AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 For en liten stund siden traff jeg en tidligere kollega og jeg synes vi fant tonen nok så fort. Jeg har vært singel en stund og hun en liten periode. Jeg falt pladask etter noen treff (ikke dater) da vi treffes i regi av en annen jobb nå. Etter en stund så jeg at hun likte meg på Tinder, men jeg turte ikke og gjøre noe med det da min erfaringer med sånn så far "fylla" skylden.. Senere så la hun meg til på Snapchat hvor vi snapper hele tiden sammen og det er gøy! Dette har foregått siden november på snap så jeg er litt redd for at vi kan komme oss inn i den friendzonen.. Hvordan kan jeg ta steget videre og spørre hun med på date? (Generelt dårlig på slik) Har heller ikke lyst og gjøre alt kleint da vi nok treffes en del fremover. Mine venner sier de kan se interessen hos oss begge, men hun har for meg ikke gitt alle signaler jeg ønsker. Håper det finnes noen gode råd! Anonymkode: fa624...620
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Jeg ville funnet en lur måte under en samtale på snap, men intern humor hvor du kan invitere henne på en gøy måte. Si dere begge ser en serie, eller hun lager noe god mat. Så kan du skrive: det så sykt godt ut, når skal vi lage det sammen? Mye gøy du kan tulle med som ufarliggjør det. Virker rart hvis dere snapper så mye og hun bare vil være venner. Hun venter nok på at du skal ta insj. Anonymkode: 9a81f...1f4
Gjest Skogsalv Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Hun har liket deg på Tinder og lagt deg til på Snap og fulgt opp med kommunikasjon der. Vil si at hun har gitt ganske klar bane for at du trygt kan invitere henne ut på date. Hvilke signaler er det du savner. ?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 Inviter hjem til deg på middag. Om hun sier ja så er hun interessert. Hvis ikke så har hun en unnskyldning som du aksepterer uten å lage noe sak ut av det. Da kan dere være venner uten at det blir kleint. Anonymkode: d5d5a...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mine venner sier de kan se interessen hos oss begge, men hun har for meg ikke gitt alle signaler jeg ønsker For oss menn, så kan kvinnelig kommunikasjon i hinting og signaler være nesten usynlig, og like gjerne være du som ikke er vant til å se det. Du er dessuten nødt til å legge inn litt risiko og sårbarhet i det, og du kan ikke forvente at den andre skal vise alle kortene sine, uten at du selv gir noe. Etter det du skriver her, så kan du trygt ta det et steg videre. Anonymkode: a46f2...2b6 1
ClausSaus Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For en liten stund siden traff jeg en tidligere kollega og jeg synes vi fant tonen nok så fort. Jeg har vært singel en stund og hun en liten periode. Jeg falt pladask etter noen treff (ikke dater) da vi treffes i regi av en annen jobb nå. Etter en stund så jeg at hun likte meg på Tinder, men jeg turte ikke og gjøre noe med det da min erfaringer med sånn så far "fylla" skylden.. Senere så la hun meg til på Snapchat hvor vi snapper hele tiden sammen og det er gøy! Dette har foregått siden november på snap så jeg er litt redd for at vi kan komme oss inn i den friendzonen.. Hvordan kan jeg ta steget videre og spørre hun med på date? (Generelt dårlig på slik) Har heller ikke lyst og gjøre alt kleint da vi nok treffes en del fremover. Mine venner sier de kan se interessen hos oss begge, men hun har for meg ikke gitt alle signaler jeg ønsker. Håper det finnes noen gode råd! Anonymkode: fa624...620 Hun har likt deg på Tinder og bruker tid på deg på Snap… dette er ikke typisk for damer som ikke er interesserte. Eneste som skurrer er at du nå har siktet i en måned eller to uten å trekke av. Nå må du bestemme deg: Enten drite eller hoppe ned fra dassen. Hva så om hun viser seg å ikke være interessert likevel? Hvilken skade er skjedd? Uansett: Jeg ville ikke invitert på "date" som sådanne. Ikke type middag. Den situasjonen det høres ut som du befinner deg i er en der samtale er etablert men relasjonen ikke er eskalert. Og eskalering er nøkkelordet. Få henne heller med på ett eller annet. Noe som gir 1) deg mulighet til å tilbringe tid med henne i en kontekst som ikke er jobb, der 2) hun kan ha en fin opplevelse sammen med deg. Trenger ikke være noe mer avansert enn en tur, men legg den i så fall gjerne til et sted som gjør litt inntrykk på henne. Få henne til å føle noe bra og assosiere det med deg. Og sørg nå for å dreie samtalen inn mot flørting. Prøv ut vannet og vær ørlite granne på kanten med glimt i øyet, bare sånn at det har muligheten til å pirre henne litt, og følg med på responsen: Blir hun med deg videre? I så fall: Eskaler. Husker jeg en gang chattet med en dame jeg ikke egentlig kjente så godt, men hun virket interessert. Praten kom inn på et bilde av henne på en eller annen båt, iført bikini. Hun skrev at foreldrene eide den, og jeg svarte noe sånt som «Åja, der var det visst en båt også 😏» Ikke verdens beste kommentar, men det gjorde jobben: Å bryte isen. Fikk en haha-smiley og hun svarte noe i retning av «hva var det du så på? 😉». «Jeg har da ikke sett på noe…?» Og så er man i gang. Det fungerte. Så da, så. Sjekking skal være som en dans, men du skal ikke slenge henne veggimellom. Det handler om opplevelsen underveis til målet, ikke om å komme frem så fort som mulig. Så ikke prøv å blåse av alt kruttet i ett digert smell og så bli stående der i røyken som en håpefull idiot. Poenget er at hun skal oppleve spenning som bygger seg opp. Gi henne en grunn til å gå og tenke på deg. Pirr fantasien hennes. Faen, nå skulle jeg nesten ønske at jeg var singel igjen…! 😏
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå