Gjest z Skrevet 18. oktober 2005 #21 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg ser ikke helt at du virkelig mener at du ikke er sur for at du ikke kan ha med deg hunden din overalt når du som hundeeier setter spørsmålstegn ved systemet, som er der fordi det må være slik. ← Poenget er - som jeg tror jeg har skrevet et par ganger her - at systemet kanskje ikke MÅ være slik.
Gjest (Ursula) Skrevet 18. oktober 2005 #22 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Jeg skjønner at du ikke er særlig kompis med systemet slik det er i dag. Da regner jeg med du har et forslag til hva man ellers skal gjøre Hvordan skal du få til det i praksis ? Endret 18. oktober 2005 av (Ursula)
Gjest z Skrevet 18. oktober 2005 #23 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg skjønner at du ikke er særlig kompis med systemet slik det er i dag. Da regner jeg med du har et forslag til hva man ellers skal gjøre Hvordan skal du få til det i praksis ? ← Du bør nok lese det jeg har skrevet èn gang til.
Gjest Isabellas Skrevet 19. oktober 2005 #24 Skrevet 19. oktober 2005 Så, er det forkjell om en har med chihuahua eller schæfer f eks? For jeg har sett mange som har dratt med seg Chihuahuaene sine overalt, på kjøpesentre, cafeer, bussen osv. Har selv amstaff, og tror nok ikke det ville blitt like populært om han ble med overalt, slik de tar med disse "veskehundene" sine..
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #25 Skrevet 19. oktober 2005 har nettopp skaffet oss hund. hvor finner jeg den nye hundeloven det refereres til her? hva med å ha med hund til fornøyelsesparker som eks tusenfryd, er det lov?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå