AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Del Skrevet 3. januar 2022 Jeg har diselbil og skulle lade batteriet nå. Bilen var helt svart. Fikk ikke brukt nøkkel, men fikk åpnet manuelt for å få opp panseret. Bilen begynte å tute når jeg satte på lader. Er det da nok strøm, og batteriet på nøkkel som må byttes? Aldri opplevd at den tuter før når jeg setter på lader. Anonymkode: d7583...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Del Skrevet 3. januar 2022 Batteriet i bilen var vel så utladet at ikke alarmen fungerte, når du koblet på laderen så ble det nok strøm til at alarmen reagerte. Når batteriet er så utladet så skal det ikke mye til før det blir frostskadet, kan godt være at det må byttes. Anonymkode: 0ad20...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Del Skrevet 3. januar 2022 Ok. Så den tutingen betyr at det er helt dødt, og vanlig ladning ikke vil fungere. Får be om starthjelp da og få byttet batteri. Anonymkode: d7583...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå