psykopat 

Anonymkode: ffd26...eff

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det er merkelig, bare hyggelig. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Faretegn på psykopat 

Da må det isåfall være mange andre tegn også. 

Veldig vanskelig å være mann om en ting som å sende blomster kan bli tolket som om man er psykopat....

• Liker 1
Skrevet

En som setter pris på den snakkingen👍👍

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke helt lett å svare bastant på når en ikke aner hvor lenge dere har snakket, og hva dere har snakket om. 

Men sånn generellt, så er det litt rart. Husk ihvertfall på å si fra når folk gjør noe du ikke liker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Faretegn på psykopat 

Slutt. Skal en tenke sånn hver gang en mann gjør noe overraskende positivt "for tidlig", så må en ihvertfall slutte å klage på at norske menn ikke er særlig gentlemen. 

Kommer du nedover i Europa så kryr det av psykopater ifølge deg og din tankegang  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...