Gå til innhold

Avslutte eller gi det tid

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet en fyr i en månedstid nå etter vi møttes på byen. Han tok kontakt etter et one night stand. Veldig hyggelig og fint sammen. Det er stort sett jeg som tar iniativ til å treffes. Men han har alltid lyst og holder avtaler. Jeg spurte han sist gang vi var sammen hvordan han er når det kommer til dating. Han svarte at han ikke hadde dårlig tid og at han ikke kunne svare på hva han så for seg når han datet. Jeg sa klart ifra om at jeg ikke datet for å ha bare noen å ha sex med. Men for å se om man kan bli bedre kjent, og etter å ha blitt såret tidligere så ønsket jeg å få frem dette. Han åpnet seg også da litt om at han tidligere også hadde brent seg på å gå for fort frem, og at det er derfor han ikke har dårlig tid. Etter dette så ble han veldig kosete (noe han egentlig ikke er) og vi hadde en super morgen dagen etter. 

Jeg føler dessverre ikke han viser nok innteresse for å se meg, og vurderer derfor å avslutte det. Men vi har egentlig blitt enig om å ta det sakte? Men usikker på om jeg klarer det alt for lenge fremover, da han er litt lite bekreftende.. 

Kom gjerne med tips og erfaringer her ;) 

Anonymkode: 8dc64...bb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så etter at dere begge åpnet dere og han begynte å vise at han var interessert i mer enn sex, så vurderer du å avslutte det?? 

Anonymkode: 86e40...ad0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ja jeg syntes selvom han viste det. Så får jeg lite meldinger og han tok ikke noen kontakt (selv om jeg ringte en gang) på nyttårs som var dagen etter. Forventet at vi kanskje skulle sove sammen.. Har bruker som regel mange timer på å svare.. 

Lurer vel på om dette kan gå seg til over tid eller om han vil vise mer bekreftelse etterhvert? 

AnonymBruker
Skrevet

Helt umulig å svare på. Det er bare en ting som er sikkert, og det er er at om dere blir sammen så er det ikke via sms og telefonsamtaler dere skal leve sammen. 

Anonymkode: 86e40...ad0

AnonymBruker
Skrevet

Ts. Hmm, ja godt poeng. Tenker jeg må se litt i ukene fremover om han viser litt mer iniativ hvertfall. Orker ikke være den eneste som tar iniativ til å møtes… 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Rart at man har sex, men ikke vil gå for fort frem da... 

edit; stol aldri på noen som har sex med deg, og så sier man skal ta det rolig. ( Hva er det egt? Hvorfor? Hvordan tar man det rolig i en relasjon man vil ha noe ut av?)

man vil altså ha kjærestegodene - uten å forplikte seg og dermed avvente i tilfelle noe bedre dukker opp.

Nei nei, I call bs. 

Endret av pocahontas88
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ts. Hmm, ja godt poeng. Tenker jeg må se litt i ukene fremover om han viser litt mer iniativ hvertfall. Orker ikke være den eneste som tar iniativ til å møtes… 

Men er dere i det hele tatt forelsket i hverandre? 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Betatt er vel et bedre ord, for meg kommer følelsene ofte med trygghet. Så vanskelig å si når jeg føler han holder litt igjen

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

TS her. Ja jeg syntes selvom han viste det. Så får jeg lite meldinger og han tok ikke noen kontakt (selv om jeg ringte en gang) på nyttårs som var dagen etter. Forventet at vi kanskje skulle sove sammen.. Har bruker som regel mange timer på å svare.. 

Lurer vel på om dette kan gå seg til over tid eller om han vil vise mer bekreftelse etterhvert? 

Atter en gang :) Han virker lite interessert, og jeg kan garantere deg at dette ikke blir bedre. Slike ting går aldri over, det blir verre! Han vil ta det rolig? Ta rolig hva for noe? Bli bedre kjent med deg, prioritere deg, gi bekreftelser , være gode venner, finne på ting sammen ? Ekstremt rødt flagg og det viser en ting! Han er ikke interessert nok og er ute etter sex. Du blir en ff for han. For han trengte jo ikke ta det rolig med å ha sex :)  For et fjols!

Ta det rolig i det henseende og ikke flytte sammen, se an det å få barn og ta det rolig med å introdusere hver andre for hele familien og venner til dere vet med sikkerhet at det blir dere to? Det er bare sunt. Gi slikt gjerne et år minst.

Men han her har jo allerede begynt å vise deg sikre tegn på at interessen for et seriøst stabilt forhold faktisk ikke er til stede. For da oppfører man seg bare ikke slik du beskriver TS!

Den første fasen i et forhold er jo der bekreftelse, forelskelse , være masse sammen, prioritere hverandre og være mye sammen er på sitt aller sterkeste. Etter en tid "dabber" dette alltid litt av om man ikke jobber hardt begge to for å vedlikeholde det. Han er det ikke på plass i starten en gang! Det er ikke noe å vedlikeholde fordi han ikke gidder å bygge et seriøst forhold med deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta det litt rolig og få til noen treff, så vil jeg tro det løser seg av seg selv med tiden? Det er ikke alle som er så glad i å sende meldinger og ringe så mye, jeg hater det selv. Liker best å møtes ansikt til ansikt. 

Du kan jo snakke med ham også, si at du gjerne vil han skal ta initiativ til treff av og til?

Anonymkode: d7eee...b22

• Liker 1
Skrevet

Du var enig i å ta det med ro skriver du, men du er jo ikke egentlig det? Hvorfor si deg enig i noe du egentlig ikke mener? Stå opp for deg selv, si hva du ønsker og enten så er han med eller så er han ikke. 

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet

Han er kun ute etter uforpliktende sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken alder er dere i? Jeg har nettopp avsluttet noe som var skremmende likt. Jeg var «dum» nok å gi det et halvt år av livet mitt, og helt ærlig angrer jeg på at jeg ikke droppet det før. H*n brukte lang tid på å svare, skrev ikke jeg kunne det gå flere dager i mellom vi snakket! En viktig ting jeg har lært er å være ærlig med meg selv om hva jeg ønsker. Sååå det store spørsmålet er om du ønsker å ha en slik relasjon? Og deretter tar avgjørelsen ut ifra det…  

Anonymkode: 97872...325

AnonymBruker
Skrevet

Update fra TS her: 

I går spurte han om han kunne ringe meg. Og da forklarte han at han hadde tenkt en del etter den samtalen. Så han var ikke klar for noe seriøst akkurat nå, men ville ikke vært uten den siste måneden. Han kunne gjerne truffet meg flere ganger, men da sa jeg at jeg følte det ble feil hvis det skulle bli så mye usikkerhet. Det skjønte han godt. 

Han sa det var bra jeg gav beskjed hva jeg ville og han mente jeg fortjente å finne noen som er klar for det samme. 

Veldig glad jeg sa det og fikk tankeprosessen igang hos han. Avsluttet det på en kjempefin måte. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...