Gå til innhold

Hvilken kattesand?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken kattesand liker dere best, og hvorfor? Tips mottas med takk! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har prøvd litt forskjellige selv, og endte opp med Everclear. Grunnen er at det er den som har vært enkleste å rengjøre, så dorensen blir enklere og tar mindre tid enn med de andre merkene jeg har prøvd. Innimellom prøver kona seg på å kjøpe inn billigere kattesand, men det er alltid et herk. 

Endret av Durinur
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ever Clean er den beste jeg har prøvet. Både mtp klumping og lukt.

Anonymkode: f3d1b...a95

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

EverClean uten tvil. Har prøvd mange merker, da jeg i utgangspunktet synes det er tullete å kjøpe så dyr kattesand, men den er såpass mye bedre enn konkurrentene at det er verdt det. Jeg bruker den som er «extra strong clumping», og har ingen problemer med lukt lenger. Har to katter som bruker samme kasse.

Anonymkode: 5a6b9...0ae

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk 😊 Da går jeg nok for det merket ihvertfall 👍

Skrevet
Flamme skrev (4 minutter siden):

Hvor selges denne? 🙂

Omtrent alle dyrebutikker. Har også sett den på Europris tidligere. 

• Liker 1
Skrevet

Støtter Ever Clean, ja. Har to katter her i hus som ikke er så glade i å være ute om vinteren, så vi har to dokasser i hyppig bruk.
Men ville styrt unna de med lukt. Har aldri skjønt hvorfor noen mener at dårlig lukt skal kamufleres med enda dårligere lukt!
Den nøytrale Ever Clean lukter ingenting og i tillegg fjerner den all lukt fra avføringen. 

• Liker 4
Skrevet
Durinur skrev (2 minutter siden):

Omtrent alle dyrebutikker. Har også sett den på Europris tidligere. 

Takk for tips. Har ingen dyrebutikk her, men prøver på Europris 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (På 3.1.2022 den 5.14):

En katteeier jeg kjenner, sverger til at denne er den beste; EverClean med lavendelduft

lavender.jpg

Everclean, ja. Den med lavendelduft, nei 🤢 Katten stinker jo lavendel av den. 
her er det extra strong unscented som er tingen 🙌🏼

Anonymkode: d5595...b90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

EverClean Extra Strong Unscented her i gården også. Har prøvd flere typer og alle er bra, men foretrekker de uten lukt.

Anonymkode: 22e1d...003

AnonymBruker
Skrevet

Vitacraft compact brukes her. Null lukt og klumpende. Veldig fornøyd! Kjøpt på Europris denne og. 

Anonymkode: 91f64...34e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med klumpe fra plantasjen den gangen jeg hadde katt. :)

Anonymkode: 9370a...1da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker trepellets, mye bedre enn alt av kattesand jeg har prøvd. Det lukter ikke kattetiss og er veldig lett å holde ren. Billig i bruk.

Anonymkode: 467be...2ea

Skrevet

Du burde unngå sand med lukt. Katter har ekstremt god luktesans og sterk parfymedukt er veldig ubehagelig for de. Parfymen er for mennesket, ikke katten. 

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Det ble Ever clean uten lukt 😊 Kjøpte på Europris for 100 kr pk. 

• Liker 1
Skrevet

Compact Care Activated Carbon❤️

AnonymBruker
Skrevet

Prøv mye forskjellig, da katten er selvvalgt innekatt. Denne er favoritten. Litt dyr, men verdt det mtp på lukt. 

Screenshot_20220105-011733_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 45caa...cd5

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt Everclean i alle år og vært fornøyd, men bytta nylig til Compact Care Activated Carbon og den er mye bedre på å kontrollere vond lukt. 

Anonymkode: 32bcb...4f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...