Gå til innhold

Tinder gull har blitt sykt dyrt ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg forstår er prisene for tinder individuelle, dvs tinder har en ukjent algoritme som beregner prisen man må betale. Dette er noe jeg har lest på nettet da, så har ingen sikre kilder på dette

Anonymkode: a4fe3...3fd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Var det ironisk rettet mot meg ? Isåfall veldig teit. Jeg lurer bare på om det stemmer at prisen har fem doblet seg eller om det er en feil  

Anonymkode: dee80...423

Nei, stemmer ikke. Happn har, derimot, doblet prisen for en måned 

AnonymBruker
Skrevet

Samme her men når jeg gikk inn på abonnementer på app store så kunne jeg kjøpe til vanlig pris. Prøv det dere

Anonymkode: f45bf...92b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt overrasket om prisen varierer basert på faktorer som hvor populær man er osv, men det høres ikke helt lovlig ut.

Anonymkode: ea85e...c8a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Samme her men når jeg gikk inn på abonnementer på app store så kunne jeg kjøpe til vanlig pris. Prøv det dere

Skjønner ikke hvordan jeg får opp det jeg. Har play butikk. Søker jeg på abonnementer så kommer bare dplay opp som jeg abonnerer på 

Anonymkode: dee80...423

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan ikke stemme. Jeg er 25, og betalte 89 kr for Tinder Gull (1 mnd). Nå har jeg Platinium og betalte 139 kr (1 mnd) 🤷🏼‍♀️

Både opprettet profil og oppdaterte abonnementet for en ukes tid siden. 
4C0270E6-78CC-452E-BA81-984E2DFF01CA.thumb.png.d9c01c7a568c7a470040e1505e3ae564.png

Anonymkode: 04ac1...8ec

Er du kvinne?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan ikke stemme. Jeg er 25, og betalte 89 kr for Tinder Gull (1 mnd). Nå har jeg Platinium og betalte 139 kr (1 mnd) 🤷🏼‍♀️

Både opprettet profil og oppdaterte abonnementet for en ukes tid siden. 
4C0270E6-78CC-452E-BA81-984E2DFF01CA.thumb.png.d9c01c7a568c7a470040e1505e3ae564.png

Anonymkode: 04ac1...8ec

dette er feil

AnonymBruker
Skrevet

Steget her også. Ikke lenge siden det var 149 kr i mnd.. Men virker som prisen varierer mye🤔

Screenshot_20220102-231925_Tinder.jpg

Anonymkode: 28641...0c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Steget her også. Ikke lenge siden det var 149 kr i mnd.. Men virker som prisen varierer mye🤔

Screenshot_20220102-231925_Tinder.jpg

Jeg har 84,- pr måned for 6 mnd ab og 1 mnd for 169,- 😅 Hva bestemmer dette? Trodde det var lik pris for alle? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Verden har blitt gal. At folk er villige til å betale for en datingtjeneste😲

Anonymkode: 85d48...2a9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke nytt…

AnonymBruker
Skrevet
miss summers skrev (4 minutter siden):

Jeg har 84,- pr måned for 6 mnd ab og 1 mnd for 169,- 😅 Hva bestemmer dette? Trodde det var lik pris for alle? 

Sykt at det er så store forskjeller 😮

Er også veldig intrissert I å finne ut hva som bestemmer dette ja 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sykt at det er så store forskjeller 😮

Er også veldig intrissert I å finne ut hva som bestemmer dette ja 

Noen må jo tulle her, kan ikke være forskjellige priser, gir null mening…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Åh, det er mange datingtjenester som er mye dyrere enn dette. Elite Singles koster f.eks 649,- pr. måned om man går for 3 måneder. 

Anonymkode: 85b3b...14c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nylig oppdatert og det bekrefter at alt er dobbelt så dyrt når du er 30+
https://healthyframework.com/dating/cost/tinder/

men i følge denne artikkelen så har de ikke lov til det så hva i huleste er det som skjer? De vet vel at de vil få problemer om de fortsetter…

https://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/tinder-domt-for-aldersdiskriminering/s/12-95-3423413186

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er nylig oppdatert og det bekrefter at alt er dobbelt så dyrt når du er 30+
https://healthyframework.com/dating/cost/tinder/

men i følge denne artikkelen så har de ikke lov til det så hva i huleste er det som skjer? De vet vel at de vil få problemer om de fortsetter…

https://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/tinder-domt-for-aldersdiskriminering/s/12-95-3423413186

Men jeg har billigere enn flere i tråden og er over 40. Får jeg aldersrabatt? Litt som hos Brilleland kanskje 😂

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 39 her. Tinder Gull per måned er 369,- for meg, kan jeg se. Har ligget rundt den prisen de 3 siste år.

Anonymkode: a3dad...4d1

AnonymBruker
Skrevet

Det er i allefall aldersbasert. Men det er tydeligvis andre faktorer og. De setter vel prisen ut i fra hva de tror du er villig til å betale. For lav pris og de taper på det, for høy pris og de mister kunder.

Det kan være hvor du bor, kjønn, hvor mange som sveiper deg til høyre, hvor ofte du er aktiv etc.

Anonymkode: a4fe3...3fd

AnonymBruker
Skrevet

Det er drit dyrt og IKKE verdt det! 

Er også idiotisk at det skal bli dyrere jo eldre man er, som om de smir seg på singles desperasjon 

Ikke støtt den appen med en krone 🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: 7e04c...0c2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
miss summers skrev (3 minutter siden):

Men jeg har billigere enn flere i tråden og er over 40. Får jeg aldersrabatt? Litt som hos Brilleland kanskje 😂

Tror heller at damer får det billigere for å lokke de til Tinder mens menn er mer desperate og punger lettere ut penger.

Jeg kan teste det egentlig ved å skifte kjønn  

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...